LekeHusmor Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3141 Del Skrevet 6. oktober 2009 jeg har og tørre flassende lepper. Den lille vite tuben med leppekrem fra eh... Bitex, nei.. Blistex!!! Den er utrolig god på mine lepper, og koster ikke mer enn rundt 40kr. Anbefales! Skal vi se... Nå har jeg anbefalt håndkrem og leppepomade, hvis du lurer så synes jeg Biotherm har verdens beste body lotion (Dove sin på krukke om du har dårlig råd), Scholl sin fotkrem mot sprukne hæler er bra og Body Shop sin skrubkrem er bra. Biotherm tester på dyr! Blistex er bra ja Slenger meg på MarianneE sin anbefaling her, har prøvd mange forskjellige leppepomader - men er den jeg alltid kommer tilbake til. Den hjelper noe helt fantastisk - du må bare gi den tid til å funke. Er ingen mirakelkur over natten. ja det er sant det, blistex er bra Samme her, Blistex er den beste lypsylen jeg har prøvd! -misa hehe, her var det stor oppslutning! men jenter! jeg har funnet noe som utkonkurrerer blistexen! Denne er min nye bestevenn, den lukter så godt, og er så braaaaa! og økologisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. oktober 2009 #3142 Del Skrevet 6. oktober 2009 den har jeg sett "overalt" er den dyr? Innbiller meg det... Også vise jeg ikke at Biotherm tester på dyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3143 Del Skrevet 6. oktober 2009 den har jeg sett "overalt" er den dyr? Innbiller meg det... Også vise jeg ikke at Biotherm tester på dyr... nei den kostet 60 kr bare, på Vita! det er jo ikke dyrt, for den er veeeldig drøy og så er den så BRA! leppene er myke og "smoothe" og den glinser ikke og blir ikke klissete ogsånn og til syvende og sist så lukter den supergodt. jeg har den i honeydew-honeysuckle smaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3144 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Ok, i dag har jeg fri og det er mye som skal gjøres! Både morsomme ting og ikke morsomme ting. Lage en liste. I ikke-prioritert rekkefølge.. - kjøpe ny bukse til jobben - kjøpe tekstilfarge for å farge det som ble misfarget i gul vask - skrive ønskeliste - sende ut bursdags invitasjon - bestille flybilletter hjem til bursdagshelgen min - avtale at det er OK med jobben - sjekke vaktene mine på jobben - ta imot sofaen fra Ikea som kommer mellom 15-22 - rydde i sminkemappen min - lage et system på badet - rydde generelt - vaske opp - finne ut av TV - ommøblere stuen ? - planlegge studiegruppe med M - finne bankkortet mitt - gå innom Handelsbanken for å opprette konto - planlegge middag - handle inn til middag - lage middag til kl 20 - se nye episoder av alle seriene mine and that should be about it! Endret 6. oktober 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. oktober 2009 #3145 Del Skrevet 6. oktober 2009 Nok å gjøre med andre ord! IKEAsofa kommer mellom 15 og 22, godt de ikke er presise, da... Hater og vente på slikt. Tør ikke engang gå på do, for hva om de kommer når jeg sitter der? Takk for leppepomadetips. Har sett de på Cubus, must check it out! Kos deg med dagens gjøremål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 6. oktober 2009 #3146 Del Skrevet 6. oktober 2009 Mellom 15 og 22 ja.. takk for den lissom Men så digg med ny sofa da! Vi har også Karlstad, den er veeeldig god Men jeg er skuffet over at putene ikke holder fasongen for det skryter de av Våre er blitt helt sammentrøkte og stygge, så jeg vil bytte sofa pga. det. Nå har vi hatt Karlstad i litt over to år da, men en sofa skal vel helst holde litt lenger. Jeg ville egentlig ha hvitt trekk, men samboer insisterte på brun.. praktisk, men sjokoladeflekker synes utrolig godt på brun sofa - merkelig nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3147 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) - kjøpe ny bukse til jobben - kjøpe tekstilfarge for å farge det som ble misfarget i gul vask - skrive ønskeliste - sende ut bursdags invitasjon - bestille flybilletter hjem til bursdagshelgen min - avtale at det er OK med jobben - sjekke vaktene mine på jobben - ta imot sofaen fra Ikea som kommer mellom 15-22 - rydde i sminkemappen min - lage et system på badet - rydde generelt - vaske opp - finne ut av TV - ommøblere stuen ? - planlegge studiegruppe med M - finne bankkortet mitt - gå innom Handelsbanken for å opprette konto - planlegge middag - handle inn til middag - lage middag til kl 20 - se nye episoder av alle seriene mine har ikke fått gjort så mye som jeg hadde håpet.. ble sittende på jobb litt for lenge og så har jeg vaset litt rundt i byen med M og B og kjøpt et par småting. kjenner jeg er utrolig trøtt nå.. hadde jo tenkt å være hjemme til tre, men kom først hjem nå. så skal unne meg et kvarter på sofaen før jeg setter i gang med rydding her..! og så har jeg tenkt å sende E på butikken for å handle. når jeg skal lage maten, så syns jeg han kan handle den! Endret 7. oktober 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3148 Del Skrevet 6. oktober 2009 også var det de tankene igjen da.. jeg vil ikke bo i bergen mer. jeg er lei av byen, lei av jobben og alt. i need change. vet ikke hvor drastisk change, kanskje Oslo, kanskje utlandet.. men hva skal jeg gjøre med E da? han vil bo her, det vet jeg. skal jeg flytte fra han, fra oss? og hva med leiligheten, vi har jo nettopp flyttet inn.. og han har ikke råd til å bo her alene.. og han kommer til å bli så knust. virkelig.. men livet bare glir forbi meg, og jeg vil ikke ha det sånn.. og det er feil at jeg skal bli her pga han når han ikke vil dra noe sted pga meg.. og det er ikke til å komme vekk fra at ting kanskje ikke er så knall som det en gang var.. allikevel har jeg problemer med å se for meg livet uten han, uten han ved siden av meg om natten ogsånn.. uff.. hvorfor må det være så vanskelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3149 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) blæ. savner noen å prate med! kan ikke noen bare gi meg en fasit? jeg tror nesten at jeg må prøve å snakke litt med E om dette. forklare han hva jeg føler. hvertfall i forhold til det å bo i Bergen.. i dont want to anymore vel. får kickstarte meg selv og fikse litt her, så jeg kan ta på meg de nye deilige strikkede tightsene mine og de nye varme sokkene mine og krype ned i sofaen med litt bedre samvittighet! og så håper jeg Ikea kommer snart..!! orker ikke stå å skru sofa til langt på natt heller Endret 6. oktober 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. oktober 2009 #3150 Del Skrevet 6. oktober 2009 Skulle virkelig ønske jeg hadde en fasit til deg, det har jeg dessverre ikke Håper du får til en skikkelig dialog med E, og hvis du ønsker å lufte tankene med noen utenforstående, så "lytter" jeg gjerne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. oktober 2009 #3151 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg tror du gjør klokt i å snakke ordentlig med E, og fortelle han hva du føler. Det er viktig for deg å få satt ord på ting ovenfor han også. Jeg er her om du trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3152 Del Skrevet 6. oktober 2009 vel that didn't go well. av en eller annen grunn så blir jeg bare sur når jeg skal prøve å snakke med han, forklare han, fordi han er så ufattelig lite forståelsesfull. han tar meg ikke seriøst. sier sånn "du har jo sånne periode iblant, de går over" og istedenfor at han trøster/forstår så blir det til at vi krangler. jeg klarer ikke si akkurat hva jeg mener til han for mangelen på respons og hans måte å ta det på blir heller det vi diskuterer. vi er så forskjellige!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. oktober 2009 #3153 Del Skrevet 6. oktober 2009 Skjønner at det ikke er noe godt. Kanskje du kunne ha skrevet det du føler i et brev til han, bruke litt tid på å formulere deg godt. Også gi han det å lese en dag du vet at du ikke er hjemme når han leser slik at han får tid til å fordøye det du "sier" og tenke litt på saker og ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3154 Del Skrevet 6. oktober 2009 Skjønner at det ikke er noe godt. Kanskje du kunne ha skrevet det du føler i et brev til han, bruke litt tid på å formulere deg godt. Også gi han det å lese en dag du vet at du ikke er hjemme når han leser slik at han får tid til å fordøye det du "sier" og tenke litt på saker og ting. ja.. det kunne kanskje vært noe. jeg bare er så redd for at jeg er i ferd med å gjøre en stor feil nå.. tør jeg å gå gjennom med dette? flytte vekk fra bergen, jobben og han og alt? klarer jeg det? i tillegg hadde jeg så utrolig lyst på taco til middag i dag men han sa at det var det siste han ville spise, så nå står han å lager seg wok mens jeg skal lage meg taco. ingen som ville gi seg. ALT er galt liksom og på toppen av det hele fant jeg nettopp ut at mitt nye favorittshow The Beautiful Life er kansellert. great.... nå skal jeg lage meg taco, spise den alene mens jeg prøver å kose meg med et glass rødvin og nyeste Marie Claire. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. oktober 2009 #3155 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg synes du skal skrive et slikt brev, og der si at du er glad i han, men at du ikke klarer å bo i Bergen lenger og forklare hvorfor. Å leve slik du nå gjør, gjør deg bare mer frustrert og deprimert. Du har prøvd å bo der, men du klarer det ikke, og det må han forstå om han er glad i deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3156 Del Skrevet 6. oktober 2009 takk for gode og støttende ord Nòtt..det betyr faktisk mye Har fått snakket litt med hverandre nå da.. og har vel kommet frem til at selvom det kommer til å bli tungt og trist, og jeg kan komme opp med 545423 grunner til å ikke dra - så må jeg gjøre det nå. han støtter meg, og han sier at han heller vil at jeg skal være lykkelig langt vekke enn å være trist her. virker som han mener at vi skal klare det. får ta det litt etterhvert, nytter ikke å skulle løse alt på en kveld. men var godt å få litt følelser ut av han hvertfall.. Et sangtips på senkvelden: The Script - Breakeven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3157 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Litt mer musikk på kveldinga.. Whatcha Say - utrolig fin! Endret 6. oktober 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 6. oktober 2009 #3158 Del Skrevet 6. oktober 2009 Så bra at dere fikk pratet litt om det! Må være litt deilig for deg at han vet hvor du står, så slipper du å tenke på alt alene... Men det å se livet sitt gli forbi er en utrolig kjip (i mangel på bedre ord) følelse... Jeg synes du er modig som gjør noe med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. oktober 2009 #3159 Del Skrevet 7. oktober 2009 Så godt at dere har fått pratet sammen og at han faktisk støtter deg. DET er jo det viktigste. Håper det går bedre med deg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3160 Del Skrevet 7. oktober 2009 trøtt idag.. men godt å komme seg opp også da. må ringe Ikea, sofaen kom jo aldri igår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå