LekeHusmor Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #4401 Skrevet 22. januar 2010 helt enig Mischa, og hun er veldig søt, kan godt være at hun bare er ekstra stresset pga reisen takk for at du sjekket forresten, jeg trenger jo shampo ogsånn også! nå skal jeg snart å shoppe litt kjenner jeg. hehe. har lagt inn et innlegg i bloggen min her på KG forrestne.
Nótt Skrevet 22. januar 2010 #4402 Skrevet 22. januar 2010 Så moro at du har kommet så langt og snart er på vei videre. Kan jeg få tilgang til blogg???
Gjest Problematique Skrevet 22. januar 2010 #4404 Skrevet 22. januar 2010 Så morro å lese hvordan det går, Hong Kong og greier, så spennende! Ta en titt på den leppestiften, Cockney, når du er innom MAC-butikken og da
LekeHusmor Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #4405 Skrevet 22. januar 2010 den glemte jeg! jeg har igrunn ikke gjort noe som helst fornuftig, bare gått rundt og kopa.. så etter sobriller, fant noen fra Armani til 900 kr men var ikke sånn YES, de vil jeg ha liksom, så da gadd jeg ikke. nå sitter jeg nede ved gaten og her er det tydeligvis satt opp en ytterligere sikkerhetskontroll, for å sjekke at ingen tar med seg LAG elementer til austraila. ikke at jeg vet hva det er. men det er altså ganske sykt å tenke på at jeg ikke har vært utendørs på over et døgn og at neste gang jeg ER utendørs, vel da er jeg på andre siden av kloden, hvor jeg skal bo de neste mnd gruer meg til flyturen, fikk drittsete midt i en sånn 4-er klynge, blæ. liker best å sitte ved vindu eller ved gangen. men det gjør vel alle. får håpe jeg klarer å sovne relativt greit. jeg hadde jo tenkt å få kjøpt meg en sånn nakkestøtte også, men det fikk jeg heller ikke. merker at jeg har gått litt i koma i dag ja. men jeg stjal med en ekstra pute fra det forrige flyet, så det burde la seg gjøre å sove litt da! jeg er sulten og tørst også, søren at jeg kløna og ikke spist mer
LekeHusmor Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #4406 Skrevet 22. januar 2010 men jeg har hvertfall fått meg strømadapter-så nå skal jeg seg twilight på flyet! på dataen altså. det er jo stort utvalg på fly-tvene også, sånn video on demand, men det var mye jeg hadde sett.. selvom jeg tror Inglourius Basterds kan få seg en ny runde
janne84 Skrevet 22. januar 2010 #4407 Skrevet 22. januar 2010 åååååååå lekis!!! du er jo kommet langt på reisen nå, så kjekt å lese!! ha en flott tur videre
Gjest lucy d-.-b Skrevet 22. januar 2010 #4408 Skrevet 22. januar 2010 VROOOOOOOOOOOOM *flylyd og ut med armene*
Nótt Skrevet 22. januar 2010 #4410 Skrevet 22. januar 2010 du skal ha tilgang, Nótt Så det nå at jeg hadde det.
Mischa Skrevet 22. januar 2010 #4411 Skrevet 22. januar 2010 Jeg har border security er helt crazy i Australia, så det er ikke rart de har ekstra kontroller før du skal reise.. Håper du ikke havner i en episode i den dokumentarserien fra flyplassen Koselig med bloggen
LekeHusmor Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #4412 Skrevet 23. januar 2010 her er jeg, live fra Base hostel i sydney! vært en lang reise, og en koselig dag i dag - jeg og mine resiekamerater har vært med venninnen min M og samboeren hennes og vært rundt i sydney. spist lunsj og tatt noen glass vin på forskjellige puber, og så vært å sett på operaen. nå er jeg så trøtt at jeg dauer. klokken er ni her. kommer til å være uthvilt i morgen ja.
Gjest Wolfmoon Skrevet 23. januar 2010 #4413 Skrevet 23. januar 2010 Du er endelig framme og i gang God natt, håper du får en god natts søvn og får snudd døgnet uten jetlag problemer
Frigg Skrevet 23. januar 2010 #4415 Skrevet 23. januar 2010 Så deilig at du er fremme. Rart å tenke på at du er laaaaangt unna oss nå.
Nótt Skrevet 23. januar 2010 #4416 Skrevet 23. januar 2010 Så moro å tenke på at du er fremme nå. Håper du får snudd døgnet uten for store problemer.
*Enigma* Skrevet 23. januar 2010 #4417 Skrevet 23. januar 2010 Så gøy at du endelig er framme! Kos deg masse, og nyt de neste dagene.
Mischa Skrevet 23. januar 2010 #4418 Skrevet 23. januar 2010 Høres ut som en bra start Så du har en venninne der borte altså, ikke helt mutters alene Godt det da
loffen Skrevet 23. januar 2010 #4419 Skrevet 23. januar 2010 Å, så moro Lekis! Godt at du er vel fremme, håper du fikk sove godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå