Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Er nok den endelige bekreftelsen på at du faktisk skal flytte og gjøre noe du har lyst til som er både spennende og skummelt som gjør at du ikke har sendt papirene ennå. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:Gjesp:

trøtt dag på jobb.. stille og rolig, men allikevel slitsomt fordi B maser så jævlig. well well..

nå skal jeg jobbe ræva av meg i to dager, og så er det HJEM TIL JUL!

og jeg slipper å drasse på så mye bagasje fordi E skal over helgen jeg skal hjem og skal kjøre tilbake så han kan ta med seg det i bilen for meg :) jippi!

kjenner at jeg gleder meg litt til å se E igjen og være sammen og bare være oss.. regner med at vi kommer til å være sammen som vanlig i julen, virker som det er det han har planlagt hvertfall og det føles helt greit for meg :)

skal være på jobb kl 10 i morgen så må opp kl 09, huraaa det blir tidlig og jeg kommer til å være trøøøttt. men men!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gud! skulle gå inn på nettbanken for å betale depositum til skolen. og fikk plutselig panikk. wuææ. tør ikke gjøre det. tør ikke! skummelt! :( vil snakke med med mamma. når jeg betaler dette dep, da er det så definivit, da drar jeg.. og plutselig føles det som jeg ikke tør eller vil, at jeg bare vil være her med E og leve det trygge livet. hvorfor skjer dette nå? :sur:

hater at jeg skal jobbe hele jævla dagen i morgen, så jeg ikke får noe tid til å fikse det og tenke på det. blæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo en naturlig reaksjon! :) Jeg forstår deg kjempegodt! Du skal jo flytte fra det trygge og kjente, ikke rart du får litt panikk. Men du må ikke glemme hvorfor du gjør det! Og når du aller først kommer dit blir det nok utrolig bra. Men såklart er det skummelt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja dere har rett.. jeg vet det. bare var så ekkel følelse!

nå skal jeg avgårde på jobb, blir en laaang dag og jeg er supertrøtt. flott kombo! får helle i meg en espresso og la det stå til. to dager til juleferie nå! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stearinpikken
Det er jo en naturlig reaksjon! :) Jeg forstår deg kjempegodt! Du skal jo flytte fra det trygge og kjente, ikke rart du får litt panikk. Men du må ikke glemme hvorfor du gjør det! Og når du aller først kommer dit blir det nok utrolig bra. Men såklart er det skummelt :klem:

Enig med dette innlegget.

Det er skummelt, men når du føsrt kommer ned dit tror jeg du glemmer all frykten. Du vil jo møte masse nye fantastiske mennersker og oppleve så mye!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200 sider ja! :strix:

utrolig altså, at det har gått så fort. gleder meg til å komme til 300, kanskje jeg er i australia da?

ble kort dag på jobb! fikk gå kl 4 :dåne: hadde jeg ikke trodd. så da blir det å rydde og fikse her og så pakke, sånn at alt er klart til å reise hjem fredag.

nå sitter jeg å prøver å bestemme meg for skole.. UTS eller ICMS. universitet eller college. mest teori eller mest praksis. offentlig eller privat. lange ferier eller intenst skoleår. ikke enkelt!

to do i kveld:

- rydde sammen i stuen

- slappe av litt

- ta ut tøy av vaskemaskinen

- sette på ny vask

- rydde badet

- finne frem koffert

- tømme koffert

- pakke til juleferien (Husk: kjoler, pensko, jeans, hverdagsklær + gaver.. må nok lage pakkeliste)

- gjøre klar wii'en, skal ta den med på jobb i morgen for en kollega skal kjøpe den av meg

- lage middag

- se på skoler, bestemme meg og fylle ut papirer..

- spise middag

- kanskje lage ferdig gaven til D, skal lage et fotoalbum og har igrunn alt jeg trenger.. (utgår. finner ikke bildene! hmm)

- kose meg med litt vin

- legge meg før kl 12!!

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært effektiv i dag! deilig.

men når jeg endelig har mannet meg opp til å gå inn og betale skoledepositumet så funker det selvfølgelig ikke.. håpløst altså! :sur: mangler et iban nr ellernoe, og det har jeg ikke. så drit!!

hadde mannet meg opp og var klar nå!

begynner 10:30 på skolen i morgen så får rett og slett bare stå opp litt før så jeg kommer meg i banken.. må få gjort dette nå, før jeg feiger ut igjen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Gjesp:

nå skal jeg legge meg snart - JULEFERIE!!

toget til hjem går kl 07:58 i morgen, jeg skal opp 07:00. hurra, det blir artig du.. heldigvis kan jeg sove på toget da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjesp!! trøtt!!!

tok noen glass vin etter jobb igår så håper jeg ikke blir kvalm på toget. nå gjelder det bare å pakke ferdig alt og så komme meg avgårde gitt.. skal bli deilig å være på plass på toget og hvile ut - kjenner at jeg trenger noen fler timer med søvn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God tur!!

:tog:

Nede på stasjonen tidlig en morgen,

står alle togene så pent på rad.

Mann på lokomotivet, sveiver i et håndtak,

tsju-tsju-tsju... toget gååår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...