Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

nå har jeg tatt en oppryddning på facebook, slettet 200 "venner"! føltes godt altså.. lei av å se folk der, folk som jeg ikke sier hei til når jeg møter de på gaten en gang. kommer nok til å slette enda fler i fremtiden, men vet det er endel der som hadde "reagert" om de så jeg slettet de.. så da har jeg bare satt de på limited profile :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig å "rydde opp" i vennene sine :fnise:

Jeg har ikke 200 venner en gang :ler: Men har slettet noen likevel, ble så lei av å lese om mas om fotballkamper 15 ganger i døgnet, kunne sikkert kvittet meg med det på en annen måte, men like greit å slette hele fyren :ler:

Og så var det en fransk jente jeg var venninne med i USA som slettet meg :dry: French people, sooo arrogant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Har du sett McLeod's daughters? Den er det mange sesonger av, og jeg synes den er veldig bra :) Er jo australsk, så det passer jo bra ;)

Jeg skjønner forsåvidt hva de sier på the Wire jeg da, men jeg skylder det på for mye lytting til HipHop i ungdommen, og tildels fortsatt også :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aiaia... litt vondt i hodet.. har jo bare vært inne siden kl 12 i dag.. men samtidig har jeg ikke noe å gå ut etter heller, har lyst å legge meg tidlig og være "sunn" og ordentlig i dag.. hmmm.

håper det går over.

je gmå bare si, jeg var jo ute igår og drakk sikkert 5 glass vin og en baileys, men sluttet å drikke ca kl 1 da, også spiste jeg før jeg la meg, litt lasagne, noe jeg egentlig aldri gjør.. spiser før jeg legger meg altså. og når jeg våknet i dag morges, etter å egentlig bare ha sovet 6 timer, så føltes det ikke som jeg hadde vært ute igår i det hele tatt! :vetikke: det er jo helt fantastisk, må bare prøve å finne ut hva det var som gjorde det.. jeg tror det var at jeg spiste godt før jeg begynte å drikke, jeg drakk ikke sånn vanvittig mye, jeg sluttet å drikke lenge før jeg gikk hjem fra byen og jeg spiste før jeg la meg. må være det. jeg har en tendens til å legge meg på stigende rus, og det er vel synonymt med å bli dårlig.. var bare så utrolig luksus å våkne i dag og ikke kunne merke på kroppen en gang at jeg hadde vært ute! :)

nå: mer Gordon! han er så god damn sexy! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du sett McLeod's daughters? Den er det mange sesonger av, og jeg synes den er veldig bra :) Er jo australsk, så det passer jo bra ;)

Jeg skjønner forsåvidt hva de sier på the Wire jeg da, men jeg skylder det på for mye lytting til HipHop i ungdommen, og tildels fortsatt også :laugh:

du snek deg innom du :)

hehe ja da har du nok hørt for mye på hiphop :ler:

nå har jeg bestilt hostel den første uken i sydney, sammen med I som jeg har "møtt" på facebook og skal reise nedover med og vi har også fått en reisekompis fra Bergen faktisk, en gutt på 26, som jeg har blitt venn med på face.. and he is handsome! ;):fnise:

vi skal bo på rom på hostell den første uken ogs å skal hvertfall jeg og I (jente) lete etter leilighet sammen :)

its happening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Problematique

Så spennende :strix:

Forresten så må jeg si at jeg synes de som blir fornærma over å bli sletta fra Facebook, er litt tullete... Men det er nå bare meg da :sjenert: Alle bruker FB forskjellig, noen "samler" på alle de noengang har sagt hei til, og andre har kun de aller nærmeste vennene. Viktig å huske på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja for all del - og nettopp de som "samler" på alle de har sagt hei til blir fort fornærma.. haha. men du kjenner meg, jeg har litt mye komplekser i hodet ifht fortiden min og de jeg "kjente" før. men det kommer seg ;) to stk av de jeg slettet har allerede lagt meg til igjen! :fnise:

haaallooo liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen, håper dere koste dere masse i går :klemmer: Nå er det 2010, et år jeg tror du kommer til å se tilbake på senere i livet og si "Det er det året hvor jeg forandret livet mitt totalt, det beste jeg noengang har gjort!"

Glad i deg Lekis :strix:

Akkurat det jeg var på vei til å skrive!

Ser jo at det er litt grusler og ånei-er her, men herlighet, hvor normalt er ikke dét når man endevender livet sitt?

Hvis du vil ha noe du aldri har hatt, så må du gjøre noe du aldri har gjort! Guri, du er så tøff og lur, og dette kommer til å bli tidenes hurramegrundt-prosjekt. Har to venninner som stakk alene til Australia for å studere, og de hadde det dødsbra. Husk å si ifra hvis du møter en kjekkas i g-string som begynner på J, for da skal jeg skrike ut at du må holde deg til helvete unna den dusten! :ler:

Bare kom og lag mat til meg ganske snart! Jeg gir fullstendig opp når jeg leser hvordan det faktisk skal gjøres... Føler meg jo så utrolig ekstravagant hvis jeg både har saus og gaffel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er forferdelig uansvarlig og nekter å legge meg, for jeg vil se på Hells Kitchen :fnise:

jeg som skulle legge meg tidlig i dag og våkne uthvilt imorgen! oh, well.. å se på Gordon er jo nesten som å drømme, og dermed nesten som å sove :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rekaaa

:ler:

"nesten" hvertfall :tunge1:

Vet du forresten når gossip girl starter opp igjen? Ser at det tydeligvis ikke var i går siden det ikke er lagt ut nye episoder noe sted på nettet!

Endret av Rekaaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Vet du forresten når gossip girl starter opp igjen? Ser at det tydeligvis ikke var i går siden det ikke er lagt ut nye episoder noe sted på nettet!

Det startet i går på FEM. :)

Forresten, LekeHusmor; Hvor i Australia skal du og med hva? Gateway eller?

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å ligge våken så lenge og se på serier var def. ikke lurt.. våknet nå kl 12 og føler meg helt zombie. men det visste jeg vel kom til å skje også. blææææ! :sur: begynner heldigvis ikke på jobb før kl 17 så har litt tid å komme meg på..

gossip girl er ikke tilbake før 8 mars :(

men desperate og brothers & sisters er tilbake hvertfall...

ser du på 90210 også?

Det startet i går på FEM. :)

Forresten, LekeHusmor; Hvor i Australia skal du og med hva? Gateway eller?

jeg skal til sydney! reiser ikke med noe sånn, begynner på et universitet der nede, skal jo ta en bachelor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Rekaaa

Ikke før 8 mars? :sukk:

Så at desperate housewives var tilbake, så spennende! Lurer på hva de nye egentlig gjemmer seg for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke før 8 mars? :sukk:

Så at desperate housewives var tilbake, så spennende! Lurer på hva de nye egentlig gjemmer seg for!

har du sett ep på nettet?

hvis ikke skal jeg ikke si noe.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Problematique

Gossip girl på FEM?!!!!! Faen da! Først OTH og nå GG. Vi har ikke FEM; og ingen mulighet til å få det! Jævla TV-Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...