Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

:hoppe:

tilbake i Bergen!

Bursdag til M i dag, så skal ut!

håper brunfargen holder :)

har kost meg masse, litt kjedelig kanskje, jeg og G (kjæresten til M som er kameraten til E) klikket kanskje ikke så godt som jeg hadde håpet.. men deilig med sool uansett!

forteller mer senere :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk jenter :nigo:

gud for en kveld igår. var utrolig gøy! og i dag er jeg meeeget fyllesyk. har overnattet hos B på jobben sammen med M og S fra jobben, koselig med jente-sleep over :) nå bare sløver vi og spiser rundstykker, skal se twilight snart.

jeg har lest alle de tre første bøkene og er på den siste, Breaking Dawn, nå.. begynte å lese på forrige søndag og ble fullstendig hektet! :hoppe:

og dere, det beste av alt, JEG HAR FÅTT LÅN I HANDELSBANKEN!! :danser: det har ordnet seg!! jeg skal få betale mamma det jeg skylder, og ha alt samlet på et sted! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott å få lån! :)

Jeg ble også hektet på twilight, men synes ærlig talt at siste boken er ganske dårlig.. Tenker at forfatteren må ha vært på litt syre da hun kom med plot-en.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med lån!! :klem:

Også skulle jeg bare si at jeg så bilde av deg på fb og du var NYDELIG med kort hår, det kler ansiktet ditt kjempebra! :) Får frem kinnbeina og konturene veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh så bra at du har fått lån snuppa! Nå ble jeg glad :bolledeig:

Les The Host, den er myyyyye bedre enn Twilight! Vil du ha flere bøker i samme sjanger, så vet du hvem du skal spørre :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

flytter og står i!! slitsomt!

men håper det blir bra til slutt!

jeg forbanner det jævla vinylgulvet som er i leiligheten, men prøver å work my way around it.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flytter og står i!! slitsomt!

men håper det blir bra til slutt!

jeg forbanner det jævla vinylgulvet som er i leiligheten, men prøver å work my way around it.

:hug:

ahh vinylgulv :hjerte:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

får ikke lov å gjøre noe med gulvet av landlorden :grine:

ååå.

vel. det ser hvertfall ut som lys laminat da. kunne vært verre.

jeg har innsett litt at dette faktisk er en leie leilighet, og jeg må slutte å være så obsessed. det kommer ikke til å bli sånn som jeg ønsker det, fordi leilighetens utseende rett og slett ikke passer til det. så jeg har bestemt meg for å inngå kompromiss med meg selv. det blir full-on Ikea stil på meg nå, alle møbler i hvitt. enkelt og greit. og store tepper for å dekke Det Grusomme Gulvet. og male alt jeg kan male hvitt. sånn blir det. så får vi se. jeg bare er nødt å roe ned litt, kan ikke få det til å se ut som huset i OC når lommeboken har begrensninger og huseieren gir meg enda fler begrensninger :sur:

og så fikk vi selvfølgelig ikke opp senga, for den var for brei. så må kjøpe ny. heldigvis har noen venner av oss en seng de trenger å bli kvitt, men den er i helt andre farger enn jeg tenkte å ha på soverommet. så da blir det stil endring, og kommodene og de matchende nattbordene jeg har kjøpt går i retur og blir byttet ut med disse og så går jeg for en mer japansk-zen-ish stil på soverommet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...