Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Ok, planer for dagen:

- Søke om visum

- Snakke med Lånekassen

- Ringe til forskjellige kreditorer og bare dobbeltsjekke at alle saker er avsluttet og at det ikke kommer noen skumle regninger i posten når jeg har reist

- Prøve å sette opp et lite budsjett

- Støvsuge

- Vaske opp

- Sette på klesvask

- Ta av sengetøy

- Sette på klesvask 2

- Rydde ut av kofferten

- Legge på sengetøy

- Planlegge middag

- Handle

- Lage middag

- Bestille solkremer

- Prøve å organisere mine viktige papirer i en mappe som jeg kan ha med meg

- Prøve å ha en hyggelig kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

visum fikk jeg visst godkjent med en gang! så da mangler bare penger fra Lånekassen, og så er alt i boks :) rart! har en merkelig følelse inni meg.

snakket litt med E igår og da hadde han plutselig et annet bilde på ting, han syns det var trist at jeg skulle dra men han var ikke sikker på om han ville være sammen med meg eller ikke. forvirrende altså :klø: jaja.

jeg gruer meg litt til å komme ned dit for jeg skulle gjerne vært tynnere. men jeg prøver å jobbe litt med meg selv om dagen og si at ok Lekis, så er du litt chubby, det er virkelig ikke verdens undergang. jeg er likevel en søt jente, det vet jeg, og jeg har også troen på at jeg kommer til å begynne å gå ned igjen nå som jeg snart er ferdig med B&M og får litt mer rutiner. jeg har jo selvfølgelig også store ambisjoner om å være flink å gå turer og trene der nede :) så ja.. prøve å fortelle meg selv at det er virkelig ikke så krise. hvis noen ikke liker meg fordi jeg har litt mage.. ja.. da er de tkanskje ikke noen jeg vil være venn med uansett? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Søke om visum

- Snakke med Lånekassen

- Ringe til forskjellige kreditorer og bare dobbeltsjekke at alle saker er avsluttet og at det ikke kommer noen skumle regninger i posten når jeg har reist

- Støvsuge

- Vaske gulvet på badet

- Tørke støv i stuen

- Vaske kjøkkenbenker

- Vaske opp

- Sette på klesvask

- Ta av sengetøy

- Sette på klesvask 2

- Rydde ut av kofferten

- Legge på sengetøy

- Planlegge middag

- Handle

- Lage middag

- Bestille solkremer

- Sende ut invitasjon til avskjedsmiddag med familien

- Betale H&M regning

jaja, its coming along dette her!

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Hei :) Vil bare gi bort en klem og si at jeg følger med på hva som skjer med deg selv om jeg ikke gir så mye lyd. Du har en spennende tid foran deg!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

visum fikk jeg visst godkjent med en gang! så da mangler bare penger fra Lånekassen, og så er alt i boks :) rart! har en merkelig følelse inni meg.

snakket litt med E igår og da hadde han plutselig et annet bilde på ting, han syns det var trist at jeg skulle dra men han var ikke sikker på om han ville være sammen med meg eller ikke. forvirrende altså :klø: jaja.

jeg gruer meg litt til å komme ned dit for jeg skulle gjerne vært tynnere. men jeg prøver å jobbe litt med meg selv om dagen og si at ok Lekis, så er du litt chubby, det er virkelig ikke verdens undergang. jeg er likevel en søt jente, det vet jeg, og jeg har også troen på at jeg kommer til å begynne å gå ned igjen nå som jeg snart er ferdig med B&M og får litt mer rutiner. jeg har jo selvfølgelig også store ambisjoner om å være flink å gå turer og trene der nede :) så ja.. prøve å fortelle meg selv at det er virkelig ikke så krise. hvis noen ikke liker meg fordi jeg har litt mage.. ja.. da er de tkanskje ikke noen jeg vil være venn med uansett? :vetikke:

VELDIG bra innstilling :strix: Jeg synes du ser kjempefin ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er visum i boks, ANSAmedlemskap bestilt og det eneste som mangler nå er Lånekassen! de er selvfølgelig treige som alltid. men jeg har bestilt meg en sånn smartkortleser så jeg ikke trenger ikke vente på gjeldsbrev ogsånn. de sa det kunne ta opp til 4 uker, altså til begynnelsen av februar :roll: håper det ikke tar så lang tid..

vil så gjerne at alt dette skal gå knirkefritt! mye å holde styr på, thats for sure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Vil bare gi bort en klem og si at jeg følger med på hva som skjer med deg selv om jeg ikke gir så mye lyd. Du har en spennende tid foran deg!

:hug:

:) koselig det.. :klemmer:

VELDIG bra innstilling :strix: Jeg synes du ser kjempefin ut! :)

:) takk sakl du ha! hyggelig å høre, føler meg ikke like fin og er litt skeptisk med tanke på at det er 40 grader der nede omtrent og det krever minimalt med klær.. hehe. men men. det får så være, jeg orker ikke være lei meg og gråte mer pga litt underhudsfett!! det fins verre ting her i livet. bare jeg blir slankere og ikke større, så skal jeg slutte å obsesse med dette her. det har skremt meg litt i det siste, det har tatt over hjernen min litt vel mye.. syns det er skummelt. så da må jeg prøve å ta meg selv litt i nakken og få et skikkelig syn på ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Min erfaring fra Malta og 40 varmegrader i sommer, er at det skal jævlig mye til for å se bra ut når svetten silrenner til enhver tid, samme søren hvilken kroppsfasong du har :laugh:

Ellers har du helt rett. Hvis noen ikke liker deg fordi du ikke er syltynn uten en enesten liten valk, da er de uansett ikke noe å samle på :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Så søøt du er! :klemmer: SUPER INNSTILLING! Stick with it! ;) Det er som du sier ikke verdens undergang, selv om man noen ganger tror det selv. Har snoka på bloggen din vet du, og du er kjempepen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

jeg og E gikk til byen og ahndlet litt, kjøpte TrueBlood.. får prøve meg frem og se om det er for skummelt ;) så lagde jeg middag, lagde tortellini som jeg fylte med gorgonzola og knuste valnøtter og så hadde vi ovnsbakt kyllingfilet og cherrytomater til. nam! har sett litt på tv og slappet av, og nå spiser vi litt ost og kjeks til kveldsmat.. brie med hvitløk, nam nam :sikle:

jeg skal se litt Californication nå tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Søke om visum

- Snakke med Lånekassen

- Støvsuge

- Vaske gulvet på badet

- Tørke støv i stuen

- Vaske kjøkkenbenker

- Vaske opp

- Sette på klesvask

- Ta av sengetøy

- Sette på klesvask 2

- Rydde ut av kofferten

- Legge på sengetøy

- Planlegge middag

- Handle

- Lage middag

- Bestille solkremer

- Sende ut invitasjon til avskjedsmiddag med familien

- Betale H&M regning

fått gjort endel hvertfall da! resten får jeg gjøre i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg måå bare syte. jeg fikk fri i dag og jeg og E skulle liksom finne på noe koselig. som vanlig har det endt med hver vår data på hver vår sofa :ler: velvel.. og vi har småkranglet så masse i dag, føler jeg irriterer vettet av han og han gjør det samme med meg.. er så trist å oppleve! men det gjør at jeg føler meg enda mer sikker på å dra! grusomt å tenke på, men jeg gleder meg nesten litt til å bare ha meg selv å tenke på.. men redd jeg kommer til å gå på en supersmell og savne han mye. savne tryggheten ved ham veeeeldig mye.. men sånn er livet. enkelt og greit. når han sier at han ikke har noe særlig tro på at vi kommer til å "klare det" og treffes igjen i august osv, så sier jo det litt også.. hvis vi virkelig hadde vært 100% på dette så hadde vi jo ikke latt noe sånt stoppe oss. velvel. only time will tell!

Ting å være glad for i dag:

- Visum godkjent! :strix:

- God middag

- Fikk fri fra jobb :hoppe:

- Ryddet og vasket leilighet

- Endelig fått tatt den store oppvasken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere som har meg på face, sjekk ut profilbildet mitt - kler jeg røde lepper? :nigo:

har sittet å skravlet med I og LE som jeg skal reise til sydney sammen med i noen timer nå, utrolig moro! har jo ikke møtt de før, men vi har en god tone :) fått reservert seter og sjekket ut filmunderholdning osv på flyene.. exciting! imoregn er det 8 dager til jeg reiser! :dåne:

jeg snakket såvidt med *Enigma* om dette tidiligere, og vil bare si det her også:

jeg vet ikke om jeg hadde turt å ta det valget jeg nå tar hvis det ikke hadde vært for dere. dere har jo fulgt meg gjennom hele prosessen i over to år nesten, og har virkelig stilt opp for meg og vært støttende, konstruktive og utrolig gode for meg. tusen, tusen takk! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhh så bra! Kjempeflink har du vært, fikset masse greier :)

Teite E.. bra du skal reise, han kan bare ha det så godt om han skal være sånn nå på slutten :gjeiper:

Så gøy at du får god kontakt med de du skal reise med! Det er jo kjempebra! Litt godt å ikke være heeelt mutters alene :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I think you look good :nigo: Heldig, jeg ser malplassert ut med røde lepper!

8 dager bare! Herregud så gøy! Får så lyst til å reise og studere et helt annet sted selv!

Må føles ekstra beroligende å ha kontakt med noen og vite at du har noen å reise med :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Problematique

Du med ditt superblonde hår ser jo helt smashing ut med røde lepper! :jepp: Nå ser jeg ikke helt fargen på bildet da (naturlig nok, siden det er svart-hvitt :ler: ) men jeg vil tro at det eneste du må være forsiktig med, er rdfarger som er skikkelig knallrødt med orange-skjær i. Litt dyp burdgunder eller kalde, klare rødfarger er nok finest på det. Såå misunnelig på hårfargen din altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dager :hakeslepp:

Håper du blir aktiv på KG og er flinke å oppdatere oss mens du er der!

klart jeg skal være aktiv! så godt det lar seg gjøre hvertfall! :nigo:

Åhhh så bra! Kjempeflink har du vært, fikset masse greier :)

Teite E.. bra du skal reise, han kan bare ha det så godt om han skal være sånn nå på slutten :gjeiper:

Så gøy at du får god kontakt med de du skal reise med! Det er jo kjempebra! Litt godt å ikke være heeelt mutters alene :Nikke:

:) blir litt skummelt å møte de på gardermoen og bare si hei, der er du ja :ler: men det er vel en del av pakka, de virker koselige så!

I think you look good :nigo: Heldig, jeg ser malplassert ut med røde lepper!

8 dager bare! Herregud så gøy! Får så lyst til å reise og studere et helt annet sted selv!

Må føles ekstra beroligende å ha kontakt med noen og vite at du har noen å reise med :jepp:

takk kjære :kyss: ja det er søren ikke lenge igjen, wohaaa jeg er spent altså! klarer ikke helt å forklare følelsen jeg har inni meg! :fnise:

Du med ditt superblonde hår ser jo helt smashing ut med røde lepper! :jepp: Nå ser jeg ikke helt fargen på bildet da (naturlig nok, siden det er svart-hvitt :ler: ) men jeg vil tro at det eneste du må være forsiktig med, er rdfarger som er skikkelig knallrødt med orange-skjær i. Litt dyp burdgunder eller kalde, klare rødfarger er nok finest på det. Såå misunnelig på hårfargen din altså!

:nigo: takk søte deg! jeg må innrømme at hårfargen min er litt grå og gunsten fortiden, det ser du kanskje på de nye bildene jeg har lagt ut.. men jeg regner med at litt sydney-sunshine vil gjøre den fresh igjen! er veldig fornøyd med at jeg aldri har farget håret, kjenner ikke mange som er så naturlig lysblonde som meg. (se jeg er flink-skryter av meg selv :fnise:)

rødfargen er litt mørk, men samtidig også ganske klar. Mac Russian Red.. var ganske fornøyd med sminken den kvelden, syns det ble akkurat passe! (Kan se bildene i det nye albumet jeg har lagt ut) Jeg bruker aldri foundation, så de få gangene jeg gjør det så blir jeg alltid så overrasket over hvor fin og glatt huden ser ut, spes på bilder :fnise:

så igrunn nå at mesteparten av profilbildene mine er i svart hvitt.. feig jeg! :ler: man ser jo så mye bedre ut da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...