Gjest Problematique Skrevet 27. oktober 2009 #3441 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Selvfølgelig har du rett til å si ifra hva du føler! Jeg har ikke skrevet noe om vanskene dine, fordi jeg ikke har hatt overskudd til det. Det er så mange som har det vanskelig nå, og jeg hater at jeg ikke greier å finne den energien dere fortjener, for å kunne trøste og kanskje komme med råd og hjelpende ord. Jeg hater å sitte her og se at du har det vondt! Du aner ikke hvor mye dårlig samvittighet hver gang jeg er inne i en dagbok og klikker meg ut uten å skrive noe. Særlig siden dere alle er så flinke til å skrive hos meg. Jeg er verdens mest råtne person pga det. Og jeg sier unnskyld for det her og nå, og selv om jeg vet godt at det at jeg har det tøft selv ikke er noen unnskyldning, for det er flere som skriver hos meg som sliter nok selv, så er det forklaringen hvertfall. Og en unnskyld til for at jeg skrev så hardt tidligere idag. Jeg skriver før jeg tenker til tider, og det er fryktelig dumt av meg. Jeg skulle sagt unnskyld når jeg skrev den forrige posten min, men til tider er jeg også for stolt og sta. Det var feil, og jeg er lei for det Og til misa: Ærlig talt. Har du noe uoppgjort med meg, så ta det på PM, eller legg det bak deg. Det der blir for dumt. Endret 27. oktober 2009 av Problematique Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #3442 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Selvfølgelig har du rett til å si ifra hva du føler! Jeg har ikke skrevet noe om vanskene dine, fordi jeg ikke har hatt overskudd til det. Det er så mange som har det vanskelig nå, og jeg hater at jeg ikke greier å finne den energien dere fortjener, for å kunne trøste og kanskje komme med råd og hjelpende ord. Jeg hater å sitte her og se at du har det vondt! Du aner ikke hvor mye dårlig samvittighet hver gang jeg er inne i en dagbok og klikker meg ut uten å skrive noe. Særlig siden dere alle er så flinke til å skrive hos meg. Jeg er verdens mest råtne person pga det. Og jeg sier unnskyld for det her og nå, og selv om jeg vet godt at det at jeg har det tøft selv ikke er noen unnskyldning, for det er flere som skriver hos meg som sliter nok selv, så er det forklaringen hvertfall. Og en unnskyld til for at jeg skrev så hardt tidligere idag. Jeg skriver før jeg tenker til tider, og det er fryktelig dumt av meg. Jeg skulle sagt unnskyld når jeg skrev den forrige posten min, men til tider er jeg også for stolt og sta. Det var feil, og jeg er lei for det helt ok kjære deg. og du trenger ikke ha dårlig samvittighet, det kommer det ikke noe godt ut av. jeg forstår deg veldig godt og klart at det er lov å ikke ha overskudd i perioder, du er ikke en råtten person av den grunn. vil ikke at du skal skrive bare fordi du føler du må! har bare savnet deg og så ble jeg litt skuffa når det var kommentaren som kom. og da ble jeg litt såra og vonbroten også mente jo ikke å tråkke deg på noen tær! og jeg vet at om det virkelig er krise så kan jeg alltids få tak i deg på andre måter. no hard feelings? Endret 27. oktober 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 27. oktober 2009 #3443 Del Skrevet 27. oktober 2009 Som vi sa på msn: No hard feelings at all, og gud så flinke venner vi er Om du først skal tråkke meg på tærne, så gjorde du det hvertfall med fænsi sko da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #3444 Del Skrevet 28. oktober 2009 legger meg for seeeent. ikke at det er noe hemmelighet. våknet egentlig kvart på 10 i dag men ble liggende å slumre til halv tolv skal på jobb kl 14.. får prøve å komme meg i seng i rimelig tid i dag, så blir det nok bedre. jeg har bursdag på lørdag! gleder meg sånn til å dra hjem til familien og feire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #3445 Del Skrevet 28. oktober 2009 da ahr vi sett ferdig prison break! trist at det er over, utrolig spennende serie altså! nå skal jeg på jobb. håper jeg ikke må jobbe helt til vi stenger i dag, er litt trøtt kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 28. oktober 2009 #3446 Del Skrevet 28. oktober 2009 da ahr vi sett ferdig prison break! trist at det er over, utrolig spennende serie altså! nå skal jeg på jobb. håper jeg ikke må jobbe helt til vi stenger i dag, er litt trøtt kjenner jeg Sånn går det når du holder deg våken alt for lenge Må innrømme at jeg er litt sliten i dag, selv :gjeiper: Overlever på kaffe og fres. Håper du får en fin dag på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stearinpikken Skrevet 28. oktober 2009 #3447 Del Skrevet 28. oktober 2009 OMG, Australia Så bra for deg Lekis, du kommer til å få det superdupert (jeg bruker aldri det ordet, så dette er svært ) Ei i klassen min studerte i Australia og hun elsket det. Og den dialekta da, herlighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 28. oktober 2009 #3448 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det har jeg ikke tenkt på, du kommer til å ha skikkelig australsk aksent på engelsk din når du kommer hjem! Herlig! Håper du fikk en fin dag idag, søte Jeg har vært gørrtrøtt idag jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. oktober 2009 #3449 Del Skrevet 28. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #3450 Del Skrevet 28. oktober 2009 ble ikke så sent på jobb som jeg hadde trodd, fikk gå kl 6! så jeg og E har vært på kino og sett A Serious Man, den nye filmen til Cohen brødrene. Ble utrolig skuffet, og sovnet faktisk underveis.. jeg elsket den forrige filmen deres, Burn after readnig, og hadde derfor store forhåpninger. men filmen var treig og kjedelig. velvel. Møtte M&G etterpå og har vært å spist på Zupperia. Spiste Thai Rød Curry, som igrunn også var ganske smakløst og absolutt noe jeg kunne lagd bedre selv. men alt i alt, en trivelig kveld selvfølgelig! tok et glass vin og skravlet litt. det er alltid kjekt det. i morgen har jeg faktisk fri også, og jeg har planer om å vaske sengetøy, trene, sette meg ned å se på søknader og å betale noen regninger. pluss planlegge maten til selskapet på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #3451 Del Skrevet 28. oktober 2009 Sånn går det når du holder deg våken alt for lenge Må innrømme at jeg er litt sliten i dag, selv :gjeiper: Overlever på kaffe og fres. Håper du får en fin dag på jobb ja jeg kan jo takke meg selv. du er trøtt du også ja? håper dagen din har vært fin også! OMG, Australia Så bra for deg Lekis, du kommer til å få det superdupert (jeg bruker aldri det ordet, så dette er svært ) Ei i klassen min studerte i Australia og hun elsket det. Og den dialekta da, herlighet så bra! det er gøy å høre om andre som ahr trivdes. er litt nervøs for at det er langt unna og at hverdagen min kommer til å bli så annerledes. men uff. orker ikke tenke på de tnå. Det har jeg ikke tenkt på, du kommer til å ha skikkelig australsk aksent på engelsk din når du kommer hjem! Herlig! Håper du fikk en fin dag idag, søte Jeg har vært gørrtrøtt idag jeg også! oy mate! dagen har vært ok den altså, men blir godt å legge seg snart kjenner jeg.. så får vi håpe vi ikke er så trøtte imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 28. oktober 2009 #3452 Del Skrevet 28. oktober 2009 Men du Lekis, du glemte å le av den geniale spøken min jo! Om du først skal tråkke meg på tærne, så gjorde du det hvertfall med fænsi sko da Du må jo le! Den er jo dritmorsom. Jeg siter hvertfall og fniser av den Jeg er virkelig fantastisk morsom til tider, hvertfall i mitt eget hode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 29. oktober 2009 #3453 Del Skrevet 29. oktober 2009 Men du Lekis, du glemte å le av den geniale spøken min jo! Du må jo le! Den er jo dritmorsom. Jeg siter hvertfall og fniser av den Jeg er virkelig fantastisk morsom til tider, hvertfall i mitt eget hode Jeg syns spøken din var morsom!! Hei Lekehusmor! Håper du får en fin torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #3454 Del Skrevet 29. oktober 2009 jeg er dårlig. halsen er sår og verker og jeg er tett i nesa.. og så må jeg gå på butikken selv for å kjøpe brød fordi E "må på skolen".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 29. oktober 2009 #3455 Del Skrevet 29. oktober 2009 jeg er dårlig. halsen er sår og verker og jeg er tett i nesa.. og så må jeg gå på butikken selv for å kjøpe brød fordi E "må på skolen".. Stakkar! Håper du blir frisk igjen fort, du skal vel ikke på jobb i dag håper jeg? God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #3456 Del Skrevet 29. oktober 2009 nei skal ikke på jobb, men hadde håpet å få trent da.. akkurat nå frister ikke det, men jeg har ikke lyst å se ut som en big mac på stranden i australia heller.. og the clock is ticking heldigvis har jeg ikke feber, så det er nok ikke svina som har angrepet meg.. men slitsomt lell. har som sagt fri i dag, og føler dermed at det er tusen ting jeg burde få gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 29. oktober 2009 #3457 Del Skrevet 29. oktober 2009 nei skal ikke på jobb, men hadde håpet å få trent da.. akkurat nå frister ikke det, men jeg har ikke lyst å se ut som en big mac på stranden i australia heller.. og the clock is ticking heldigvis har jeg ikke feber, så det er nok ikke svina som har angrepet meg.. men slitsomt lell. har som sagt fri i dag, og føler dermed at det er tusen ting jeg burde få gjort Kjære deg da! 1. Du ser overhodet ikke ut som noen Big Mac, du er flott! 2. Du har fortsatt god tid på deg. Det er ikke noe poeng å stresse, ta heller godt vare på deg selv og stell pent med deg selv sånn at du blir frisk. Jo bedre du steller med deg selv, jo fortere blir du frisk og kan trene igjen og faktisk få noe ut av treninga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #3458 Del Skrevet 29. oktober 2009 Kjære deg da! 1. Du ser overhodet ikke ut som noen Big Mac, du er flott! 2. Du har fortsatt god tid på deg. Det er ikke noe poeng å stresse, ta heller godt vare på deg selv og stell pent med deg selv sånn at du blir frisk. Jo bedre du steller med deg selv, jo fortere blir du frisk og kan trene igjen og faktisk få noe ut av treninga. takk. du har et poeng der.. forhåpentligvis går dette fort over. nå sitter jeg og ser på julekonserter. hadde så lyst å gå å se nøtteknekkeren i Operaen, men der var det bare ståplasser igjen så nå ser det ut som det blir julekonsert med Oslo Gospel Choir på Konserthuset isteden. Hvis det er noen andre som har noen tips til fine juleforestillinger/konserter så tar jeg de gjerne i mot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #3459 Del Skrevet 29. oktober 2009 litt mer syting.. E skal jobbe hjemme på Østlandet i julen, og dermed drar han over den 5 desember, mens jeg skal være her helt til den 18. Og det gjør meg liksom ingenting.. før syns jeg alltid sånt var fælt og ville helst at vi skulle planlegge så vi kunne være mest mulig sammen.. men nå plager det meg liksom ikke i det hele tatt.. merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #3460 Del Skrevet 29. oktober 2009 ok alle som liker rihanna her, se på videoen. det er en jente som skal prøve å synge Pon de Replay for Rihanna på Tyra Banks show.. 3:25 uti. jeg måtte bare skru av, klarte ikke se på, det vaaar så jævlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå