Gjest Grafica Skrevet 11. august 2009 #2821 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Deilig at dere har bestemt dere da! Lykke til på visning idag snuppa Jeg tror dere kommer til å ha godt av å flytte også. Tror nok det sliter mer på forholdet enn dere er klar over, å bo så trangt (siden dere ikke kan bruke soverommet) og med sånne problemer og bekymringer som fukten osv. Endret 11. august 2009 av Grafica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. august 2009 #2822 Del Skrevet 11. august 2009 Lykke til på visning i dag. Tror nok det kan være godt for dere om dere får flyttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. august 2009 #2823 Del Skrevet 11. august 2009 Lykke til på visning. Bra dere skal flytte! Jeg skal også på visning i dag. Det er et stygt hus jeg egentlig ikke har lyst på ( det er bare stygge hus her i byen, jo), men det er i alle fall en enebolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. august 2009 #2824 Del Skrevet 11. august 2009 tenkte på deg istad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 11. august 2009 Forfatter #2825 Del Skrevet 11. august 2009 ja jeg tror nok dere kan ha rett, at det ødelegger mer enn vi er klar over. samtidig er jeg ikke heeelt i hundre over den nye leiligheten, jeg syns nemlig ikke gaten den ligger i er så fin.. men skal ikke være for kresen heller da.. vi skal jo bare leie liksom. og 8000 kr for en 55 kvadrat tre roms er ikke ille! nå har jeg også søkt om lån. jeg snakket jo om det for en stund siden at jeg skulle prøve å få tatt opp et lån, sånn at jeg kunne betalte tilbake mammma + betale et par dumme smålån som jeg har. blir spennende, for mamma må virkelig ha de pengene nå til å betale baksmell på skatten sin.. merker jeg har skikkelig klump i magen, i need those money! men har på følelsen at jeg ikke kommer til å få lånet, selvom jeg har søkt med sikkerhet i bolig (mammas) og alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 11. august 2009 #2826 Del Skrevet 11. august 2009 Åå, James Morrison Han har så mye fint! Har mang en gang hulket meg igjennom "The Pieces Don't Fit Anymore" og kjent meg såå igjen i teksten. Den er fin! Og Beautiful World.. og You Give Me Something! Og og og.. Når jeg ser at innlegg er endret tenker jeg hele tiden at nå har de tatt vekk noe hemmelig og juicy som jeg har gått glipp av jeg og vil ikke gå glipp av noe juicy Angående James Morrison; likte han godt før men he's such an ASS.. husker ikke konkret hva han har gjort, men tror han var mye utro opptil flere ganger. Klarer ikke skille musikken fra personen, så blir litt kvalm av typen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 11. august 2009 #2827 Del Skrevet 11. august 2009 LekeHusmor: Så bra du fant noe som ga deg litt hjelp i mine erfaringer angående studier og slikt, jeg sitter ikke med fasiten men jeg vet hvordan det er å være der du er! Husker veldig godt hvordan det var da andre visste hvilket studie de skulle ta fra de begynte i 1.klasse på vgs og hva slags jobb de ville ha i fremtiden, mens jeg bare loket.. Jeg lette lenge etter følelsen av å finne det rette studiet for meg, og om jeg skulle valgt i dag ville det vært like vanskelig. Derfor tror jeg det er lurt å ikke velge en altfor spesifisert utdannelse som begrenser valgene, men heller noe som gjør at du kan ta ulike retninger underveis og få ulike jobber.. da står man så mye friere:) Jeg tiltrekkes fremdeles mot kreative fag, men har venninner som jobber på Narvesen og tar strøjobber fordi det er for mange interiørkonsulenter i forhold til jobber.. Det ordner seg for deg, det vet jeg Så bra dere er enige om å flytte! Jeg er helt sikker på at dere kommer til å få det mye bedre og lettere når dere er ute av leiligheten. Samboer og jeg har det såå mye bedre nå som vi kom oss ut av den bittelille leiligheten vi hadde.. Er du snobbete av deg LekeHusmor? Gaten er ikke fin nok for deg Neida, jeg er sånn selv jeg Veeeldig sær på det. Men som regel blir det bra, det måå jo bli bra.. dobling av boarealet gjør godt for samværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 12. august 2009 #2828 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg innrømmer det, jeg hoppet over alle sidene fra 130 til denne, men jeg orket rett og slett ikke. Men nå er jeg snart i så mye internett jeg vil modus igjen, så fra nå skal jeg følge med igjen Håper det går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 13. august 2009 #2829 Del Skrevet 13. august 2009 Ha en fin torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 13. august 2009 #2830 Del Skrevet 13. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. august 2009 #2831 Del Skrevet 13. august 2009 Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 13. august 2009 #2832 Del Skrevet 13. august 2009 Kan du sende meg kontonr ditt på PM snuppa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. august 2009 #2833 Del Skrevet 13. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. august 2009 Forfatter #2834 Del Skrevet 13. august 2009 har vært litt fjern de siste dagene jeg. jobbet endel og vært med min kjære. koselig å se at dere stikker innom lell! vi var jo på den visningen, men det var ikke noe særlig. rare folk også, som var naboene våre. så vi er fortsatt på utkikk ellers er det ikke så mye å melde, har forelsket meg fullstendig i en vinterjakke/kåpe fra Bruuns Bazar, det er den perfekte jakke.. den er sort, og i sånn uniformsstil. i luuuv it! problemet er jo selvfølgelig at den koster 3500 kr, og jeg føler ikke egentlig at jeg kan forsvare å bruke så mye penger på en jakke får holde utkikk i de litt rimeligere butikkene! men jeg har lyst å kjøpe meg en litt skikkelig jakke i år, ikke bare en H&M som blir slitt ellernoe. får se skal jobbe hele helgen, fra 13-23 både fredag og lørdag, og så fra 12-18 søndag. så har jeg fri på mandag og tirsdag. blir godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 13. august 2009 #2835 Del Skrevet 13. august 2009 Bruuns Bazar! Men ja, dyrt som bare rakkern! Håper du får sove godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. august 2009 Forfatter #2836 Del Skrevet 13. august 2009 forøvrig er jeg flink om dagen, i forigårs jogget jeg en deilig tur på rundt en time ute, har vært gørrstøl i leggene siden! må få meg noen ordentlige sko, er ca null demping i de jeg har nå. og igår så gikk jeg tur, i dag har jeg bare jobbet desverre. men jeg kommer meg opp før 10 hver dag, våkner av meg selv, føles godt! i dag våknet jeg og E rundt halv 10 og lå i sengen og sløvte og koste til langt ut på formiddagen.. det var så koselig! leser The Return nå, skrevet av hun som skrev Øya også, liker den kjempe godt. Får så lyst å reise til Granada! nye Costume kom også i posten i dag, masse deilig høstmote og inspirasjon til sist fikk jeg også en brosjyre jeg har bestilt fra en flyger-skole, men det ser ut til at jeg må stille med 500 000 ca for å kunne utdanne meg som pilot, så den tanken legger jeg pent på hylla! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. august 2009 #2837 Del Skrevet 13. august 2009 Pilot? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. august 2009 #2838 Del Skrevet 13. august 2009 Denne skulle det være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. august 2009 Forfatter #2839 Del Skrevet 13. august 2009 nei det var en liten tanke jeg hadde bare.. men vet ikke om jeg hadde villet gå for det. men greit å kunne utelukke det hvertfall. skulle jeg brukt 500 000 av egen lomme på en utdanning, så skulle jeg VIRKELIG brent for det altså! ellers kunne jeg bare kjøpt meg 143 eksemplarer av den jakken jeg sikler på isteden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. august 2009 #2840 Del Skrevet 13. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå