Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Problematique

Hørtes ut som en nydelig ring, og for en nydelig tanke til den :rødme: snufs, enda en søt ting, akkurat det jeg trengte nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk jenter! :nigo:

koselig at flere syns den var fin :)

jeg skulle begynne kl 18 i dag men må begynne kl 17 isteden. litt irriterende å hele tiden få kontrameldinger, jeg tror ikke en vakt bare har gått som planlagt siden jeg begynte der! :vetikke:

blir litt godt å være ferdig med det.. samtidig som jeg tror jeg kommer til å "merke" litt at jeg ikke tjener så mye penger lenger og jobber så mye.. håper det ikke kommer til å plage meg!

8 arbeidsdager igjen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, er visst lenge siden jeg har sniklest her!

Sist jeg fikk med meg noe reise-greier var det snakk om ex.phil og slikt i Barcelona, ikke en bachelor i Australia!! Du er tøff! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God tur på jobb.

Håper du får en fin vakt på jobb.

så alvorlige dere var da ;)

takk for det! :nigo:

Oi, er visst lenge siden jeg har sniklest her!

Sist jeg fikk med meg noe reise-greier var det snakk om ex.phil og slikt i Barcelona, ikke en bachelor i Australia!! Du er tøff! :Nikke:

:ler: ja jeg har hatt mye planer oppgjennom.. men denne gangen skjer det på ordentlig! billetter bestilt, lånekassen søkt til og ja.. i'm going!

For en fin ring, og tanken bak gjorde den enda finere :hjertesmil:

:) takk!

--

ble en kjapp tur på jobb gitt, jobbet fra 5-9. er så stille i januar. egentlig helt greit det..

imorgen begynner jeg kl 3 på jobb. har igrunn ikke så vanvittig mye å gjøre før det, skal sette over noe penger på nettbanken bare og så skal jeg betale flybilletten min..

lurer på når jeg kommer til å gå på smellen og få panikk for at jeg skal dra :ler:

mamma og søs driver å bestiller billetter for å besøke meg i påsken :hoppe: det blir koselig!

selvom de ikke har påskeferie der nede da, de har bare noen fridager pga påsken. men men. kjekt bli det uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du sier noe der, men jeg er egentlig ikke redd for å skulle være der nede alene.. det er mer det å forlate bergen og det trygge som skremmer meg, fremfor det å faktisk være der nede osv. hadde nok følt det på samme måte om jeg bare skulle flytte til oslo også :ler: men for all del altså, det blir knall med besøk!

jeg kjenenr på meg det kommer til å komme endel sjelegransikings og gruer meg/gleder meg innlegg her i ukene fremover - so bear with me.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å neeei.. nå har det kommet opp sånn at hver gang jeg skriver et innlegg i min egen dagbok, kommer det opp på Mine Innlegg at det har kommet nytt innlegg! :dåne:

vel. jeg lurer på en ting.

Hvis dere kunne blitt servert og spist en middag av/med en kjendis kokk, hvilken ville det vært?

Jeg heller litt mot Gordon Ramsay altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil Nigella ;) Hun er min helt! Kunne hun lagd en heftig sjokoladedessert som jeg kunne spist som nattmat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...