Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

i knooow! :hoppe:

gleder meg sånn! må holde ut!

kan se ut som jeg skal passe datteren til D, lille søte I som jeg pleide å passe før og ELSKER, isteden for å jobbe dobbelt i morgen. så da blir det å passe henne fra 11-16 og så jobbe fra 16:30 og ut kvelden. skal jobbe søndag også, fra 10:30-16. så kanskje like greit at det ikke blir så heftig på lørdag. samtidig så kjenner jeg det at jeg liker litt den "martyr" følelsen, at jeg er den som har jobbet mest og vært der lengst og har mest rett til å være sliten på en måte.. gud det hørtes jo grusomt ut å si, men det er desverre sant :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI! :) Her var det lenge siden jeg hadde vært (beklager :sjenert: ).. Håper alt er bra med deg!?

:klem:

ingenting å beklage - her skjer det ikke mye likevel.. skriver stort sett at jeg har jobbet mye eller at jeg har sovet dårlig :ler:

har det OK jeg, veldig i et vakuum for tiden.. redd for å reise, gleder meg til å reise, sur fordi jeg ikke klarer å slanke meg, fornøyd fordi jeg ikke har gått mer opp i vekt, trist, glad, trøtt, sliten og klar for juleferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stearinpikken
i knooow! :hoppe:

gleder meg sånn! må holde ut!

kan se ut som jeg skal passe datteren til D, lille søte I som jeg pleide å passe før og ELSKER, isteden for å jobbe dobbelt i morgen. så da blir det å passe henne fra 11-16 og så jobbe fra 16:30 og ut kvelden. skal jobbe søndag også, fra 10:30-16. så kanskje like greit at det ikke blir så heftig på lørdag. samtidig så kjenner jeg det at jeg liker litt den "martyr" følelsen, at jeg er den som har jobbet mest og vært der lengst og har mest rett til å være sliten på en måte.. gud det hørtes jo grusomt ut å si, men det er desverre sant :sjenert:

Det er ikke grusomt å tenke da, men det er litt digg når du overlegent har jobbet mest av alle. Kan ikke tro at noen på din jobb jobber mer! Du er badass, and i like it ;)

Hurra, for snart ferie :D Det fortjener du :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:( vært hos venninne D og spist middag og hatt det veldig koselig.. spiste lammeribbe og drakk rødvin. men.. så dro jeg ut en tur for å møte noen andre far jobb etterpå, og er skikkelig dårlig i magen :( er det enda.. uff. hater å være det!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ganske groggy i dag også :sukk:

må gjøre en del i dag, siden jeg jobber tirs, ons og tors og så reiser fredag morgen..

- rydde stuen

- rydde kjøkkenet

- rydde badet

- ryddet alle klærne på soverommet

- rydde soverommet generelt

- legge på sengetøy

- støvsuge

- vaske badet

- tørke støv i stua

- fylle ut skolepapirer

- sjekke bet. av depositum

- betale regninger

huttemeg tu...

edit 17:35: fant plutselig masse energi og er i full gang med rydding og fiksing. deilig! skal bli så godt og fortjent å sette seg ned etterpå :)

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- rydde stuen

-rydde kjøkkenet

- rydde badet

- ryddet alle klærne på soverommet

- rydde soverommet generelt

- legge på sengetøy

- støvsuge

- vaske badet

- henge opp klesvask

- sette på ny klesvask

- tørke støv i stua

- fylle ut skolepapirer

- sjekke bet. av depositum til skolen

- planlegge julegaver

- betale regninger

- lage middag

nå har jeg vært så flink! deilig er det! :) strøken leilighet, satt på klesvask og lagd deilig hjemmelagd lasagne som nå står i ovnen. lurt til meg et lite glass rødvin også, men den har stått åpen siden forrige uke så er litt usikker på hvor god den er. men har stått med kork i kjøleskapet da. vi får se. deilig å få unna å fikse leiligheten, det har ligget på skuldrene mine hele helgen! nå gjenstår det bare å pakke til å reise hjem på fredag, altså huske alle julegavene jeg må ha med osv, og så kan juleferien bare komme :)

i kveld skal jeg kose meg, se litt på gamle episoder av OTH og Gossip Girl ogsånn, og kikke litt på skolegreiene. er redd jeg har utsatt svaringen litt lenge, har bare vært så grusomt mye jobb.. men i morgen skal jeg sende det avgårde! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal flytte til australia!!!!

er dere klar over hvor langt unna det er? :dåne:

for å sitere klovner i kamp; jeg både gruer meg og gleder meg!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

rødvin er så goooodt. og jeg har tatt et glass for mye :fnise:

denne er fra moldova, og det føles godt å vite at jeg støtter landets økonomi ved å kjøpe flasken, som faktisk er helt OK! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt unna, men tenk så spennende det blir! :strix:

jeg kommer til å dø når jeg setter meg på det flyet! :dåne:

vi må få møttes før det..

hvordan er det for deg; er det bare helger som er aktuelt å komme innover til oslo? eller er ukedager mulig også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Problematique
jeg kommer til å dø når jeg setter meg på det flyet! :dåne:

vi må få møttes før det..

hvordan er det for deg; er det bare helger som er aktuelt å komme innover til oslo? eller er ukedager mulig også?

Det kommer helt ann på når gruppene starter opp, men tviler på at det er før nærmere midten av januar.

Er selvfølgelig mulig for meg å ta en dagstur! Generelt nå så har det blitt helger for da har alle andre fri. Jeg har jo ikke så mye å gjøre, mener jeg :fnise:

Jeg håper, håper, håper at vi får det til. For meg avhenger det littegrann av økonomi også (men, det ordner seg alltids). Men jeg vil veldig gjerne treffe deg før du drar altså :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja i verste fall så kaster jeg meg i bilen og møter deg på JonasB eller hva det heter, Prob:ler:

sov leeenge i dag, har ligget i sengen og sløvet også.. deilig!

begynner ikke på jobb før 5 så før det skal jeg få pakket ned alt jeg trenger å ha med meg hjem for juleferie, lokalisere kofferten.. og så må jeg få sendt skolepapirene i dag.

men først; frokost!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og så var det off to work :)

forhåpentligvis ikke så sent i dag siden det bare er tirsdag.

har koffert klart og skal sende skolepapirene i morgen..

burde gjort det i dag, men syns det er litt skummelt kjenner jeg :sjenert:

blir så definitivt liksom.. og det er jo det jeg vil, så hvorfor er jeg så redd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...