LekeHusmor Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #4061 Del Skrevet 25. desember 2009 har hatt en flott dag! gikk selvfølgelig alt for fort og nå er jeg litt trist for at den er over.. men jeg har fått iPhone! og masse annet fint.. problemet er bare at jeg var så dum å tok meg en kaffe baileys ved 11-12 tiden og nå får jeg ikke sove.. hjertet dundrer og kroppen klarer ikke sove, selvom jeg er trøtt.. får skikkelig noia, syns det er så ekkelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 25. desember 2009 #4062 Del Skrevet 25. desember 2009 Enig i at julaften var raskt over! Er litt nedtur Så kult du fikk Hva mer fikk du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #4063 Del Skrevet 25. desember 2009 jeg hadde en skikkelig drittnatt - skikkelig kaffeangst og sovnet ikke før etter kl 8 idag morges.. og dermed våknet jeg 13:30. blæ i dag har jeg bare sløvet, lekt med iphonen min og sett på de andre fine gavene mine.. elsker 1 juledag, men samtidig litt trist at julaften er over.. det gikk så altfor, altfor fort! har spist deilige pinnekjøtt rester i dag, kålrotstappen min ble veldig bra og pinnekjøttet fra bergen til 260 kr kiloen (!!) var heldigvis også supergodt det koseligste med dagen igår var at gavene jeg ga bort ble så godt tatt i mot! mamma fikk champagne glass og farris glass i Schott Pure serien, en MAC kniv og litt klær og ting, og hun ble veldig glad lillesøs hadde jeg kjøpt en blazer til, hun ble også veldig glad.. koselig for hun kjøper seg ikke så ofte ting selv. så ja.. vellykket her kommer da listen over hva jeg fikk! iPhone Nike Shox Zipsister i hvit/Sort/rosa. litt usikker på om jeg liker fargene.. må se an Sort weekendbag i ekte skinn (ikke helt som jeg ønsket meg.. men absolutt brukanes og fin!) Sort stor veske fra Accessorize Pasta-kokebok Jamie Oliver blad 5 år gammel Balsamico Armbånd fra Tallin, litt sånn DyrbergKern stil Ædda Bædda øredobber fra Snella og Petronella Offwhite leggvarmere fra JC Rutete skjorte fra JC - tror jeg skal bytte den, var litt rar i formen.. Penger Flaxlodd Spyro PS2 spill, men har det fra før av så det må byttes. Abb. på Vogue Kjempefin morter i tre med stål"knuser" Urte-hakker i samme serie, usikker på navnet, orker ikke gå å sjekke.. ID-kit med foundation og blush Stooort og fint koste-sett fra Stigma, tror jeg Balansekunst en sånn kul tommel-ting til å bruke når man leser bøker, finner ikke bilde Øredobber fra Virgo i Bergen.. fikk av E.. ikke helt min stil litt flaut men jeg vil heller bytte de i noe jeg faktisk kommer til å bruke...! så ja. ser at jeg kanskje virker litt utakknemlig, det er jo ikke meningen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 25. desember 2009 #4064 Del Skrevet 25. desember 2009 Syns virkelig ikke du virker utakknemlig! er jo bedre å bytte ting i noe du liker enn å stappe det langt inn i et skap. Blir nok litt bytting her i gården og... Kaffi og baileys er en farlig ting, blir lysvåken av det jeg og. Drikker jo ikke kaffi til vanlig, så da blir jeg jo lysvåken i flere timer, det er jo så godt, så blir jo som regel flere enn en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 25. desember 2009 #4065 Del Skrevet 25. desember 2009 Hvordan lager du kålrabistappe? jeg og F har forskjellige tradisjoner på den, og det er jo det viktigste tilbehøret til pinnekjøtt.. Jeg er vant til å bruke ribbefett i den, mens F er vant til å bruke fløte... Så når vi lager det, må vi lage to forskjellige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 25. desember 2009 #4066 Del Skrevet 25. desember 2009 Gøy å lese om gavene dine (er så barnslig jeg.. synes det er stas med andres gaver også ) Iphone virker såå gøy, skulle egentlig få den en gang av samboer men så torde han ikke kjøpe fordi han var usikker på om jeg kunne bruke den i forbindelse med jobb (sært opplegg) Er så mange kule applikasjoner, husker de ikke nå .. men det må du sjekke ut! Det er lov å bytte! Jeg vil heller at noen jeg gir gave til bytter til noe annet enn at de beholder det og gjemmer det langt inne i et skap. Jeg vet hvordan det er selv Jeg vil ha abonnement på Vogue! Heldiggris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. desember 2009 #4067 Del Skrevet 25. desember 2009 Synes ikke du er utakknemlig jeg - bedre å bytte i ting man faktisk har bruk for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #4068 Del Skrevet 26. desember 2009 ser devil wears prada og koser meg med litt vin e er på fylla i dag og det er så deilig å kjenne at det overhode ikke plager meg! litt trist på en måte også men.. jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #4069 Del Skrevet 27. desember 2009 ..og så var jula offisielt over hater det altså..!! i dag må jeg være litt produktiv.. skal rydde og få ting på stell her sammen med mamma, og så har jeg lyst å være litt ute. gå en tur eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. desember 2009 #4070 Del Skrevet 27. desember 2009 ..og så var jula offisielt over hater det altså..!! Kjenner følelsen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. desember 2009 #4071 Del Skrevet 27. desember 2009 It ain't over till nyttårsaften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 27. desember 2009 #4072 Del Skrevet 27. desember 2009 Hørtes ut som du har hatt en flott jul da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 30. desember 2009 #4073 Del Skrevet 30. desember 2009 Åå, så mye artig du fikk ! Hvordan går det med deg og E for tiden? Også hørte jeg at du skal til Australia, det har jeg ikke fått med meg gitt! :happy: Når, og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #4074 Del Skrevet 31. desember 2009 Skorpio, jeg flytter dit den 21 januar og blir i tre år - skal ta en bachelor i Event Management/Business Administration. Beklager at jeg er så fjern om dagen, har skjedd en del denne romjulen, ikke alt like hyggelig. Men jeg har det bra og det er ikke meg det direkte angår, men jeg føler jeg må engasjere meg i det og stille opp likevel. Dermed forsvant mye av tiden min og jeg vil spesielt unnskylde til deg Enigma, som forsvant litt alt oppi det du også.. Det var overhode ikke meningen og jeg håper vi får muligheten til å ta det igjen Billetter til Sydney er nå bestilt, jeg reiser den 21 januar. dødsskummelt, men gleder meg også. Nå skal jeg og E gjøre i stand her til vi får middagsgjester i kveld, skal lage tapas til 11 personer så er bare å henge i! Vil bare ønske alle et godt nyttår, og håper dere får en fin feiring i kveld, hvordan dere enn velger å gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 31. desember 2009 #4075 Del Skrevet 31. desember 2009 GODT NYTTÅR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 31. desember 2009 #4076 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg skjønner så utrolig godt, LekeHusmor, så det skal du ikke tenke på. Slapp av og kos deg så lenge du kan også tar vi det igjen seinere. Håper du får en fin kveld! God nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 31. desember 2009 #4077 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) ~*â‚ Godt nytt år! â‚*~ Håper dere får en kjempekoselig kveld, vennen (og får du lyst på den roadtrip før den 21, så vet du hvor du finner meh ) Endret 31. desember 2009 av Problematique Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #4078 Del Skrevet 31. desember 2009 lager mat, lager mat! til nå har jeg lagd aioli, pastasalat med pesto m/grillet paprika, bacondadler og jeg skal lage mangomarinerte scampi, ostefat med manchego, brie og tallegio og gorgonzola, spicy kjøttboller i tomatsaus, oksefilet stekt med chili og ingefær, hvitløkskroketter, svinefiletterninger i chipotlechili og ananassaus, og jeg skal bake foccaciabrød med soltørket tomat og ja.. håper det blir bra tapas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 31. desember 2009 #4079 Del Skrevet 31. desember 2009 Åhh nam nam, har dere plass til en ekstra gjest Beundrer deg for kokkeferdighetene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #4080 Del Skrevet 31. desember 2009 bare å komme litt spent på hvordan kvelden blir - det er liksom E og kameratene hans med følge. men blir vel koselig. jeg har en flaske Bollinger, så da er igrunn kvelden reddet for min del. nå har jeg laget spicy kjøttboller og gjort klar scampiene, og skal gå løs på foccaciabrødet og så renskjære alt kjøttet. vurderer også å forhåndssteke potetene, for så å bare varme de opp senere.. det blir litt mye som må være varmt på en gang. litt usikker på hvordan jeg skal få til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå