Gjest Ansjoni Skrevet 6. september 2009 #3001 Del Skrevet 6. september 2009 Robinson Bra vi er flere som følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. september 2009 #3002 Del Skrevet 6. september 2009 ser på Robinsom for aller første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. september 2009 #3003 Del Skrevet 6. september 2009 Mye bra på TV i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 6. september 2009 Forfatter #3004 Del Skrevet 6. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 6. september 2009 #3005 Del Skrevet 6. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 7. september 2009 Forfatter #3006 Del Skrevet 7. september 2009 fortsatt våkne til regn.. blæblæblæ.. gå å ta sol med E nå, så er det hjem og begynne å rydde her. klesskapet roooper på meg. og i dag MÅ jeg gjøre det! så skal jeg spise sushi med jentene fra jobben kl 6 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. september 2009 #3007 Del Skrevet 7. september 2009 Her også. Kos deg på middag i kveld da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 7. september 2009 #3008 Del Skrevet 7. september 2009 Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 7. september 2009 #3009 Del Skrevet 7. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 7. september 2009 #3010 Del Skrevet 7. september 2009 Her er det begynt å blåse masse, er meldt storm i morgen Liker litt når det er storm, er så koselig å være inne da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 7. september 2009 Forfatter #3011 Del Skrevet 7. september 2009 urk.. betalt masse regninger det er så kjedelig å bruke penger på. men føles samtidig godt å ha gjort det da. vite at det jeg har igjen, det kan jeg hvertfall bruke med god samvittighet. men jeg sløser for mye, er litt for glad i å bruke penger. må prøve å stramme inn litt altså; det står ikke mye igjen til overs til når vi skal flytte nå.. venter fortsatt på svar på det lånet jeg har søkt om, opprydningslån som jeg kaller det. om jeg bare får det lånet altså,så ville hverdagen min bli så mye enklere. jeg kunne betalt mamma det jeg skylder henne, som jeg vet hun trenger nå, og jeg kunne hatt all gjeld samlet på et sted. om jeg ikke får det lånet, vet jeg ikke hva jeg gjør. føler på en måte at jeg burde få det, jeg har jo søkt med sikkerthet i bolig og med mamma som kausjonist.. og jeg har god inntekt.. ååh. hvorfor må det ta så lang tid! over to uker siden jeg sendte inn søknad, og når jeg sendte mail til behandleren for å spørre om han hadde noen ca tid på når jeg kunne regne med svar skrev han bare: Vi har mye å gjøre om dagen og er underbemannet, så derfor har vi litt lengre behandlingstid enn vanlig. Kontakter deg om jeg lurer på noe. hurra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 7. september 2009 #3012 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Prøver å poste spm mitt her, kanskje du kan hjelpe meg litt? : Jeg har lyst på ny farge på stuen.. Nå har vi lilla.. Noen som har noen ideer? Alt vi har av møbler er mørkt - Svart skinnskofa, mørke cd\ dvd hyller, kjøkkebord + stoler, mørk bord, tv-benk denne.. Så må vel ha noe som er varmt? Atlså farge på pledd, puter, lys.. noe mer? :klø: Vi leier, så har ingen planer om å male å bruke penge på å pusse opp.. Endret 7. september 2009 av janne84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. september 2009 #3013 Del Skrevet 7. september 2009 Prøver å poste spm mitt her, kanskje du kan hjelpe meg litt? : Jeg har lyst på ny farge på stuen.. Nå har vi lilla.. Noen som har noen ideer? Alt vi har av møbler er mørkt - Svart skinnskofa, mørke cd\ dvd hyller, kjøkkebord + stoler, mørk bord, tv-benk denne.. Så må vel ha noe som er varmt? Atlså farge på pledd, puter, lys.. noe mer? :klø: Vi leier, så har ingen planer om å male å bruke penge på å pusse opp.. Hva om dere går for lyse farger naturfarger, som f.eks. krem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. september 2009 #3014 Del Skrevet 8. september 2009 Ang betaling av regninger, jeg trøster meg med at jeg kunne vært en av de som er på Luksusfellen, så da er det bedre å heller være blakk fordi jeg betaler regningene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. september 2009 Forfatter #3015 Del Skrevet 8. september 2009 vel for noen år siden hadde jeg vært det perfekte luksusfellen-materialet. det er ikke kødd. heldigvis har jeg skjerpet meg, og selvom jeg nå ikke har så vanvittige summer og boltre meg med på IKEA osv, så har jeg hvertfall god samvittighet! gikk ut og spiste sushi igår, og jommen ble det ikke sent også. var først på Sumo og spiste og tok noen glass, så på Bergiton og tok noen fler glass og så ble klokken fort 2 før jeg kom meg hjem skulle jobbe 11:30 i dag, men kom på jobb og fikk beskjed om at jeg godt kunne vente litt, så jeg satt og satt og satt og satt og så til slutt var klokken halv tre og da spurte jeg om det var greit jeg gikk på en vanlig dag hadde det irritert meg, men i dag var det helt ok å få gratis mat, lese avisen og slappe av på café. så gikk jeg og tok sol, begynner å få en brukbar farge nå altså, grunnlag til turen. gleder meg sånn til å reise!!!!!!! regner og er jævlig her i dag, så nå er jeg bare hjemme og jeg har utrolig nok endelig begynt å rydde klærne mine. vi skal til kompis M som har bursdag etterpå for litt kake og slikt, men jeg har ikke lyyyyyyst kjenner jeg. jaja. må vel da. bursdag er bursdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. september 2009 Forfatter #3016 Del Skrevet 8. september 2009 får legge meg! jobb kl 13-24 i morgen. hurra! blir timer og timer = penger så får bare fokusere på det. hvordan kan det ha seg at jeg gleder meg sånn til å flytte inn iny leilighet og begynne "livet" der, samtidig som jeg har en intens lyst til å flytte til utlandet, begynne på nytt og bare gjøre noe helt annet? :klø: slitsomt å være inni hodet mitt iblant. skulle ønske jeg bare kunne stenge det av! :dåne: håper alle får sove godt.. :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 8. september 2009 #3017 Del Skrevet 8. september 2009 "Alle dagene som kom og gikk - ikke visste jeg at det var livet" Jeg bruker også å gå rundt og "vente" nærmest på at ting skal begynne. Tenker at når aller først dét og dét skjer kommer jeg til å være 100% lykkelig. Alltid noe som mangler eller føles feil. Men bruker å minne meg selv på det ordtaket da Går fortsatt rundt og venter litt.. og først i ettertid, gjerne lenge etter, innser jeg hvor bra jeg hadde det enkelte perioder. Men tror det er ganske vanlig God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 9. september 2009 #3018 Del Skrevet 9. september 2009 Bra innlegg, dalieo! Veldig fint den der strofen. Akkurat nå har jeg livet mitt skikkelig på vent, og det er trasig. Da er det viktig som du sier å prøve å leve litt i nuet. Håper du fikk sove godt LekeHusmor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 9. september 2009 Forfatter #3019 Del Skrevet 9. september 2009 sant det du sier daleio.. det er jo veldig riktig. det er bare at jeg tenker liksom tilbake på de to siste årene her i Bergen og får ikke den følelsen.. det som er problemet mitt er at selvom jeg tenker sånn og prøver å fokusere på det positive osv så kommer tanken - det å bo i bergen var aldri min drøm.. jeg har siden ejg var liten drømt om å bo i utlandet, leve i en annen kultur og lære meg et språk til, bare ja, oppleve det å bo utenfor Norge. men det virker så omfattende å skulle starte på en bachelor i et helt annet land et sted hvor jeg ikke kjenner noen som helst-gjør folk faktisk sånn? tenk om jeg ikke får noen bekjente, og hvordan skal jeg finne sted å bo osv? uææ.. og hvor klønete er det ikke at jeg nå styrer med å flytte inn i ny leilighet osv, hvis jeg vet at jeg vil dra snart? :dåne: det er jo ikke som jeg er tvunget til å bo i bergen pga unger, huslån osv.. så på en måte føler jeg meg dum som ikke bare drar. dere tenker vel deres når jeg syter og styrer med dette igjen og igjen men ikke gjør no emed det. jeg bare er så redd for å angre! å flytte til utlandet betyr også å forlate E, og jeg er ikke sikker på om det ville holdt om jeg FLYTTET til utlandet liksom. om jeg tok et semester ellernoe sånn at jeg kom tilbake hadde det vært enklere liksom. nei urk og blæ. orker ikke bruke denne dagen på å tenke på det her også. føler meg helt mongis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 9. september 2009 Forfatter #3020 Del Skrevet 9. september 2009 forøvrig er det meldt REGN i Chania neste uke. hurra. hvis det viser seg å faktisk stemme, at sydenturen vår skal regne bort, da tror jeg dere kan glemme å høre fra meg igjen. da graver jeg meg ned i sanden og blir der til sola kommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå