Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

her og! :ler:

det er så herlig!

jeg elsker østlandet! :hjerte: :hjerte: :hjerte:

maten i julen er fantastisk, jeg elsker surkål, medisterkaker, medisterpølser, pinnekjøtt og ikke minst pepperkaker! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg liker det så bra jeg da, kunne godt ha ventet til etter bursdagen min synes jeg og nærmere jul. Er så mye som skal skje før julen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her og! :ler:

det er så herlig!

jeg elsker østlandet! :hjerte: :hjerte: :hjerte:

maten i julen er fantastisk, jeg elsker surkål, medisterkaker, medisterpølser, pinnekjøtt og ikke minst pepperkaker! :danser:

så bra det er flere enn meg!! :)

Synes alle bare klager over hvor fæl julemat er .. men du skrev ikke ribbe!! så da regner jeg med at du ikke liker det :snurt: kresen er du :snurt:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg liker det så bra jeg da, kunne godt ha ventet til etter bursdagen min synes jeg og nærmere jul. Er så mye som skal skje før julen kommer.

:fnise:

ja det er sant det, er mye som skal skje.. men snøen er koselig uansett! :hoppe:

så bra det er flere enn meg!! :)

Synes alle bare klager over hvor fæl julemat er .. men du skrev ikke ribbe!! så da regner jeg med at du ikke liker det :snurt: kresen er du :snurt:

:ler:

:ler: julemat er fantastisk!

ribbe er ikke min favoritt, men det går ned det og! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da har jeg kjørt E til flytoget.. åååh hvorfor må alt være så vanskelig :sukk:

hvordan kan det ha seg at vi har snakket sammen, og er enige om at ting ikke fungerer som de skal og at det ikke er så bra som det burde være - men allikevel vil han fortsette å være sammen?

og det er ikke på den måte at "jeg vil kjempe for deg LekeHusmor, jeg vil ikke miste deg osv" det er mer sånn "hvorfor skal vi gjøre det slutt, vi har det jo helt ok"...

blir sprø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Problematique

Uff, skjønner godt at det er kjipt altså vennen :klemmer:

Apropos julemat, så synes jeg sjikkli synd på dere nordmenn :fnise: (sa hun som om hun ike var født og oppvokst i Norge selv :ler: ) All den feite maten... *grøss* Jeg takler virkelig ikke norsk julemat! Kalkun med stuffing og ovnsstekte sprø poteter og rosenkål og gravvy og MMMMMM nam nam! Og christmas pudding og trifle pwner riskrem og multekrem hardt! :nigo::fnise:

Men jul er flott altså, og jeg hadde gjerne spist ribbe på julaften, men svigermor insisterer på å lage svinestek til meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg ser frem til julaften om det blir and til middag med skikkelig mørke julepølser. :sikle: I år skal vi være hos svigers, pølser ordner jeg med selv (har i fryser'n), mens svigermor stiller med ribbe, hjemmelagde medisterkaker og standard julepølse. Men Mannen har sagt at i år vil han lage and slik at han og jeg faktisk spiser god mat på julaften. :fnise: Han er nemlig ikke så glad i den norske julematen selv, så han har fint adoptert julematen jeg er vant med (bortsett fra pølsene mine da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

and er jeg ikke noe særlig glad i faktisk, syns det er godt for all del, men ikke mitt yndlingskjøtt..

jeg elsker pinnekjøtt jeg :sikle:

men den største favoritten av de alle er mammas hjemmelagde medisterkaker med farmors rørte tyttebær til. nam nam nam! :nigo:

sitter og tenker og funderer.. skal ikke være lett altså. er så vanskelig å vite hva jeg burde gjøre. en del av meg tenker liksom at jeg er klar for å gjøre det slutt og gå videre.. men samtidig er jeg redd for at jeg tøffer meg litt liksom og at når han plutselig er borte så står jeg der som en idiot og angrer.

dette høres litt teit ut, men det fins jo utallige filmer, serier, sanger osv som handler om noen har gjort det slutt, tatt partneren for gitt og gjort det slutt, og stått igjen og angret som en hund..

livredd for at det skal skje meg. at jeg skal ta feil, og at jeg gjør det slutt og aldri vil få han tilbake og ikke minst at han ikke kommer til å savne meg.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har "bestemt" meg for å bare la tiden forme ting.. får se hvordan det blir.

nå lager jeg meg ovnsbakt fetaost med cherrytomater og timian på toast av grovbrød til kvelds. mm. det blir godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen på etterskudd!! :klemmer:

Jeg husket på deg på dagen din, men har ikke vært så flink til å skrive hos andre de siste dagene. Skorpion, du da! Fine stjernetegnet! :hjertesmil:

Vet du... Jeg synes du har slitt så lenge med å føle ting for E som ikke er der lenger. Det er er umulig å skjule ekte kjærlighet der den eksisterer, og det er umulig å late som den er der, der den ikke eksisterer.

Dere er selvsagt kjempeglade i hverandre, og jeg tror nok absolutt dere vil savne hverandre masse, men at noe er vanskelig en stund, betyr ikke at det ikke er det rette. Jeg blir jo litt motløs på dine vegne når dere skal holde sammen, fordi forholdet ikke er dårlig nok til at det er innlysende at dere bør ende det..

Hvis jeg skulle ha blitt i et forhold som føltes sånn halvveis, så skulle jeg hatt mer å kjempe for enn en mann som syntes forholdet vårt var helt ok.

Jeg kjenner ikke E, og for alt jeg vet, så kan han være Guds gave, og alt det der. Men du virker ikke særlig tilfreds, og det har du ikke gjort på lenge. Virker ikke som om han tilfører deg så mye. Noe av det viktigste med kjærester og venner, er jo at de får deg til å føle deg bra, og at du har det bedre med dem enn du ville ha hatt uten dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Problematique

Ovnsbakt fetaost :dåne: Det hørtes jo bare himmelsk ut!

Du er så flink med mat, og da mener jeg ikke bare det å lage det, men til å finne på spennende ting. Det er noe jeg misunner deg! På en god måte, altså. Jeg håper jeg lærer meg det en dag. Flinka! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen på etterskudd!! :klemmer:

Jeg husket på deg på dagen din, men har ikke vært så flink til å skrive hos andre de siste dagene. Skorpion, du da! Fine stjernetegnet! :hjertesmil:

Vet du... Jeg synes du har slitt så lenge med å føle ting for E som ikke er der lenger. Det er er umulig å skjule ekte kjærlighet der den eksisterer, og det er umulig å late som den er der, der den ikke eksisterer.

Dere er selvsagt kjempeglade i hverandre, og jeg tror nok absolutt dere vil savne hverandre masse, men at noe er vanskelig en stund, betyr ikke at det ikke er det rette. Jeg blir jo litt motløs på dine vegne når dere skal holde sammen, fordi forholdet ikke er dårlig nok til at det er innlysende at dere bør ende det..

Hvis jeg skulle ha blitt i et forhold som føltes sånn halvveis, så skulle jeg hatt mer å kjempe for enn en mann som syntes forholdet vårt var helt ok.

Jeg kjenner ikke E, og for alt jeg vet, så kan han være Guds gave, og alt det der. Men du virker ikke særlig tilfreds, og det har du ikke gjort på lenge. Virker ikke som om han tilfører deg så mye. Noe av det viktigste med kjærester og venner, er jo at de får deg til å føle deg bra, og at du har det bedre med dem enn du ville ha hatt uten dem.

du har så rett, så rett.. og jeg vet det så godt.

jeg bare syns det er så vanskelig. han er så flott, og han kommer til å bli så knust.

jeg skulle veldig gjerne ønske at forholdet vårt kunne blitt det jeg ønsket/trengte, men jeg tror ikke det kommer til å skje - isåfall må det skje masse endringer.. og det er vanskelig å skulle endre noe, når det ikke er noe som egentlig er galt, det er bare noe som mangler.

jeg føler jeg skylder han såpass å prøve litt til, gi det en sjanse, som han sier så kan det jo være at ting bedrer seg når jeg reiser.. men det er jo liksom litt forjævlig at ene parten må flytte til andre siden av kloden for at forholdet skal fungere :roll:

eller, det fungerer jo! vi har det ikke utrivelig, vi har det hyggelig sammen og sånn. men det er liksom bare noe som mangler da. vanskelig å forklare, og jeg føler meg dum som er så selvmotsigende.. men har bare så mange tanker i hodet og må få de ut.

jeg har så lite lyst å være den som sier "beklager, men jeg er ikke forelsket i deg lengere".. og jeg er så livredd for å angre. får litt angst av tanken på å ikke skulle kunne ringe han når det er noe og at han liksom plutselig bare skal forsvinne ut av mitt liv!

derfor er det på en mået som at vi har blitt enige, uten å prate om det, at vi skal bare holde sammen frem til jeg drar nå, og så ta det derfra.. det er jo ingen som har et rush for å komme seg videre, ingen som er forelsket i noen andre eller ikke kan utstå den andre personen lenger.. det er bare det at vi rett og slett har dødd litt ut.

yes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...