Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoho:

den var bra!

jeg håper og tror du har rett.. jeg tror virkelig inni meg at jeg kommer til å få det bra av å reise. komme meg vekk, starte på nytt og bare ja.. leve litt?

men tenk om jeg sitter der nede og de samme tingene plager meg, hvis jeg fortsatt føler meg så ubrukelig og lite vellykket og ting bare er håpløst.. da vet jeg ikke hva jeg gjør :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Problematique

Jeg skjønner redselen din, men jeg tror ikke det kommer til å skje altså. Det kommer jo til å være dritskummelt til å begynne med, første måneden er sikkert skummelt. Men jeg synes du må være mer stolt av deg selv nå! Det du gjør nå er noe som krever mase guts, og du må være mer stolt av deg selv for det du har gjort med livet ditt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Frigg :hug:

jeg må bare dele min gode middag med dere! er jo alene hjemme og gadd ikke styre så mye, så jeg slengte to kyllingfileter i en ildfast form sammen med cherrytomater som jeg snittet et lite kryss i, tok litt god olje med urter i over (men går fint med bare raps/olivenolje også), krydret med salt og pepper og slang inn i den forvarmede ovnen på 200 grader i ca 15 min. så tok jeg de ut, smurte philadelphia paprika og løk over kyllingfiletene, og satt de inn igjen i 5-6 min. så tok jeg litt fullkorns-couscous og slang oppi en bolle med en smørklatt og litt salt, og helte kokende vann over, og lot stå i 6-7 min.

la alt på tallerkenen, og helte så "reste" oljen fra den ildfaste formen (masse god smak fra krydderet, kyllingen og tomatene) over couscousen.

utrolig godt, og ufattelig enkelt! kan jo sikkert varieres i det uendelige også, utifra hva du krydrer kyllingen med :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

endte med å gå ut en tur igår jeg. var koselig det altså, men unødvendig at det ble så sent - var ikke i seng før halv 5! men våknet allikevel kl 10 og var ganske våken, merkelig det der :ler:

så nå har jeg av alle ting gått en tur opp fløien og ned igjen, og sitter nå å skal spise litt deilig knekkebrød og yoghurt. så sunn jeg er! :fnise:

i dag er det mye jeg må gjøre, så må lage en liste..

- vaske opp

- rydde soverommet

- sende søknad til Lånekassen

- gå gjennom all info fra GoStudy

- sjekke mine finanser, betale flybillett

- sette på en klesvask

- legge inn bilder fra kameraet mitt

- lade iPhonen min

- avbestille Costume-abbonementet mitt

- bestille voksing mandag 18

- se om jeg kan få time til sånn øyebrynsdesign hos Jan Thomas Studio den 20

kommer nok mer på etterhvert :) før jeg går igang skal jeg spise litt og se på noe kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo: takk for det! :fnise:

skjønner ikke helt hva denne greia er med Takk for det! alle sier det jo hele tiden! har skjønt det er fra Torsdag kveld fra Nydalen men jeg har ikke sett det.. nuvel.. sier det likevel :ler:

jeg skal FLYTTE TIL AUSTRALIA!!! wæææææææææææ :bond:

sjukt altså. er så glad jeg har dere jenter, at jeg kan skrive her selvom jeg er der nede.. gonna need your support! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Problematique

Og vi skal være her for deg! :klemmer:

Flink du er som gikk til Fløien! :5:

Endret av Problematique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- vaske opp

- rydde soverommet

- rydde badet

- gå gjennom regninger

- betale regninger

- lage mat

- sende søknad til Lånekassen

- gå gjennom all info fra GoStudy

- sjekke mine finanser, betale flybillett

- sette på en klesvask

- legge inn bilder fra kameraet mitt

- lade iPhonen min

- avbestille Costume-abbonementet mitt

- bestille voksing mandag 18

- se om jeg kan få time til sånn øyebrynsdesign hos Jan Thomas Studio den 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

det hjelper å bare skrive opp alt mulig man gjør og så stryke det ut, så ser man bein-effektiv ut :hoho:

suuulten! kopierer maten fra igår jeg, var så fornøyd med det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjeder meg litt jeg :klø:

finner liksom ingen ting jeg har lyst å se på..

å som jeg skulle ønske jeg ikke hadde sett The Wire, Gossip Girl eller One Tree Hill! har så lyst å finne en serie å bli hekta på som det fins mange sesonger av allerede, så jeg bare kan se og se og se.. men jeg har rimelig oversikt over hva som er der ute så thats not gonna happen :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet hvordan det er..

jeg klarte aldri å skjønne The Wire jeg, så en episode og sovnet.. og jeg pleier aldri å sovne :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

the wire er utrolig bra syns jeg, men sånn serie som er fin å ha på dvd, med tekst ogsånn.. er jo så mye slang.

fant sesong 6 av hells kitchen jeg, den har jeg ikke sett og litt Gordon Ramsey er jo aldri feil.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

the wire er utrolig bra syns jeg, men sånn serie som er fin å ha på dvd, med tekst ogsånn.. er jo så mye slang.

fant sesong 6 av hells kitchen jeg, den har jeg ikke sett og litt Gordon Ramsey er jo aldri feil.. :lur:

The Wire er knall, men vi må også ha på teksten. Umulig å forstå ellers! Har du sett Generation Kill? De samme som har laget The Wire står bak :) Sinnsykt bra miniserie! Dvd'en koster 199,- på Platekompaniet for tiden.

Kylling er så godt, og fileter i ovnen blir ofte veldig saftige og gode! Pleier ofte kjøpe en hel kylling vi, endel billigere og mer mat. Slenger masse grønnsaker, poteter, krydder, hvitløk, chili og med kyllingen oppå i en stor form :) Passer på å smøre kyllingen og grønnsakene underveis med forskjellig krydder/olje-blandinger. Godt og enkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...