Gjest fragment Skrevet 20. oktober 2009 #741 Del Skrevet 20. oktober 2009 - Fornektelse - sier det deg noe? - Eehh, i forbindelse med dette eller sånn generelt? - I forbindelse med denne behandlingen. - Neida, kjenner meg ikke igjen der, altså. Uhm. Men med litt hjelp fra tarmen min målte hun motivasjonen min til å være over 100%, så det ordner seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 20. oktober 2009 #742 Del Skrevet 20. oktober 2009 -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 20. oktober 2009 #743 Del Skrevet 20. oktober 2009 Har hatt noen timer arrestasjonsteknikk i dag, så hadde vel egentlig klart meg uten en treningsøkt. Man blir utrolig sliten av bakkekamp og bryting, i alle fall når det er voksne gutter på 90 kilo man skal velte. Slet muligens litt der, ja. Det ble uansett 42 minutter på ellipsemaskin etter en kjapp tur hjemom for litt mat. Greit å få løsnet opp litt i beina, for var ganske stiv etter økten tidligere i dag. Det ble til og med litt tøying etterpå. Med trykk på litt. Kan ikke overdrive heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 20. oktober 2009 #744 Del Skrevet 20. oktober 2009 Har hatt noen timer arrestasjonsteknikk i dag, så hadde vel egentlig klart meg uten en treningsøkt. Man blir utrolig sliten av bakkekamp og bryting, i alle fall når det er voksne gutter på 90 kilo man skal velte. Slet muligens litt der, ja. Kjenner til den. Blir litt som å prøve å velte en mannlig kollega som skal late som om han er sinna autist Og når jeg spiller sinna autist, brifer jeg litt med kjernemuskulaturen min ved å strekke meg strak som en pinne, mens de egentlig vil ha meg i sittende posisjon. Haha, man må jo ha det litt morro :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 20. oktober 2009 #745 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Kjenner til den. Blir litt som å prøve å velte en mannlig kollega som skal late som om han er sinna autist Og når jeg spiller sinna autist, brifer jeg litt med kjernemuskulaturen min ved å strekke meg strak som en pinne, mens de egentlig vil ha meg i sittende posisjon. Haha, man må jo ha det litt morro :gjeiper: Hehe, klart man må utnytte sine sterke sider! Jeg har dessverre få triks å vise til. Men det er jo klart at det finnes en del sleipe tjuvtriks man kan bruke, bare man husker på det. Vi har vel en regel om at det meste er lov, så da blir det fort litt klyping her og der - fortrinnsvis på innsiden av lår og overarmer Nå er det vel riktig nok mulig at våre mål med brytingen kanskje er forskjellige, uten at jeg vet hva du driver med til vanlig. Hos oss er det i alle fall (naturlig nok) lov å påføre en viss smerte dersom ingenting annet går. Endret 20. oktober 2009 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 21. oktober 2009 #746 Del Skrevet 21. oktober 2009 Argh, jeg er så lite oppdatert! Inne og heier og motiverer deg litt! Bra treninger på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 21. oktober 2009 #747 Del Skrevet 21. oktober 2009 Også inne og heier! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 21. oktober 2009 #748 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Argh, jeg er så lite oppdatert! Inne og heier og motiverer deg litt! Bra treninger på deg! Du har nok ikke gått glipp av så mye, jf. min manglende motivasjon i august/september. Eller - du har gått glipp av mye fjas, såklart Nå kommer det seg uansett, så jeg ser litt lysere på treningen nå! Også inne og heier! Heiing er alltid bra Ingen trening i dag. Hadde egentlig planer om å få en bryst/triceps-økt etter jobb, men hadde ikke helt overskudd. Dessuten er jeg ubeskrivelig støl i hele kroppen etter brytingen i går - spesielt i høyre rumpeball. Blir alltid ekstra støl der, og det er jo bare utrolig praktisk. Endret 21. oktober 2009 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 22. oktober 2009 #749 Del Skrevet 22. oktober 2009 Grei styrkeøkt før jobb i dag. Hadde vel egentlig tenkt å kjøre bryst/triceps/skuldre, men kom plutselig på at det trente jeg jo sist. Så da var det rygg og biceps sin tur. 15 minutter ellipse 1000 meter roing Chins m/ assistanse ~ dips m/assistanse (Dips etter chins var bare et innfall jeg hadde siden jeg allikevel hang der, liksom. Har aldri prøvd dips i maskin ettersom jeg har trodd at grepet ville være for bredt, men det funket ganske greit.) Hantelroing Sittende roing Nedtrekk (bredt grep) Rygghev + 10 kilo Hammercurl (3 x dropsett m/ 8 kg - 6 kg - 4 kg) Eksentrisk bicepscurl m/ kabel (3 x 14 kg - 12 kg - 10 kg) Trodde nesten armene skulle falle av etter dropsettet med hammercurl. Føler det er en effektiv øvelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 23. oktober 2009 #750 Del Skrevet 23. oktober 2009 Dips etter chins var bare et innfall jeg hadde siden jeg allikevel hang der, liksom. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 23. oktober 2009 #751 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hehe... måtte jo teste det ut, til tross for at det var veldig feil øvelse å ta akkurat den dagen. Det ble uansett ikke så mange reps. GAAHH, jeg venter fremdeles på resultatene av blodprøven min. Skulle egentlig fått dem i dag, men de er ennå ikke kommet. Irriterende! Har imidlertid begynt på et kosttilskudd ved navn OMX Functional Food. Fryktelig dyre tabletter sett i et studentperspektiv (1500 kroner for en måneds forbruk), så får håpe virkningen er like stor som prisen. Det går mye penger ut i forbindelse med denne behandlingen, men det er forhåpentligvis verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 23. oktober 2009 #752 Del Skrevet 23. oktober 2009 Huff, er du sikker på at du trenger et kosttilskudd da? Hvordan er kostholdet ditt for øvrig? -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 23. oktober 2009 #753 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Vel, det kommer an på dietten jeg blir satt på. "Kosttilskudd" er vel kanskje feil betegnelse på disse tablettene, det er jo en slags probiotika med melkesyrebakterier osv. Internasjonalt er den visstnok kåret til den beste probiotikaen. Skal også settes på flere typer tilskudd senere, uten at jeg helt husker hva det var snakk om. Jeg kommer nok til å proppe i meg det jeg får beskjed om, så krysser vi fingrene... Nå spiser jeg vanlig mat, men unngår melk. Drikker laktosefri melk og litt soyamelk med sjokoladesmak (nam!). Er som sagt spent på hva jeg blir bedt om å kutte, men det typiske er vel f. eks hvetemel. Endret 23. oktober 2009 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 23. oktober 2009 #754 Del Skrevet 23. oktober 2009 OK, for å få samme effekt som feks. Biola, bare uten melkeprodukter, altså. Bare pass på at du ikke kjøper masse svindyre tilskudd nå, som du egentlig ikke trenger. Drikker tran jeg, hehe. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 23. oktober 2009 #755 Del Skrevet 23. oktober 2009 Bare pass på at du ikke kjøper masse svindyre tilskudd nå, som du egentlig ikke trenger. Drikker tran jeg, hehe. Greit å være litt kritisk til hva man kjøper, ja. Tran tok jeg som liten, men sluttet da jeg begynte å brekke meg hver gang. Spiser mye makrell i tomat i stedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 23. oktober 2009 #756 Del Skrevet 23. oktober 2009 Skikkelig grovt (og gjerne nybakt) brød med makrell i tomat og agurk....! Naaaaaaam! Kjøpte ti bokser på sånn 40%-salg på Ica i går. Har du noen spennende planer for helgen da? Vi skal på medlemsfest for treningssenteret i kveld, blir kult! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 23. oktober 2009 #757 Del Skrevet 23. oktober 2009 Skikkelig grovt (og gjerne nybakt) brød med makrell i tomat og agurk....! Naaaaaaam! Kjøpte ti bokser på sånn 40%-salg på Ica i går. Har du noen spennende planer for helgen da? Vi skal på medlemsfest for treningssenteret i kveld, blir kult! -misa Kjøpte også inn noen ekstra bokser på ICA. Elsker varianten i blå, liten boks, det er den desidert beste. Helgen består hovedsakelig av jobbing. Har riktig nok fri på dagtid siden jeg jobber natt, men dagene blir jo litt annerledes lagt opp pga. nattevaktene. Så da blir det vel trening og for det meste rolige aktiviteter utover det. Straks på vei til Spenst nå. I dag har jeg planer om å teste 42,5 kilo i benken igjen! Lenge siden sist, så spent på hvordan det går Gøy at treningssenteret deres arrangerer fest, det har jeg faktisk aldri visst var vanlig. Hvilket senter er det, egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 23. oktober 2009 #758 Del Skrevet 23. oktober 2009 Go'-økt på Spenst i dag! 15 minutter ellipse 1000 meter roing Benkpress (4 x 5 med 42,5 kilo) Skulderpress (3 x 6 med 8,6 kilo) Skråbenk (3 x 8 med 11 kilo) Cable crossover (3 x 7 med 10,2 kilo) Sidehev (3 x 10 med 6 kilo) ~ fronthev (3 x 6 med 4 kilo) Dips (2 x 8) Enarms cable lateral raise (3 x maks i dropsett) Enarms triceps pulldown (2 x maks i dropsett) 10 minutter rolig jogging. Jadda. Benkpressen gikk overraskende bra. Må få trent med en spotter snart, slik at jeg kan presse meg litt mer. Skulderpress er en ny øvelse for meg, pleier jo å kjøre militærpress eller arnoldpress. Men likte den godt! Må øke til 7 kilo i sidehev, ser jeg. 6 kilo gikk litt for lett i dag. Nå blir det noen timer med sofaliv og forhåpentligvis litt søvn før nattevakt kl. 23. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 24. oktober 2009 #759 Del Skrevet 24. oktober 2009 Grattis med bra benkøkt!! Og god helg! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 24. oktober 2009 #760 Del Skrevet 24. oktober 2009 Da var frokosten i magen og kroppen klar for en ny dag. Senteret stenger tidlig i dag, så rekker neppe noe trening der. Og med tanke på været ute er det vel en stor fare for at det blir fullstendig treningsfri. Det er selvsagt mulig å ta en økt på jobb i natt, men vet ikke om jeg orker. Blir for øvrig mer og mer avholds for hver helg jeg jobber. Fulle mennesker er utrolig usjarmerende - i alle fall de som overhodet ikke kan drikke alkohol. Sikter ikke sånn direkte til deg og polarbrødet ditt, lucy Jeg drikker jo ganske lite i utgangspunktet og kommer nok aldri til å slutte helt, men bylivet frister ikke akkurat mer etter at jeg begynte å jobbe. Sist jeg drakk var vel i slutten av august, og neste gang blir nok på julebordet i begynnelsene av desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg