Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Det er som et slag i ansiktet.

Gjør veldig, veldig vondt når det treffer, men det går over, og blåveisen forsvinner.

Tenker på deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er så merkelig, vi har liksom aldri vært nærmere enn det vi er nå!

koser i sofaen og snakker lenge sammen før vi legger oss..

er som E sa, akkurat som vi har vært fra hverandre lenge og så plutselig har vi møttes igjen.

men jeg føler fortsatt inni meg at det er det riktige, og at det som "skjer" nå bare er en del av det hele.. vi er jo som sagt ikke uvenner på noen som helst måte og ønsker det beste for hverandre.

en liten positiv nyhet oppi alt dette; jeg har ikke hatt gyldig vitnemål pga vgs'en min har sagt jeg manglet et fag. jeg tok eksamen i samfunnskunnskap - B to ganger isteden for en i A og en i B.

så jeg har da drøyd og drøyd og drøyd alt mulig søking i tidligere år, og ikke hatt gyldig studiekompetanse trodde jeg. så sendte jeg en mail og ba om karakterutskrift for jeg måtte sende den i anledning australia-søknadene, og så viser det seg at joda, jeg har vitnemål! det har bare vært en feil. han har sjekket det med SO og det er gyldig. så nå skulle de sende det med en gang.

saken er at jeg VET jo at det er feil, jeg har tatt to like eksamner som privatist.. men det var eksamenskontoret sin feil, som meldte meg opp til feil eksamen. så jeg gidder rett og slett ikke å si noe. så lenge vitnemålet mitt er godkjent hos Samordna Opptak, og jeg får det i posten snart, så gidder jeg ikke si noe på det.. ærligheten lenge leve :sarkasme:

men det ga meg hvertfall litt ekstra inspirasjon til å gjøre ferdig søknadene, for det vet jeg liksom at det er på vei!

så i dag må jeg ta meg selv litt i nakken og:

- skrive personal statement

- skrive attest som D på jobben kan signere senere

- skrive søknader

- få BI til å sende meg karakterutskrifter på engelsk + fagbeskrivelse

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

saken er at jeg VET jo at det er feil, jeg har tatt to like eksamner som privatist.. men det var eksamenskontoret sin feil, som meldte meg opp til feil eksamen. så jeg gidder rett og slett ikke å si noe. så lenge vitnemålet mitt er godkjent hos Samordna Opptak, og jeg får det i posten snart, så gidder jeg ikke si noe på det.. ærligheten lenge leve :sarkasme:

jeg lover å ikke sladre.....

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei helt seriøst så ser jeg ikke helt poenget i å skulle si hei, dere tar feil, jeg har egentlig ikke vitnemål. hvis de har kommet frem til at jeg har det, så greit, da har jeg det og da får det bare være.

får bare håpe ingen av de er på KG :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sukk:

slitsomt at det skal gå så opp og ned dette her..

trist og lei meg, syns at det er vanskelig å tenke på hvordan ting kommer til å bli..

komme meg ut sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør jo ikke noe galt når de sier til deg at vitnemålet er gyldig!! Får du det i posten, så har du det jo :)

Bra du føler i hjertet ditt at du har tatt den rette avgjørelsen,selv om det er tungt nå. Da blir det kanskje lettere sånn på sikt. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært en tur uten på Åsane senter og Gina Tricot.

gjort noen kjoleinnkjøp, mer i shoppingboken.

handlet også mat der ute, både jeg og E er litt nedfor i dag så vi skal ha comfort-food,

økologisk ytrefilet av okse med sautert spinat og sopp, ovnsbakte amadinepoteter med timian og rødvinssaus. en liten salat ved siden av også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maten hørtes nydelig ut! Godt at du vet at du har gjort det riktige. Det gjør det litt enklere på sikt i det minste. Tenker masse på deg om dagen :klem:

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå, lekehusmor :(

Her hadde det skjedd mye ja.. tenker på deg :klem: Vet hvor vondt det er, selv om det er det rette. Det er jo fint dere klarer å være venner, selv om det nok er vanskelig også å plutselig bare være det..

Håper du sover godt i natt uten mareritt :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge siden jeg har skrevet noe her nå. Håper det lysner etterhvert (det gjør det). Brudd er så utrolig vondt, men heldigvis blir det bra til slutt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal jeg ta litt vare på meg selv, som har forfalt temmelig de siste dagene, og gå til hudpleieren og vokse meg og få hudpleie. har aldri vært hos hudpleier før jeg, håper de kan hjelpe meg for huden min har blitt fæl i det siste. er det vanlig å komme usminket til hudpleie? er vel det. jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri vært hos hudpleier, men tenker at kommer du sminket må de vel fjerne sminken før hudpleieren får gjort noe?

Heldige deg forresten, jeg skulle vært på SPA idag, men måtte avlyse timen for å være hjemme med sykt barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri vært hos hudpleier, men tenker at kommer du sminket må de vel fjerne sminken før hudpleieren får gjort noe?

Heldige deg forresten, jeg skulle vært på SPA idag, men måtte avlyse timen for å være hjemme med sykt barn...

Derfor skal jeg aldri ha barn :kjefte:

Neida tulla! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...