LekeHusmor Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #3181 Del Skrevet 8. oktober 2009 TAKK Mischa og stearin jeg trenger å høre det litt sånn iblant, rett frem liksom. Har fått mail fra Sonor fra en skole i NYC jeg har lyst å søke på - alt ble plutselig mye mer virkelig! og jeg må gå i gang snarest om jeg skal gjøre dette ellers angrer jeg som vanlig på at jeg har utsatt mine gjøremål. Vi får jo besøk til helgen, og nå sitter jeg her og har fått tildelt litt tidligere vakter bra; egentlig veldig bra, for da kan jeg bl.a ha fri i morgen kveld, men dermed ryker all tiden jeg hadde tenkt å bruke på å fikse her hjemme. Men igrunn skal det bare ryddes og så støvsuges, og det vil jeg vente med til sofaen kommer, så det får bare gjøres i morgen før jobb! Ryddingen er en kjapp prosess så. og E kan igrunn gjøre litt han og, det er jo faktisk hans kompis som kommer jobb kl 14 i dag, og jobb kl 10:30 i morgen. jiha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 8. oktober 2009 #3182 Del Skrevet 8. oktober 2009 Sender en god og varm klem til verdens beste LekeHusmor Og gammel er du ikke! Djises! Kjenner en som er 28, hun fullfører sykepleien til sommeren og skal til Polen for å ta medisin neste år! Så skjerp deg, serriøst ass Slutt å tenk på hva alle andre tenker og mener, folk bryr seg sjeldent om andres planer, de tenker mest på sin egen Så hvis du skal reise og gjøre ting gjør du det i din fart og på din måte! Du er selvstendig, morsom, vakker, kul, flink, smart og ingen kan ta det fra deg bortsett fra deg selv... Så, here's a kick in the but from me , du er tøffere enn toget så kjør på med det du har lyst til, hvis det rakner så har du ihvertfall prøvd og kan slå i bordet med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #3183 Del Skrevet 8. oktober 2009 Sender en god og varm klem til verdens beste LekeHusmor Og gammel er du ikke! Djises! Kjenner en som er 28, hun fullfører sykepleien til sommeren og skal til Polen for å ta medisin neste år! Så skjerp deg, serriøst ass Slutt å tenk på hva alle andre tenker og mener, folk bryr seg sjeldent om andres planer, de tenker mest på sin egen Så hvis du skal reise og gjøre ting gjør du det i din fart og på din måte! Du er selvstendig, morsom, vakker, kul, flink, smart og ingen kan ta det fra deg bortsett fra deg selv... Så, here's a kick in the but from me , du er tøffere enn toget så kjør på med det du har lyst til, hvis det rakner så har du ihvertfall prøvd og kan slå i bordet med det! du har rett - jeg tenker så alt på mye på hva folk mener og syns og tenker om hva jeg skal foreta meg. gruer meg allerede til å si til folk hva jeg skal, for jeg er redd for reaksjonene deres. "er ikke det litt sent?" "burde ikke du ha kommet litt lengre?" bla bla.. og jeg får lettere nervesammenbrudd av tanken på å skulle dra fra E, ikke ha han i hverdagen min.. å skulle sitte på et fly til NYC (eller annet sted) alene, og ikke kjenne en sjel men jeg tror jeg har godt av det! nettopp for å bli litt tøffere, litt mer selvstendig. hva ville dere valgt; NYC, Chicago, London eller Australia? Australia hadde vært deilig, men det er jo så inni helvete langt unna.. slitsomt å være et døgn unna liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 8. oktober 2009 #3184 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg er jo ikke i tvil om at jeg hadde valgt Australia, men så har jeg også en stor forkjærlighet for landet Uansett hvor du velger å dra, så syens jeg at du skal dra. Det virker som om det er noe du virkelig ønsker, og selvom det ikke er lett nå, så blir det heller ikke lettere med åra ettersom man tar på seg mer ansvar og forpliktelser. Så ta sjansen når du har den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 8. oktober 2009 #3185 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) åååh, for et valg! Australia har jo veldig kjekke mannfolk da, også er de i tillegg utrolig laidback og coole NYC, wow, tenk så skummelt og så gøy! Nei, hadde aldri klart å velge mellom de to stedene... Hva med begge? Edit:Skriveleig Endret 8. oktober 2009 av Serenity88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 8. oktober 2009 #3186 Del Skrevet 8. oktober 2009 Så bra du begynner å fatte en beslutning om å fare utenlands, det tror jeg ikke du vil angre på! Bra dere fikk snakket ut! Så fin E er, som sa det han sa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stearinpikken Skrevet 8. oktober 2009 #3187 Del Skrevet 8. oktober 2009 Så spennende med mail fra Sonor Det var vanskelig valg med tanke på hvor du kan dra. Australia virker kjempkult og de har vle også et ganske stor norsk nettverk også. NYC er jo helt villt, DET hadde vært kult :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #3188 Del Skrevet 8. oktober 2009 JÆVLA IKEAHOREHUS! sofaen min skulle jo liksom komme i dag mellom 15-22. kom den? nei. hørte jeg noe som helst? nei. ringte jeg de og spurte? ja. sa de at de skulle ringe meg opp med et svar på hvor den befant seg? ja. gjorde de det? nei. hater jeg ikea? ja. vi får jo besøk i morgen og jeg ville at det skulle se fint ut her, ikke minst at han skulle ha et sted å sove.. drit ikea altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 8. oktober 2009 #3189 Del Skrevet 8. oktober 2009 Herregud for en dårlig kundeservice! Jeg hadde nektet å betale for leveringen i hvertfall!! Skam på seg Ikea! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #3190 Del Skrevet 8. oktober 2009 det er allerede gratis levering siden den kommer fra sverige søren altså. det er så dårlig gjort av de!! DRITT IKEA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 8. oktober 2009 #3191 Del Skrevet 8. oktober 2009 Dritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #3192 Del Skrevet 8. oktober 2009 ja det er skikkelig lusent gjort av de.. jeg VIL ha sofaen før vi får besøk imorgen! søren søren søren. alt kommer til å gå til helvete altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. oktober 2009 #3193 Del Skrevet 9. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 9. oktober 2009 #3194 Del Skrevet 9. oktober 2009 Poop altså MøkkaIkea!! Jeg ville valgt NYC NYC NYC NYC NYC NYC! Tenk så spennende da! London er jo også en fin by, og da er det ikke langt hjem. Men det er jo bare 6-7 timer til NYC! Åhhh nesten så jeg slutter i jobben min og reiser med deg Det er jo så mange nordmenn i Australia og så er det jo på andre siden av kloden, lang og slitsom reise om du vil hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 9. oktober 2009 #3195 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg ville også valgt NYC, så utrooolig spennende!! Australia har nok nordmenn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #3196 Del Skrevet 10. oktober 2009 gode guuuud. vi har en kamerat av E på besøk nå, og jeg var feridg på jobb kl 21:30 igår. så dro vi hjem, jeg lagde thai-blåskjell og så drakk vi, tre stykker, EN KARTONG MED VIN! :dåne: jeg hadde to gode glass i maten, men uansett. det er myyye! hvertfall når jeg skal på jobb om ca 30 minutter.. its gonna be a loooong day! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. oktober 2009 #3197 Del Skrevet 10. oktober 2009 1 l vin hver ca ja, det er ikke verst Håper du får en ok dag på jobb likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 10. oktober 2009 #3198 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg hadde valgt London Er det karlstad sovesofan dere har kjøpt? Den har vi også. Hvilken farge? Fin sofa som er god å sitte i, men pynteputene er knøla etter et år og sitteputene sklir ut fem ganger om dagen Håper dere har fått sofaen nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 10. oktober 2009 #3199 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg hadde valgt London Er det karlstad sovesofan dere har kjøpt? Den har vi også. Hvilken farge? Fin sofa som er god å sitte i, men pynteputene er knøla etter et år og sitteputene sklir ut fem ganger om dagen Håper dere har fått sofaen nå da! Har samme problem med pynteputene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 11. oktober 2009 #3200 Del Skrevet 11. oktober 2009 på ikea for dårlig kundebehandling! håper dere får noe avslag, gavekort eller lignende!! Og når det gjelder valg av skole, så kan jeg bare si lykke til!! har ingen aning på hva jeg ville valgt. Har vært i Australia, og der er helt fantastisk!!!!! London er jo london, dit kan man jo fare en weekend når man måtte ønske.. NYC har jeg aldri vært, virker som en spennende by... Håpe dagen på jobb i går gikk bra til tross for vin inntaket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå