LekeHusmor Skrevet 20. september 2009 Forfatter #3061 Del Skrevet 20. september 2009 tilbake i Bergen! Bursdag til M i dag, så skal ut! håper brunfargen holder har kost meg masse, litt kjedelig kanskje, jeg og G (kjæresten til M som er kameraten til E) klikket kanskje ikke så godt som jeg hadde håpet.. men deilig med sool uansett! forteller mer senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 20. september 2009 #3062 Del Skrevet 20. september 2009 Velkommen hjem søtnos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. september 2009 #3063 Del Skrevet 20. september 2009 Velkommen hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. september 2009 #3064 Del Skrevet 20. september 2009 Velkommen hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 21. september 2009 Forfatter #3065 Del Skrevet 21. september 2009 takk jenter gud for en kveld igår. var utrolig gøy! og i dag er jeg meeeget fyllesyk. har overnattet hos B på jobben sammen med M og S fra jobben, koselig med jente-sleep over nå bare sløver vi og spiser rundstykker, skal se twilight snart. jeg har lest alle de tre første bøkene og er på den siste, Breaking Dawn, nå.. begynte å lese på forrige søndag og ble fullstendig hektet! og dere, det beste av alt, JEG HAR FÅTT LÅN I HANDELSBANKEN!! det har ordnet seg!! jeg skal få betale mamma det jeg skylder, og ha alt samlet på et sted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 21. september 2009 #3066 Del Skrevet 21. september 2009 Så godt at det ordnet seg med lån Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 21. september 2009 #3067 Del Skrevet 21. september 2009 Heia Handelsbanken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 21. september 2009 #3068 Del Skrevet 21. september 2009 Flott å få lån! Jeg ble også hektet på twilight, men synes ærlig talt at siste boken er ganske dårlig.. Tenker at forfatteren må ha vært på litt syre da hun kom med plot-en.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 21. september 2009 #3069 Del Skrevet 21. september 2009 Gratulerer med lån!! Også skulle jeg bare si at jeg så bilde av deg på fb og du var NYDELIG med kort hår, det kler ansiktet ditt kjempebra! Får frem kinnbeina og konturene veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 21. september 2009 #3070 Del Skrevet 21. september 2009 Ååååh så bra at du har fått lån snuppa! Nå ble jeg glad Les The Host, den er myyyyye bedre enn Twilight! Vil du ha flere bøker i samme sjanger, så vet du hvem du skal spørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 21. september 2009 #3071 Del Skrevet 21. september 2009 Velkommen tilbake Håper du har hatt en finfin tur! Så misunnelig på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. september 2009 #3072 Del Skrevet 21. september 2009 Hurra for handelsbanken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 22. september 2009 #3073 Del Skrevet 22. september 2009 heeei! velkommen tilbake! hvordan var turen?? håper på et lite referat altså.. masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 22. september 2009 Forfatter #3074 Del Skrevet 22. september 2009 flytter og står i!! slitsomt! men håper det blir bra til slutt! jeg forbanner det jævla vinylgulvet som er i leiligheten, men prøver å work my way around it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 22. september 2009 #3075 Del Skrevet 22. september 2009 flytter og står i!! slitsomt! men håper det blir bra til slutt! jeg forbanner det jævla vinylgulvet som er i leiligheten, men prøver å work my way around it. ahh vinylgulv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. september 2009 #3076 Del Skrevet 23. september 2009 Kan ikke det males? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. september 2009 Forfatter #3077 Del Skrevet 23. september 2009 får ikke lov å gjøre noe med gulvet av landlorden ååå. vel. det ser hvertfall ut som lys laminat da. kunne vært verre. jeg har innsett litt at dette faktisk er en leie leilighet, og jeg må slutte å være så obsessed. det kommer ikke til å bli sånn som jeg ønsker det, fordi leilighetens utseende rett og slett ikke passer til det. så jeg har bestemt meg for å inngå kompromiss med meg selv. det blir full-on Ikea stil på meg nå, alle møbler i hvitt. enkelt og greit. og store tepper for å dekke Det Grusomme Gulvet. og male alt jeg kan male hvitt. sånn blir det. så får vi se. jeg bare er nødt å roe ned litt, kan ikke få det til å se ut som huset i OC når lommeboken har begrensninger og huseieren gir meg enda fler begrensninger og så fikk vi selvfølgelig ikke opp senga, for den var for brei. så må kjøpe ny. heldigvis har noen venner av oss en seng de trenger å bli kvitt, men den er i helt andre farger enn jeg tenkte å ha på soverommet. så da blir det stil endring, og kommodene og de matchende nattbordene jeg har kjøpt går i retur og blir byttet ut med disse og så går jeg for en mer japansk-zen-ish stil på soverommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 23. september 2009 #3078 Del Skrevet 23. september 2009 tror du klarer å få det riktig så fint jeg := men skjønner frustrasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. september 2009 #3079 Del Skrevet 24. september 2009 Synes det høres kjempefint ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. september 2009 #3080 Del Skrevet 24. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå