Gå til innhold

oh happy days

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære lekehusmor!

Nå sitter jeg her og tenker på hvor fantastisk heldig du er som får oppleve dette, og jeg ønsker deg en utrolig bra tur ned og er så glad for at jeg har deg på facebook og kan følge deg der!

Jeg ønsker deg alt godt, du er en super jente på alle vis og ikke la noen fortelle deg noe annet! (som D ;) )

Det er så rart hvordan man blir kjent via kg, men jeg er så takknemlig for at jeg begynte å skrive her fordi du er et så herlig menneske som jeg er glad for å kunne si jeg kjenner! Det er rart hvordan man kan bli glad i en venn som man ikke har møtt i virkeligheten!

GOD TUR SØTA! Du kommer til å få "the time of your life"! Og jeg gleder meg til å følge med på fb!

:klemmer::kose::klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjære lekehusmor!

Nå sitter jeg her og tenker på hvor fantastisk heldig du er som får oppleve dette, og jeg ønsker deg en utrolig bra tur ned og er så glad for at jeg har deg på facebook og kan følge deg der!

Jeg ønsker deg alt godt, du er en super jente på alle vis og ikke la noen fortelle deg noe annet! (som D ;) )

Det er så rart hvordan man blir kjent via kg, men jeg er så takknemlig for at jeg begynte å skrive her fordi du er et så herlig menneske som jeg er glad for å kunne si jeg kjenner! Det er rart hvordan man kan bli glad i en venn som man ikke har møtt i virkeligheten!

GOD TUR SØTA! Du kommer til å få "the time of your life"! Og jeg gleder meg til å følge med på fb!

:klemmer::kose::klem:

søte deg, tusen takk! så utrolig koselig skrevet! jeg er også veldig glad for at vi har blitt kjent. merkelig som du sier å føle noe for mennesker man aldir har møtt, men som jeg har sagt før så er jeg ikke sikker på om jeg hadde turt å ta det valget jeg tar nå om det ikke hadde vært for dere KG-jentene! :klemmer:

nå gjelder det bare å komme seg avgårde - så skal jeg kose meg :ler:

jeg har igrunn ikke begynt å tenke på en gang at jeg skal ringe opp en totalt ukjent og si hei, hvor skal vi møtes og så skal vi reise sammen :fnise: det er igrunn ganske scary!

Skrevet

:fnise: Dere er sikkert like spente og nervøse begge to :fnise:

Men det høres bra ut at du skal reise med noen andre som er i samme båt :jepp:

Skrevet

Det gikk jo fint da vi møttes. ;) Dere er helt sikkert like nervøse begge to. Det er jo rart for dere begge å skulle møte noen man ikke kjenner. Dere blir sikkert fort kjent. :klem: Lykke til, og igjen: Riktig god tur!!! :klemmer:

Gjest Problematique
Skrevet

Nå har du reist! Jeg har tenkt masse på deg i hele dag... Tenker på hvor mange timer flytur du har foran deg nå. Jeg har skikkelige sommerfugler på dine vegne!

Skrevet

Det er så rart at du er på vei nå, på en veldig fin måte, men rart :)

Skrevet

Jeg er også spent!

Vi får heie henne fram i mål! Team LekeHusmor!! :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Skrevet
:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:
Skrevet
:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:
Skrevet

Litt sent å si, men GOD TUR!

Nå sitter du vel på flyet og det er litt rart å tenke på. Håper det går bra på flyet :klemmer:

Skrevet

GOD TUR KJÆRE LEKEHUSMOR :hjertesmil:

Så bra at du og E har det bedre nå, jeg tror alt kommer til å bli så utrolig bra for deg.. og er dere ment for hverandre så klarer dere dette :klem:

Wohooo, Australia next :hoppe: :hoppe:

Skrevet

takk søte jenter!! Here I am, live from HONGKONG!!! :ler:

sykt .. syktsyktsykt. har ikke helt gått opp for meg hva jeg driver med enda!

skal bare få i meg litt mat, er ganske så sliten etter flyturen. nå har jeg 5 timers transit så skal komme inn og oppdatere etterpå :)

Skrevet

She's aliiiiiive! :hoppe: :hoppe:

HongKong.. uuuutrolig kult! Nyt øyeblikket :)

Skrevet

her jeg sitter på en restaurant og har bestilt meg litt fried rice, har jeg utsikt til bl.a Armani, Chanel, Burberry, Gucci osv. om jeg bare hadde vært rik! :ler:

men jeg ser de har MAC her, det er bra, jeg tror jeg skal plukke opp litt sminke.

rart mens man går her - husker plutselig ingenting av det man liksom trengte!

og så har de Kiehl's her, det ahr jeg alltid hatt lyst å prøve, så tror jeg skal kjøpe med et sånt kit derfra.

Skrevet (endret)

Åhhh moro moro! Jeg vet hvordan det er, får helt blackout når jeg plutselig har sjansen. Så nå har jeg laget meg laaange lister over hvilke produkter jeg skal ha :)

Hvis jeg hadde tilgang på MAC til en billig penge ville jeg kjøpt Fluidline eyeliner (hørt mye bra om!), Lipglass lipgloss i "Prrr" eller "Nymphette", øyeskygger som Shroom, Woodwinked, Trax og Naked Lunch. Eller noen gode koster! Skrev ikke du masse positivt om Strobe light også? :)

Måtte gjøre et kjapt søk og sjekke hvilke produkter fra Kiehls som får bra reviews.

Creme de Corps body lotion, leave-in conditioner og baby lip balm får alle høy score på makeupalley! Og noe som het Stylist Series Heat-Protective Silk Straightening Cream ;)

Endret av Mischa
Skrevet

ææ!! Så gøy dette er!!! :bolledeig: :bolledeig:

Skjønner godt man gjerne skulle hatt noen ekstra millioner i lommen når man ser alle de fine butikkene ja ;)

Skrevet

Mischa, men jeg tenkte jo å kjøpe hudpleie derfra :klø:

har igrunn ikke med meg noe hudpleie.. hehe. men jeg har ikke klart å forstå hva hong kong kursen er i, så har ikke turt å kjøpe noe enda!

merker også at jeg ikke er helt i den shoppe-modusen jeg er når jeg vanligvis er ute og reiser, sikkert fordi jeg liksom ikke skal på "ferie".. tenkte å kjøpe meg en sånn facial mist fra L'occitane, men den luktet så sterkt av roser at jeg fikk litt sånn uæh..

jeg satt jo egentlig å koste meg med et glass hvitvin på en restaurant, men så gikk jeg tom for strøm og da måtte jeg flytte meg, hadde lyst å være litt på nett og snakke med E og mamma og dere osv.. men det var opptatt overalt, og det er ikke oppgitt noen gate på flyet mitt enda.. så nå sitter jeg på gulvet inntil en vegg midt i alt sammen :ler: velvel. rart å være alene, kjenner at tankene kommer snikende i litt større grad enn tidligere. hva er det jeg har begitt meg ut på? :dåne:

deler av meg har lyst å bare kaste meg på et fly tilbake til norge og ligge på sofaen med E for alltid..

hun som jeg reiser med, I, er veldig søt og hyggelig og vi kommer veldig godt overens - men hun stresser litt.. litt mye for min smak. vil gjerne være med gaten 1 time før avgang og må hele tiden sjekke at hun har alt, og ike minst har hun med seg utrolig mye drit, og på flyet var det lettere panikk hver gang det kom en lyd eller noen sa noe :ler: kjente det ble litt slitsomt etterhvert, men det er nå så. koselig er hun hvertfall.

Skrevet

Skal jo godt gjøres om det klaffer 100 % med en du knapt kjenner, så du får grin and bear it ;) Det tar vel ikke lang tid før dere ikke trenger hverandre lenger :)

Men bra at hun i det minste er søt og koselig da, kunne jo vært myyye verre :)

Har aldri testet noe fra Kiehls jeg, så vet ingenting om hudproduktene deres. Men om de har små sett med produkter så kan det jo være gøy å prøve ut :)

Sjekket bare hvilke produkter som var mest populære og hadde best rating jeg :Nikke:

tenker på deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...