Gå til innhold

Let's work out...

Gjest fragment

Anbefalte innlegg

Gjest lucy d-.-b

Fy fader, jeg er kjempeimponert! Og litt misunnelig! Det må være utrolig gøy å se at all treningen har gitt resultater! Virkelig flott!! Nyt en deilig kveld, du får sikker sove kjempegodt i natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kort oppsummert så har vi jogget mange, mange kilometer, tatt uendelige mengder pushups, situps, spensthopp, stått altfor lenge i hockeystilling/utgangstilling for pushups, osv. Vi har også løpt polititesten/PHS-testen to ganger. I tillegg til dette hadde vi mange øvelser/caser underveis, alltid med noe fysisk innlagt i øvelsen, eller mens vi ventet på å få komme i gang. Dette gjorde vi sammenhengende fra klokken åtte til klokken fire, kun avbrutt av korte spisepauser når vi fikk tid. Alt i full feltuniform og marsjstøvler.

Har vel aldri vært så sliten som det jeg var under den siste løpetesten. Var også relativt sliten i hodet, fordi det var ingen som visste når det hele var over.

GODT JOBBA!

Jeg blir helt ivrig når jeg leser det du skriver, sånt er jo ubeskrivelig moro og fælt på en gang. Gjør noe med en, og man får vanvittig mye igjen for det, ikke minst mentalt både i forhold til jobbsituasjoner, trening og ellers. Regner med at sovepilsen smakte. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med tilbakemeldinger. Det er uten tvil en opplevelse man sent glemmer, og man får et veldig godt samhold med de andre når man sliter seg gjennom dette sammen. Så til tross for ekstremt mye hating underveis sitter man jo igjen med gode minner.

Jeg må innrømme at jeg nesten synes det er "verre" å gi seg når man er jente, nettopp fordi man da føler seg svak - til tross for at man gjerne har en god grunn til å bryte, pga. skade eller sykdom. Så derfor ville jeg virkelig gjennomføre, både for å bevise for meg selv og guttene på laget at jeg kunne klare det. Vi hadde en gutt på laget som brøt, og det var selvsagt kjipt både for ham og for oss. Men uansett hvor feil det enn høres ut, så ble jo det en slags "seier" for meg. Han er riktig nok ikke den sterkeste rent fysisk, og ga seg pga. en skade, men allikevel.

Vi ble for øvrig nr. 2 i lagkonkurransen på løpet; kun slått med ett usselt poeng av vinnerne. Litt bittert, men det går vel over. Vi fikk i det minste samme premie :)

Og nå kjenner jeg at de to sovepilsene slår inn for fullt, så da er det vel natta! Endelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg er så ubeskrivelig støl i nær sagt samtlige kroppsdeler. Tipper det blir enda verre i morgen, men som alltid er det jo litt godt også...

Hørte at en eller annen hadde telt antall pushups han hadde måttet ta på løpet i går, og kommet til over 400 repetisjoner. Jeg var selvsagt ikke i nærheten av dette tallet, men det er vel ikke usannsynlig at jeg hadde rundt 150-200 reps. Ikke nødvendigvis helt korrekt utført, ettersom jeg var nødt til å jukse litt underveis for å spare mest mulig på kreftene. Det er i alle fall ganske så mange flere enn jeg normalt tar i løpet av en dag :roll:

Uansett - jeg er usikker på hva helgen bringer av fysisk aktivitet. Det blir nok ingen styrketrening i morgen, men tenker å enten gå raskt eller sykle en rolig tur. Mulig det blir båttur med noen venner på søndag, så får se hva jeg får tid til før/etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt noen merkelige smerter i magen siden i går formiddag, uten at jeg helt klarer å lokalisere nøyaktig hvor og hva slags smerte det er snakk om. Det gjør med jevne mellomrom vondt et godt stykke over navlen, så det er ikke vanlige magesmerter slik jeg er vant til, i alle fall.

Så da har jeg naturligvis brukt de siste 20 minuttene til å lese meg paranoid på nettet. Gallesten? Urk. Det er ikke SÅ vondt, og jeg har forsåvidt ikke noe ubehag mellom de 10-20 sekundene med smerter hver gang de dukker opp (3-4 ganger i timen, kanskje?), men jeg føler meg liksom ikke i toppform heller. Noen med lignende erfaringer, eller som har hatt f.eks gallesten?

Endret av fragment
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et knalltøft opplegg, skjønner godt at det er verre å gi seg som jente. Sånne ting er utrolig deilige og utrolig hat på en gang. Godt jobba!

Den magen din høres derimot ikke særlig bra ut. Håper det går over fort. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det hørtes ikke godt ut. Har dessverre ikke noe mer konstruktivt å komme med enn å si God bedring! :hug:

Takk for det! Det føles litt bedre ut i dag, men føler meg fremdeles ikke helt i form. Nesten litt uvel til tider. Merker også at jeg har spist noe i helgen som jeg tydeligvis ikke har tålt, så jeg håper egentlig at det henger sammen med magesmertene, selv om jeg liksom ikke føler det gjør vondt i selve magen. Menmen, det ordner seg nok!

Nei, nei, nei! Ikke les på nettet! :hug:

God bedring hvertfall!!

Uff, jeg vet det. Blir sprø av å lese om symptomer etc. Men gallestein er visstnok relativt vanlig (1/5?), så det jo ikke utenkelig. Har imidlertid fått inntrykk av at det gjør veldig vondt, så det er neppe noe sånt.

Høres ut som et knalltøft opplegg, skjønner godt at det er verre å gi seg som jente. Sånne ting er utrolig deilige og utrolig hat på en gang. Godt jobba!

Den magen din høres derimot ikke særlig bra ut. Håper det går over fort. :troest:

Det var beintøft, ja. Men det er morsomt å presse seg og flytte grenser! Er uansett litt bitter fordi jeg (og makker) skulle hatt en andreplass på et orienteringsløp vi hadde den ene dagen, men det skjedde en feil som gjorde at vi kom utenfor pallen. Av 40 par som deltok hadde det vært utrolig stas å være eneste jente på topp 3...hehe. Lurer på når jeg klarer å legge det bak meg :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre. Jeg har vel egentlig konkludert med at jeg har fått en liten matforgiftning, eller noe sånt. Symptomene stemmer ganske bra, i alle fall - uten at vi nødvendigvis trenger å gå så veldig mye nærmere inn på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som om det kan være matforgitning eller noe sånt ja. Gallestein skal visst være en helt forjævlig smerte som er der hele tiden med takvise forverringer og så sitter den som ett belte på høyre side langt oppe, 5-10 cm under puppen ca.

Høres ut som en tøff dag i leir. Og all kred til deg som gjennomførte! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok matforgiftning, ja. Klarer ikke helt å se sammenhengen mellom det jeg spiser og eventuelt når smertene kommer. Hadde skikkelig vondt før middag (var skrubbsulten), og det ga seg etter at jeg hadde spist. Tok riktig nok Ibux rett før måltidet, men tviler på at de virket kjapt. Våknet også i dag av magesmerter, men det gikk forholdsvis raskt over. Så det kommer og går veldig - akkurat nå er jeg helt fin.

Krysser fingrene for at alt er bra i morgen, for da skal jeg ha min første vakt! Det er nattevakt, så det blir knalltøft å holde seg våken... :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne synes jeg var litt kul. Det viser jo hvor bra resultater man kan faktisk kan få på et år, dersom man er seriøs med både trening og kosthold. Nå er det selvsagt litt vanskeligere for oss jentene, men det hadde vært utrolig kult å lage en sånn video av seg selv :) Endret av fragment
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Ja, det der var morsomt! :) Tror nok det hadde blitt litt lite forskjell hvis vi skulle laget en slik, men man kunne jo tenkt at man laget tilsvarende for en mindre del av kroppen? For eks en strammet biceps, ryggbredde osv.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne synes jeg var litt kul. Det viser jo hvor bra resultater man kan faktisk kan få på et år, dersom man er seriøs med både trening og kosthold. Nå er det selvsagt litt vanskeligere for oss jentene, men det hadde vært utrolig kult å lage en sånn video av seg selv :)

Det kommer an på utgangspunktet, han var jo litt småchubby :) Men det er klart det er vanskelig for oss å ende opp med de rutene, det er jeg enig i :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...