LekeHusmor Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #4241 Del Skrevet 13. januar 2010 skal egentlig jobbe i dag men har ikke hørt noe enda - hater å sitte sånn her og vente altså! har sendt melding og spurt, for mange timer siden, men har ikke hørt noe.. er ikke noe krise om jeg må jobbe, skal ikke noe spes uansett, bare hadde likt å vite det! driver å planlegger litt hvordan jeg skal pakke alt å få med meg hjem.. heeerre jemini det blir nok et styr ja! har en stor koffert som jeg må fylle, og så burde jeg prøve å få med meg en bag til. men jeg har ingen bag irriterende at jeg ikke tok med det over, har jo masssse bager hjemme hos mamma. velvel.. hvor kan man kjøpe bag egentlig? som ikke er så dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 13. januar 2010 #4242 Del Skrevet 13. januar 2010 Russian red er nydelig, men jeg synes den ble litt for orange til deg jeg da. Selv sverger jeg til Ruby Woo, men den er så matt og spesiell at den krever en spesiell "look" for å kle. Jeg føler at jeg kler den da Om du skal kjøpe ny leppestift snart, så tror jeg MAC's Cockney hadde passet perfekt til deg! Du så forøvrig helt fantastisk ut på de bildene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 13. januar 2010 #4243 Del Skrevet 13. januar 2010 Kanskje den der Morris butikken? :klø: Irriterende måtte sitte og vente sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 13. januar 2010 #4244 Del Skrevet 13. januar 2010 Morris har ikke noe særlig med bager, omtrent bare kofferter. G-Sport eller sånt har vel gjerne bager? Eller Europris kan kanskje ha også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #4245 Del Skrevet 13. januar 2010 Russian red er nydelig, men jeg synes den ble litt for orange til deg jeg da. Selv sverger jeg til Ruby Woo, men den er så matt og spesiell at den krever en spesiell "look" for å kle. Jeg føler at jeg kler den da Om du skal kjøpe ny leppestift snart, så tror jeg MAC's Cockney hadde passet perfekt til deg! Du så forøvrig helt fantastisk ut på de bildene takk! jeg liker at du tør å være ærlig! den er kanskje litt orange - men jeg tror det også kommer av at jeg er ganske blek nå.. vil nok bli litt bedre når jeg er brunere! noe jeg vil være ganske snart Kan tenke meg du kler Ruby Woo ja, det er en vakker farge men absolutt ikke noe for meg! Cockney må jeg sjekke ut, jeg tok igrunn Russian Red fordi hun mac-damen anbefalte meg den Kanskje den der Morris butikken? :klø: Irriterende måtte sitte og vente sånn! Ja det er rimelig irriterende.. greit å vite om man skal være på jobb om tre timer eller ikke liksom! Morris har ikke noe særlig med bager, omtrent bare kofferter. G-Sport eller sånt har vel gjerne bager? Eller Europris kan kanskje ha også. Ja, men føler de merke-bagene er så dyre.. Kanskje sparkjøp har? Gidder ikke bruke masse penger kunne jo bare stappet alle klærne i en søplesekk også, men det er kanskje litt harry å drasse med seg på toget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #4246 Del Skrevet 13. januar 2010 der fikk jeg melding om at jeg har fått fri! så nå blir det ut på tur i byen, kjøpe noen skjørt jeg må ha til skolen og se etter en bag! har ikke lyst å bruke mye penger så håper det ikke er så dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 13. januar 2010 #4247 Del Skrevet 13. januar 2010 Sparkjøp har!!! gå innom der du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 13. januar 2010 #4248 Del Skrevet 13. januar 2010 Seriøst, synes det er så teit at jobben din ikke klarer å gi deg beskjed om du skal jobbe eller ikke. Hele dagen går jo og blir bortkastet om man ikke vet om man skal eller ikke skal jobbe. Skjønner at bransjen er litt annerledes enn min, men likevel - ikke bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #4249 Del Skrevet 13. januar 2010 helt enig med deg mischa! er litt lei av det altså.. men har bare tre dager igjen nå så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 13. januar 2010 #4250 Del Skrevet 13. januar 2010 Russian red er nydelig, men jeg synes den ble litt for orange til deg jeg da. Selv sverger jeg til Ruby Woo, men den er så matt og spesiell at den krever en spesiell "look" for å kle. Jeg føler at jeg kler den da Om du skal kjøpe ny leppestift snart, så tror jeg MAC's Cockney hadde passet perfekt til deg! Du så forøvrig helt fantastisk ut på de bildene Russian Red og Ruby Woo er de Dita Von Teese bruker og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #4251 Del Skrevet 13. januar 2010 da har jeg vært på litt shopping! skriver mer om kjøpene i shoppingboken for de som er interessert. ble ikke noen bag da. får heller prøve å pakke i det jeg har, gidder ikke bruke 600 kr på det. har vaset rundt i byen i to timer så det tells nesten som litt trening også har jo bært rimelig tungt og! var innom frisøren og farget øyevippene mine, deilig å få gjort, slippe å bruke maskara der nede.. så har jeg handet inn til tomatisert fiskesuppe til middag og har tatt ut foccaciabrød fra fryseren som jeg lagde forrige uke. E er ikke sånn veldig happy for fisk om dagen så tenkte å lage en liten forrett; gratinert toast av foccacia med ovnsbakt fetaost, cherrytomater og timian på. puh, der hørtes jeg ut som en skrytepave! nå skal jeg spise et knekkebrød og en yoghurt og se en episode Californication, og så skal jeg sette på en klesvask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #4252 Del Skrevet 13. januar 2010 merket forøvrig nå at jeg er potte tett i brystet, dere husker kanskje jeg var det mye før? .. gjett hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 13. januar 2010 #4253 Del Skrevet 13. januar 2010 Mm deilig mat Er det litt ekkelt å farge vippene? Føler man at man får det i øynene? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #4254 Del Skrevet 13. januar 2010 nei jeg syns ikke det. svir bittelitt mot slutten bare, men det er ikke noe ubehagelig egentlig. ogs å varer det jo over en mnd, vanvittig deilig! sender deg en PM med megavideogreia nu forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 13. januar 2010 #4255 Del Skrevet 13. januar 2010 Tett i brystet, var det når dere bodde i den forrige leiligheten? Gleder meg til å se hva du har shoppet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #4256 Del Skrevet 13. januar 2010 ja før var det pga dårlig inneklima.. og nå er det pga dårlig uteklima Bergen er jo superforurenset om dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 13. januar 2010 #4257 Del Skrevet 13. januar 2010 Det høres deilig ut å ha en mindre oppgave om morgenen! Takk for brukernavnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 13. januar 2010 #4258 Del Skrevet 13. januar 2010 Ovnsbakt fetaost... Det hørtes nydelig ut! Kan jeg spørre hvordan du gjør det? Jeg ble forresten også anbefalt Russian red av Mac-damene, men der måtte jeg sette foten ned selv. Det er en vanskelig rødtone å kle! Man bør helst være mørkhåret og ha litt oliven-tone i huden, har jeg kommet frem til. Men ja, test Cockney! Du kan jo snart kjøpe MAC til en tredjedel av prisen du, din heldiggris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. januar 2010 #4259 Del Skrevet 14. januar 2010 Skal si du setter mine følelser i sving! 1. litt trist det er kjipt at du nedtrykker deg selv med negatie tanker om deg selv, men ser også i et av de siste innleggene dine at du har en begynnende bra innstilling. Det er fint! sulten heregud å mye god mat du skriver om! missunnelig Australia. Needless to say more... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #4260 Del Skrevet 14. januar 2010 Ovnsbakt fetaost... Det hørtes nydelig ut! Kan jeg spørre hvordan du gjør det? Jeg ble forresten også anbefalt Russian red av Mac-damene, men der måtte jeg sette foten ned selv. Det er en vanskelig rødtone å kle! Man bør helst være mørkhåret og ha litt oliven-tone i huden, har jeg kommet frem til. Men ja, test Cockney! Du kan jo snart kjøpe MAC til en tredjedel av prisen du, din heldiggris! Så rart - hun sa liksom til meg: denne her kler ALLE Det er veldig lett egentlig - kjøp et stykke fetaost i butikken (de fleste har det) ikke sånn glass altså, men et stykke, ta tre brødskiver og smør med litt god olje, ta fetaost-blokken og del på tre på langs (hvis det blir for tykke skiver blir det litt voldsomt( og legg en skive feta på hver brødskive. kutt cherrytomater i skiver og legg oppå igjen, ta litt olje over og tilslutt krydder/ferske urter både basilikum og timian er kjempegodt vi begynte å se True Blood igår og jeg likte det jo selvfølgelig hallo, velkommen etter! men resultatet var at vi satt alt for lenge oppe i går og i dag er jeg stup trøtt, våknet for 15 min siden.. nå skal jeg være med E opp i den gamle leiligheten for vi skal møte en megler fra Utleiemegleren som skal hjelpe oss å leie den ut. Så skal jeg hjem og begynne å planlegge pakking, det er bare 5 dager til jeg forlater Bergen nå.. og så er det jobb kl 17! I dag regner jeg ikke med at jeg blir avbestilt så tar utgangspunkt i at jeg faktisk SKAL på jobb også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå