Gå til innhold

oh happy days

Anbefalte innlegg

Gjest Grafica
Skrevet

Håper du koste deg på trening idag :jepp:

Bordet blir sikkert veldig fint med tepper og duk og pyntestæsj! Jeg fant drømmebordet mitt idag, men det stod "pris på forespørsel" så det tror jeg er no-go altså :rolleyes::fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Håper du koste deg på trening idag :jepp:

Bordet blir sikkert veldig fint med tepper og duk og pyntestæsj! Jeg fant drømmebordet mitt idag, men det stod "pris på forespørsel" så det tror jeg er no-go altså :rolleyes::fnise:

:) var deilig å trene igjen! gøy å komme i gang.

bordet er veldig fin, jeg er veldig glad i det allerede. og siden det komer fra Fretex, så har det liksom litt sjel! alle møblene jeg har her nå har jeg lagt omtanke i, jeg har malt og fikset og styrt.. ingen tvil om at de skal følge meg inn i mitt fremtidige hjem også.

---

har lagd litt laksesashimi med lime&soyasaus til meg og E mens vi venter på M&G som skal komme opp her senere og spise løksuppe med oss :) har ikke lagd det før, det blir spennende!

må finne en god oppskrift. har hvertfall handlet inn det jeg trenger og litt til; kjøpte en honning kl 79 kr i dag! :dåne: den BØR være god :ler: den er fra en lokal gård, så jeg tror den er bra.

har tenkt å begynne å drikke mer te, og jeg er avhengig av honning da så.. litt hverdagsluksus.

nå skal jeg surfe litt rundt på nettet etter thai-mat oppskrifter, jeg og tanten min (som er kokk) har nemlig bestemt oss for å ha thai-aften når jeg skal feire bursdagen min hjemme neste helg! med familien altså. på søndagen skal jeg feire den med pappa og de, og da skal vi ha fårikal. gleder meg! blir en kulinarisk helg :nigo:

oi, må skrive ønskeliste og!

Skrevet

Åhh så disse talentene du har innen mat er en genetisk greie altså.. godt å vite :fnise: Da kan jeg ikke noe for at jeg er en vandrende katastrofe på kjøkkenet :sjenert: Neida, jeg begynner å komme meg, men har langt igjen!

Thai-mat er yum.. før tålte jeg ikke lukten av kokosmelk, måtte brekke meg. Men jeg elsker alt annet som smaker kokos, så det henger ikke helt på grep. Endelig har jeg begynt å vende meg til kokosmelk igjen, så da kan det bli thai!

Skrevet

oh god.

vi har sett en film som heter The Haunting in connecticut..

grusom film! basert på en sann histore, og jæææævlig skummel.

fy søren. jeg hater sånne filmer!

nå kommer jeg til å få mareritt.

Gjest Ansjoni
Skrevet
oh god.

Den begynte jeg på å se en gang også. Legg til at jeg så den på et litt øde sted, i et gammelt hus, med kjeller....Jeg måtte skru av :redd:

Skrevet
oh god.

Den begynte jeg på å se en gang også. Legg til at jeg så den på et litt øde sted, i et gammelt hus, med kjeller....Jeg måtte skru av :redd:

Jeg hadde seriøst dødd.

Er så sinnsykt pysete når det kommer til slike filmer, hvilket passer meg bra; Da slipper jeg å se dem.

ha ha....

Å Lekis...

Jeg aner ikke hva jeg skal lage til middag idag, lyst på noe godt, men aner ikke hva.

Lyst til å komme å kokkelere?

Du som er bare griseflink med matlaging mener jeg.

Skrevet

:fnise:

Håper du får en fin dag :hug:

du også :klemmer:

Jeg hadde seriøst dødd.

Er så sinnsykt pysete når det kommer til slike filmer, hvilket passer meg bra; Da slipper jeg å se dem.

ha ha....

Å Lekis...

Jeg aner ikke hva jeg skal lage til middag idag, lyst på noe godt, men aner ikke hva.

Lyst til å komme å kokkelere?

Du som er bare griseflink med matlaging mener jeg.

jeg også er så pysete!! så fatter ikke hvorfor jeg ender opp med å se sånne filmer.. Er E som elsker de :ler:

for det første; takk for veldig hyggelig kompplemang :nigo:

nr to.. hmm. hva har du lyst på da? kan jo lage løksuppe, det lagde jeg igår, og det var supergodt! :nigo: eller hva med pasta carbonara? eller f.eks hjemmelagd hamburgere med glutenfritt foccaciabrød som brød?

Innom med en :klem:

:kose: tilbake!

Skrevet

:sukk:

jeg tror jeg begynner å bli syk.

sår og øm i halsen hver morgen og kveld, og helt sår inni munnen, bak underleppen liksom.. kjenner det er mange sånne små hvite prikker på vei. de er så vonde :grine:

i dag skal jeg trene kl 13:30 til ca 15:00, og så hjem og rydde litt og skrive ønskeliste før jeg skal på jobb kl 18:00. i morgen er det jobb fra 13-23, og så fra 10:30-18:30 på søndag.. så skal vi se The Informant på BIFF-festivalen kl 19:05 på søndag kveld. så hele helgen kommer nok til å gå i et jafs tenker jeg. helt greit det.

Skrevet

jeg skal faktisk flytte til australia.

det kjennes helt utrolig!

på en måte så blir jeg redd, og tenker at jeg kommer til å dø av savn, slite med at jeg ikke har E å legge meg inntil om kvelden.. eller å snakke med hvis jeg blir ensom eller har problemer. gud det kommer til å bli så hardt :sukk:

Skrevet
jeg skal faktisk flytte til australia.

det kjennes helt utrolig!

på en måte så blir jeg redd, og tenker at jeg kommer til å dø av savn, slite med at jeg ikke har E å legge meg inntil om kvelden.. eller å snakke med hvis jeg blir ensom eller har problemer. gud det kommer til å bli så hardt :sukk:

Helt normalt å tenke sånn, men det kommer til å gå så fint. Husk at du har en venninne der nede, du kommer til å få masse nye venner der, også har du oss jentene på kg. Det er heller ikke noe vanskelig å snakkes på nettet selv om man bor på hver sin kant av verden. J og jeg snakket i timesvis da han bodde i Australia og jeg her i Norge. Nå har man jo også webcam :klem:

Gjest Ansjoni
Skrevet
:kose: Hvis det er noen trøst, så vet jeg akkurat åssen du har det akkurat nå. Ok, ikke i forhold til E og savnet der, men på mange andre måter. Og det er ikke bare med lett hjerte man gjør noe så drastisk.
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg tror det blir utrolig godt for deg å komme deg vekk, og australia skal jo være fantastisk :nigo:

Dessuten er det sant som de andre her sier, man er ikke så langt unna Norge i disse nye teknologiske tider med skype og msn og alt mulig rart :) Savn kommer du nok til å føle, men det er jo egentlig veldig greit, for det gjør jo bare at man setter mye mer pris på det man har :klemmer:

Skrevet

Tenk så kult da! Australia! Du kommer til å oppleve masse og få venner og minner for livet! :hoppe:

Skrevet

så gode dere er. jeg vet dere har rett, iblant føles det bare litt overhvelmende. eller hvordan det skrives :ler:

jaja, i dag har jeg jobbet fra 10:30 til 17:00. skulle egentlig jobbet dobbelt, altså i 13-14 timer men det ble ikke sånn likevel. greit nok det, men har jo ingenting å ta meg til i kveld. E er også hjemme, og tror vi rett og slett bare skal slappe av og kooose oss hjemme. sikkert på hver vår data, men deilig uansett.

har hatt en kongedag på jobb i dag, gikk så bra! jeg solgte 15 flasker champagne! :hoppe:

Vi har nemlig sånn tilbud på lørdagslunchen, mellom 11-17: en flaske champagne til 395!

etter jobb har jeg spist en Chef's pizza (med biff, bacon, sopp, gorgonzola og rødløk + pesto og parmesan på toppen.. nam!) og drukket to glass med champagne :nigo: det var deilig. nå har jeg dusjet og er på plass i sofaen. skal jobbe imorgen kl 12, så skal ikke legge meg for sent i dag.

Skrevet

uff..nå sovner jeg snart.. ble så slækk her jeg sitter.. :sove:

Skrevet

og der sovnet jeg ja.

våknet igjen nå da. gretten som aldri før.

slår aldri feil altså, jeg blir så utrooolig grinete av å sovne på dagen/kvelden!

nå er E ute på platekompaniet som av alle ting har oppe til 24:00 hver lødag, for å kjøpe ses 4 av prison break som vi da skal se i kveld.

Skrevet

Prison Break er så spennendeeeeee! :sjokk:

alle må huske å stille klokken én time tilbake i natt!

Skrevet

E og jeg vurderer å kjøpe Prison Break sesongene, vi har liksom ingen tv-serier å følge med på sammen nå som vi er helt ferdig med The Wire ;)

Champagnelunch hørtes superdeilig ut! *gleder seg til hun kan drikke*

Du kommer til å stortrives i Australia! Blir nok en ufattelig opplevelse, og det er bare for et halvt år? Tiden kommer til å suse forbi :) Har en tremenning, som står ganske nær, hun begynte med 1/2 år og bor nå i Sidney andre år på rad siden hun trivdes sånn!

:klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...