Gjest Ansjoni Skrevet 17. november 2009 #3781 Del Skrevet 17. november 2009 hvordan vet dere? :klø: Du skrev her ganske ordrett hva du hadde sendt inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 17. november 2009 Forfatter #3782 Del Skrevet 17. november 2009 aaah jeg prokrastinerer sånn! må rydde her, spesielt på badet og soverommet, og jeg SKULLE gjøre det i dag! og jeg må skrive personal letter og skrive attest fra jobben, men hei og hå så langt inne det sitter da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 17. november 2009 Forfatter #3783 Del Skrevet 17. november 2009 ok-har ryddet og spist tre mandariner. nå har jeg satt meg ned med søknadene. fikk vitnemålet osv i posten i dag, så nå står det og faller bare på meg! så innen posten går i morgen må jeg få kopiert passet mitt, få en rett kopi av karakterene fra BI, skrive personal letter, skrive attest fra jobben og få den signert av sjefen og så få postet alt avgårde til Kilroy og Gostudy.. puh! heldigvis har jeg fri i morgen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 17. november 2009 #3784 Del Skrevet 17. november 2009 yey! snart i mål nå Når er avreise i såfall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. november 2009 #3785 Del Skrevet 17. november 2009 En av disse meningene er det jeg som har sendt inn. lurer på om dere klarer å gjette hvilken Dagbladet Fredag - Sterke Meninger Vet det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 17. november 2009 Forfatter #3786 Del Skrevet 17. november 2009 yey! snart i mål nå Når er avreise i såfall? blir vel rundt 20-25 januar tror jeg! skolen beg. 8 februar, men har lyst å ha litt tid til å bli kjent med stedet først.. Vet det! :klø: hvordan vet alle det! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 17. november 2009 #3787 Del Skrevet 17. november 2009 Du skrev her ganske ordrett hva du hadde sendt inn Derfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 17. november 2009 Forfatter #3788 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Du skrev her ganske ordrett hva du hadde sendt inn Derfor Endret 17. november 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. november 2009 #3789 Del Skrevet 17. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 17. november 2009 Forfatter #3790 Del Skrevet 17. november 2009 hadde glemt det, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stearinpikken Skrevet 17. november 2009 #3791 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg tror også jeg vet det, det må bare være deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 17. november 2009 Forfatter #3792 Del Skrevet 17. november 2009 kjempekvise på gang på haken. artig! nå skal jeg gå å legge meg og lese ut Host. i morgen blir det opp innen kl 10 for å få orden på alt som jeg må få orden på! bl.a døgnrytmen. lei av å våkne halv tolv! plan for i morgen: 10-12: skrive personal letter og attest. 12-14: få Rett Kopi av BI-papirer og få tatt kopi av pass på jobben + signert attest av sjefen innen 16: sende papirer til Gostudy og Kilroy. etter det: gå tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. november 2009 #3793 Del Skrevet 18. november 2009 LYkke til med dagens planer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. november 2009 #3794 Del Skrevet 18. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 18. november 2009 #3795 Del Skrevet 18. november 2009 Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 18. november 2009 Forfatter #3796 Del Skrevet 18. november 2009 ikke helt i rute nei.. sto opp for en time siden da. har bare dusjet og litt sånn. men har rimelig "kontroll" på hva jeg skal gjøre nå, så må bare finne selvdisiplinen og skrive den jævla attesten og det personlige brevet. ikke noe mer tull! *åpne pages* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 18. november 2009 Forfatter #3797 Del Skrevet 18. november 2009 skriver og skriver. føler jeg skriver alt for ameriansk, ikke formelt nok.. bruker ordet I have og really alt for mye.. vanskelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 18. november 2009 Forfatter #3798 Del Skrevet 18. november 2009 helvete på jord å skulle skrive en attest om seg selv på engelsk altså! det er ikke noen som har en attest på engelsk liggende som jeg kunne fått kikke på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 18. november 2009 Forfatter #3799 Del Skrevet 18. november 2009 I'm done! da får det bare briste eller bære! må bare få en rett kopi av BI-greia nå, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. november 2009 #3800 Del Skrevet 18. november 2009 helvete på jord å skulle skrive en attest om seg selv på engelsk altså! det er ikke noen som har en attest på engelsk liggende som jeg kunne fått kikke på? Jepp, denne: I am the best no protest fuck the rest ! Sånn? Eller, var det ikke helt sånn du tenkte? Bra du er ferdig og ikke trenger noen da Krysser fingre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå