Gossip girl Skrevet 29. januar 2009 #21 Del Skrevet 29. januar 2009 Hei! Det er sikkert lurt å forberede seg litt før neste legebesøk. Jeg bruker mye energi der for å kunne klare å snakke om problemene på en rolig måte. Opplever at han er veldig flink til å ufarliggjøre dette og er veldig optimistisk på mine vegne. Det som er litt rart er at når man leser så mye om emne så kan man jo mye på forhånd. Blir nesten litt irritert når gynekologen oversetter til "normalt språk" og forenkler alt Får vel ut å Google litt Men er liksom så skummelt også, kan jo være så mangt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entil Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #22 Del Skrevet 29. januar 2009 Ja men det er veldig skjelden de ikke klarer å hjelpe noen å bli gravide,på den ene eller andre måten. Så dere var ganske unge også og det er et stort pluss! Det er tross alt bedre å vite hva som evnt er galt og hva man kan gjøre med problemet framfor å gå og engste seg! Det går kjempefint Nå må jeg springe men titter innom her seinere idag! Ha en fin dag så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 29. januar 2009 #23 Del Skrevet 29. januar 2009 Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entil Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #24 Del Skrevet 30. januar 2009 Mannen min er så søt,han har begynnt å smile når han ser blodige nyfødte på tv framfor å synes det er ekkelt. Smugkikka på han ista nemlig Det er så godt å se sånt. Han er nemlig veldig pysete av seg når det kommer til blod og slim. Jeg tror nesten han er litt redd for små babyer! Forstår han godt jeg..husker godt hvor engstelig og stiv jeg følte meg de første gangene jeg skulle stelle jenta mi. Skulle så gjerne få oppleve det igjen sammen med noen. Sist var jeg helt aleine. *drømmer meg helt bort* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 30. januar 2009 #25 Del Skrevet 30. januar 2009 Så herlig da. :rødme: Er redd for unger selv jeg, men merker jeg har endret meg en god del i det siste. Og jeg er ikke mann heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entil Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #26 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg tror faktisk jeg har el i dag,har stikkende smerter i eggstokker på begge sider og riktig type utflod. Dag 16 idag. Det stemmer bra iht gjennomsnitt lengde på mine sykluser også.. Idag så har jeg begynnt å få tanker som: Oi vil jeg virkelig dette? Vi har det jo fint som vi har det!! Tenk om foholdet vårt ikke tåler et kolikkbarn!!!! Jeg er ikke klar!!! Denne mnd er veldig rar. Magefølelsen min mener at vi lykkes veldig snart. Jeg har ikke følt det sånn før. Bortsett fra da jeg var gravid sist. Det var en ikke ønsket graviditet men jeg visste at jeg var gravid. Testen ble bare en bekreftelse. Følelsen "skrekkblandet fryd" har begynnt å blande seg med ønsket om å bli gravid. Plutselig så "kan jeg godt vente litt til" Jeg unnskylder dette innlegget med at jeg er feberheit enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entil Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #27 Del Skrevet 30. januar 2009 Så herlig da. :rødme: Er redd for unger selv jeg, men merker jeg har endret meg en god del i det siste. Og jeg er ikke mann heller. Da er vi nok ganske like der Det er nesten 10 år siden jeg var igjennom alt det der så føler meg ikke sikker i det hele tatt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 30. januar 2009 #28 Del Skrevet 30. januar 2009 Lykke til! Den litt skrekkblanda fryden (mest fryd, altså ) pleier å komma hos meg like etter EL. Og etter positiv test. Men det går nok bra med ein liten ein, når me er så bevisste på at me ønskjer oss det og prøver å vera bevisste på kva me går til. Ingen føler seg nok heilt klar heile tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entil Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #29 Del Skrevet 30. januar 2009 Lykke til! Den litt skrekkblanda fryden (mest fryd, altså ) pleier å komma hos meg like etter EL. Og etter positiv test. Men det går nok bra med ein liten ein, når me er så bevisste på at me ønskjer oss det og prøver å vera bevisste på kva me går til. Ingen føler seg nok heilt klar heile tida. Det er godt å høre at flere har det sånn! De følelsene kommer heldigvis bare i korte øyeblikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 31. januar 2009 #30 Del Skrevet 31. januar 2009 Det flyr en del tanker gjennom hodet noen ganger. Men merker at det ikke er mye av de etter vi har prøvd så lenge som vi har. Nå er vi så klare som bare det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entil Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #31 Del Skrevet 31. januar 2009 Noen ganger når datteren i huset er ekstra vrang og kverulerer på det meste så sier mannen min tørt: To til av de takk Han klarer ikke slippe tanken på at vi har økt mulighet for å få to pga pergoen og pga at familien min har tvillinger. Han får helt panikk bare av tanken Jeg trøster med at det er eneggede tvillinger i slekta og det er kun toeggede som er arvelig. Jeg har lest at det fortsatt er liten tjangs for å få flerlinger om man går på pergo selv om muligheten øker litt. Jeg skulle gjerne fått to på en gang jeg :rødme: Ikveld er det kosekveld på sofaen. Jeg er heldigvis mye bedre idag men ikke helt klar for å gå ut på byen sånn som jeg egentlig hadde planlagt. Vi har planer om ost og kjeks og kanskje litt rødvin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 1. februar 2009 #32 Del Skrevet 1. februar 2009 Noen ganger når datteren i huset er ekstra vrang og kverulerer på det meste så sier mannen min tørt: To til av de takk Han klarer ikke slippe tanken på at vi har økt mulighet for å få to pga pergoen og pga at familien min har tvillinger. Han får helt panikk bare av tanken Jeg trøster med at det er eneggede tvillinger i slekta og det er kun toeggede som er arvelig. Jeg har lest at det fortsatt er liten tjangs for å få flerlinger om man går på pergo selv om muligheten øker litt. Jeg skulle gjerne fått to på en gang jeg :rødme: Ikveld er det kosekveld på sofaen. Jeg er heldigvis mye bedre idag men ikke helt klar for å gå ut på byen sånn som jeg egentlig hadde planlagt. Vi har planer om ost og kjeks og kanskje litt rødvin. mm, kunne gjerne også fått to, en gutt og ei jente hadde vært greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entil Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #33 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg er kjempeøm i livmorområdet!! Det stikker og vondter i utakt på begge sider og i så stor grad at er uaktuellt. Tror jeg skal lta en lang tur med vofsen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 1. februar 2009 #34 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg er kjempeøm i livmorområdet!! Det stikker og vondter i utakt på begge sider og i så stor grad at er uaktuellt. Tror jeg skal lta en lang tur med vofsen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entil Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #35 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg har begynnt å strikke babyteppe i hvit perlestrikk !!! Føles rart men fint på en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entil Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #36 Del Skrevet 2. februar 2009 Idag starta jeg dagen med å kjøre fast bilen skikkelig i ei snøfonn. En time seinere uten hjelp så var den ute og jeg fikk definitivt forbrent noen kalorier... Følte meg som reineste superwoman etterpå! Jeg har skikkelige mensliknende smerter idag og brystvortene er såre. Jeg har faktisk lagt bhen på hylla idag. Kanskje jeg burde kjøpt meg en sportsbh? Jeg har aldri eid en så det er kanskje på tide? Føler behovet for å ha noe der som klistrer de ned og inntil kroppen isteden for opp og fram! Mannen har angst for alt det står sloggi på men funderer på om Kari Trå har noen litt spreke noen? jeg tror jeg får google litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entil Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #37 Del Skrevet 3. februar 2009 I dag har jeg vasket ned hele huset og kommet til bunnen i klesvask. Det var deilig å bli ferdig ja.. I dag kom alle sommerklærne jeg bestillte fra hm så nå er jeg klar til thailandsturen!!! Det blir så deilig å få hele 14 dager med den beste mannen i hele verden Vi gleder oss tilogmed til flyturen nå så det sier vel det meste. Huskeliste: Bestemme meg for hvilke bøker som skal med Handle "nødproviant" i tilfelle magene blir rare Handle paracet og støttestrømper (mamma insisterer) Legge inn musikk på mp3 spilleren Kjøpe strikkepinner som er lov på fly Ordne bind,tamponger,truseinlegg og intimservietter (just in case) Veksle litt penger Myk bukse BH både sports og vanelig 3 ca Må ha kroppsskrubb Brun uten sol til kropp Glad nelgelakk til tærna Tror jeg har kontroll på resten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entil Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #38 Del Skrevet 4. februar 2009 Trøtt i dag har 0 energi til overs. Vondtene i magen kommer og går. Det ene øyeblikket er det så vondt at jeg tror jeg har starta å blø. Plutselig er det helt iorden. Jeg har spist og sovet dårlig veldig lenge nå så regner med at det er derfor jeg ikke "henger helt med". Kjenner at jeg har lyst til å være aleine i dag. Mannen blir litt bekymra for meg fordi jeg pleier alltid å henge rundt han og skravle,tulle og kose. Nå vil jeg bare sove,sove og sove. "Kanskje jeg har smelt deg på tjukka?" sier han..hehe..så søt...Han husker jeg har fortalt hvor mye jeg sov da jeg var gravid. Det er alt for tidlig å koble noe opp i mot en graviditet. Jeg må bare bli flinkere til å passe på meg selv! Dusja kjempelenge ista og etterpå lå vi inntil hverandre og koste uten å si noen ting. Det var så kos Jeg orker ikke tanken på sex nå. Får håpe jobben er gjodt likevel:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 4. februar 2009 #39 Del Skrevet 4. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entil Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #40 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvordan er det mulig å sove 9 timer på dagen og fortsatt få til en god natts søvn etter det? Det gjorde iallefall jeg igår og er fortsatt trøtt... Kanskje det bare er kroppen min som tar igjen masse søvn ellers så må det være et symtom hvis det vedvarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå