Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

:hug: takk Nótt..

gud nå dør jeg.

proppet i meg to chilifondanter :spy:

neida ikke spy, men utrolig godt! vanvittig godt faktisk. deilig kraftig rødvin har jeg til også.

neimen ikke så ille å være alene.

Nå tusler jeg inn i senga - skal se om jeg får sove litt. Har jo fått spørsmål om jeg blir med på messe imorgen som jeg har lyst til å gå på så da må man jo prøve å sove i hvertfall.

Hørtes godt ut, bortsett fra at jeg ikke tåler chili da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

endte med å gå ut og ta noen glass jeg :nigo:

veldig koselig!

nå må jeg sove før jeg skal på jobb kl 13 i morgen..

:søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har en fin helg, tøffe Lekismora :klemmer:

Jeg har så troen på at du gjør det rette nå. Ikke tvil sånn på valgene dine, for du kommer til å vokse så innmari på å følge drømmene dine. Nesten uavhengig utfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sukk:

så sliten... jobbet i 12 timer.

vi skal jo egentlig til england i morgen. får se hvordan det ender opp..

Klart der skal til England! En god grunn til å slappe av og kose dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(

ble ingen tur.

og nå er det inget forhold mer heller.

men det ser ut til at vi må bo her sammen frem til 4 desember allikevel..

kommer til å bli noen fine uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(

ble ingen tur.

og nå er det inget forhold mer heller.

men det ser ut til at vi må bo her sammen frem til 4 desember allikevel..

kommer til å bli noen fine uker.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff. det føles så fælt.

så surrealistisk og fælt.

vi gråter og snakker om hverandre, ingen har lyst å gi slipp men vi vet at vi må..

han tok meg litt på sengen da, mens vi sto i innsjekkingskøen så sier han: jeg beklager men jeg kan ikke gjøre dette lenger.

...jeg var ikke klar over at han følte det så sterkt, og at det hastet så mye.

vet ikke om jeg er lei meg, såret, skuffet, sint, fortvilet eller hva.. eller alt på en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blæ!

hvordan gjør man det her? hvordan er det vanlig å gjøre det slutt?

nå sitter vi her og han har satt på love actually av alle ting. hva er det han vil liksom?

hva gjør man? MÅ man snakke om bruddet og hvordan man skal gå frem eller er det "OK" å ta en pause og bare se på en film sammen isteden? ..vi er jo venner selvom vi har innsett at vi ikke fungerer sammen mer..

skulle ønske noen kunne gi meg en fasit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Problematique

Å, vennen :klemmer: Og for et tidspunkt da, i innsjekkingskøen...

Å ta en liten pause og se film nå tror jeg er lurt. Ta en dag eller to for å komme dere på, og så kan dere begynne å snakke praktisk.

:hug: :hug: :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blæ!

hvordan gjør man det her? hvordan er det vanlig å gjøre det slutt?

nå sitter vi her og han har satt på love actually av alle ting. hva er det han vil liksom?

hva gjør man? MÅ man snakke om bruddet og hvordan man skal gå frem eller er det "OK" å ta en pause og bare se på en film sammen isteden? ..vi er jo venner selvom vi har innsett at vi ikke fungerer sammen mer..

skulle ønske noen kunne gi meg en fasit.

Det finnes ingen fasit på sånne ting. Men det er helt ok å ta en pause og bare se en film sammen, så lenge det går greit for begge to. Dere trenger ikke prate ting ihjel, bare gjør det som føles best, og som blir naturlig. Ikke gruble så mye :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, dette var trist å høre (selv om det kanskje er det beste, i lengden). Det er alltid vanskelig med brudd, og dere har nok noen tøffe uker foran dere. Det føles sikkert surrealistisk å sitte og se Love Actually nå, men jeg tror det er vanlig at man er litt "i tåka" de første timene etter at man har tatt et endelig standpunkt. Jeg synes det er helt ok å ta en pause før man tar den alvorlige praten, så man får landet litt og summet seg. Når man har vært i lag så lenge, og bruddet ikke er forårsaket av noe dramatisk (utroskap feks), så er det naturlig å ta ting litt rolig. Det er også helt vanlig å få litt panikk for om man tar det rikige valget. Men det er det ingen andre enn dere selv som kan ta. Håper at dere får pratet ordentlig ut sammen.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennen da.. :klem:

Det var triste nyheter, men lå kanskje litt i luften?

Men å slippe "bomben" i innsjekkingskøen?.. hmm.. det var også et tidspunkt da..

Tenker på deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Finnes nok ingen fasit på hvordan man skal gå frem når det er slutt. Jeg og eksen bodde sammen i noen måneder etter det ble slutt, men vi hadde hvert vårt soverom og bodde sammen som to venner. Sært og rart...ja, men da fikk vi i alle fall snakket ut om ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...