Happy Feet Skrevet 5. februar 2009 #41 Del Skrevet 5. februar 2009 Innom og hilser på! Så heldig du er som skal til Thailand. Høres utrolig deilig ut med litt sol og varme nå Trøtthet kan jo være er et godt tegn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entil Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #42 Del Skrevet 5. februar 2009 Innom og hilser på! Så heldig du er som skal til Thailand. Høres utrolig deilig ut med litt sol og varme nå Trøtthet kan jo være er et godt tegn Koselig at du er innom Sikkert og visst at det blir deilig å dra til thailand nå! Håper jeg får sovet fra meg før vi reiser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entil Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #43 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg sover likemye idag. Mannen mener jeg har bittelitt feber men jeg merker ikke noe til det selv. Føler meg helt ok bortsett fra at jeg ikke klarer å holde øya oppe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entil Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #44 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har ikke sett skikkelig bilde av den nye ungkaren men på reklamen på tv så likner han utolig mye på min ekskjærste Han var en ekte jålemann som hadde flere skjønnhetsprodukter enn meg selv..... Min homofile venn var overbevist om at han brukte meg som et skalkesjul Fant ut at han var utro rett som det var men det var med andre damer såvidt jeg vet. Usj...Jaja... Blir iallefall litt hissig av ungkaren reklamen. Sånn...da går jeg og legger meg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entil Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #45 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg blir nå nødt til å nevne noen symptomer siden jeg føler meg veldig gravid sånn plutselig: -Sykelig behov for å sove hele tida -Det føles ut som om jeg har hovnet opp nedentil,nesten litt "nedpress" på en måte -Mye luft i magen (kan være pga mye farris) -Vekselvis hard og løs avføring (leste på snart gravid at det kunne være et tegn) -Vondter i livmorområdet som ikke er helt som de pleier -Brystvortene er vonde (hele brystet pleier å være ømt nå) -Jeg har ikke lyst på sex noe som jeg alltid har en uke før ikm!! -Jeg svarer "vet ikke" når det er snakk om hva vi skal spise. Helt ulikt et matvrak som meg Det eneste jeg har lyst på er ferske reker eller brun lapskaus. Jeg tror egentlig ikke på at man kan ha symptomer så tidlig. Uansett så kan det være greit til evnt neste prøverunde å se hvordan jeg følte meg ved disse tidene. :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 6. februar 2009 #46 Del Skrevet 6. februar 2009 Ikke for å gi deg falske forhåpninger, men det du beskriver, høres akkurat ut som meg da jeg ble gravid Og symtomene meldte seg tidlig.. Heia, heia - dette høres veldig lovende ut Håper du får en fin helg, med masse søvn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entil Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #47 Del Skrevet 7. februar 2009 Det føles veldig lovende ut også..men jeg har blitt lurt før jeg Nå er det ikke mange dagene før jeg kan teste heller! Idag har jeg ikke sovet ekstremt mye bare mye. God helg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entil Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #48 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Idag har jeg vært kvalm. Ikke spykvalm men sånn kvalm at spyttproduksjonen er høy. Matlysten er på bånn. Det kiler veldig i magen når jeg tenker på kjærlighetsferien vår så det kan være jeg bare er spent!!! Det ER greit om jeg ikke er gravid pga denne reisa... Men jeg tror faktisk at jeg er det. Endret 7. februar 2009 av Entil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 8. februar 2009 #49 Del Skrevet 8. februar 2009 DET tror jeg også! Når skal du teste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 8. februar 2009 #50 Del Skrevet 8. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 8. februar 2009 #51 Del Skrevet 8. februar 2009 Teste snart ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entil Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #52 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg tror jeg skal teste så fort det er mulig! Idag har jeg overlevd på ritz kjeks pga kvalme Sover fortsatt over gjennomsnittet mye også.! Jeg har aldri før følt meg så gravid som nå ...ja bortsett fra da jeg var gravid da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 8. februar 2009 #53 Del Skrevet 8. februar 2009 Å herregud så spennende da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entil Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #54 Del Skrevet 8. februar 2009 Ja kjempe !!!! Vi har bare sett på hverandre og ledd idag hver gang jeg har stønna av kvalme på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 8. februar 2009 #55 Del Skrevet 8. februar 2009 Ja kjempe !!!! Vi har bare sett på hverandre og ledd idag hver gang jeg har stønna av kvalme på sofaen O deilige kvalme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 9. februar 2009 #56 Del Skrevet 9. februar 2009 Spennende, når skal det testes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 12. februar 2009 #57 Del Skrevet 12. februar 2009 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LindaKristin Skrevet 12. februar 2009 #58 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Hei!En liten svipper innom deg,skal bli prøvere snart vi også Og nå ble jeg så spent på dine vegne! Thailand er fantastisk..... håper dere får en deilig tur! Endret 12. februar 2009 av LindaKristin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå