Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

For et styr med leiligheten deres.. Hva gjør dere? Skal dere selge den eller skal dere bare flytte ut mens de fjerner soppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja det er helt overvelmende.. mye styr.

vår plan er:

- få fikset leiligheten

- bo et annet sted mens de fikser den

- leie den ut

men så er det da mye som skal klaffe for at det skal gå. hvem skal rive den? skal vi betale noen for det eller gjøre det selv? hvor skal vi gjøre av oss i mellomtiden? vi aner jo ikke hvor lang tid det vil ta å fikse. har vi råd til å sitte på to leiligheter samtidig? ikke egentlig.. hvertfall ikke med dagens leiepriser. hva skjer med forsikringen? får vi erstatning eller ikke? hvor mye kommer alt til å koste og hvor lang tid vil alt ta?

og det er liksom ingen vi kan spørre konkret om dette, for advokaten har en side av saken, forsikringsselskapet (som kun advokaten snakker med) har en annen side og så er det da oss og eventuelt soppfirmaet som står på den siste siden og tjohei!

værsågod å bli gæren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobb -> en tur hos B -> en tur hos M&G -> dusjet -> lagt meg.

håper jeg får sove like godt i natt! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Takk for bloggtilgang søte deg! Du var nyyydelig i kjolen :)

Har vært litt borte i det siste, men leser litt nå og da for å holde meg oppdatert. Ser du har hatt litt tunge dager.. det er ikke alltid like lett. Kjenner igjen den følelsen av at ting ikke er bra nok, og å se tilbake til fortiden.. Håper det går bra med deg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk:

sovet dårlig ja.. blæ. dumme meg, jeg må skjerpe meg når det gjelder det å faktisk legge seg og sove. jeg ble liggende å se bare åh, en episode til, og så en til.. og så er det akkurat som kroppen min innstiller seg på at den skal være våken og så blir jeg liggende. og akkurat i det jeg sovner så kvepper jeg til og våkner helt. merkelig, og plagsomt. vel, jeg sto hvertfall opp nå kl 10 etter 6 timers søvn, så jeg håper og tror jeg kommer til å være trøtt i dag. planen for i dag er sitte barnevakt et par timer nå, så på jobb, jobber nok til 8 tiden, og så skal jeg rett og slett hjem. rydde litt hvis jeg orker, ellers skal jeg rett i pysjen og se på film, og legge meg tidlig. gleder meg!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg også alltid skal se på serier i sengen før jeg sovner. Men jeg sovner for sikkerhets skyld med det samme de starter, og så sover jeg forkrøplet og rævdårlig med en bråkete og lysende datamaskin på fanget.

God helg! Kos deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et styr med leiligheten, huff føler virkelig med dere :klem:

Håper virkelig det ordner seg for dere!!

Ha en fortreffelig fredags aften ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sprettoy:

ble et par glass vin etter jobb med J og B. bare to da, men det var sannelig nok i dag. kjenner det godt! men da får jeg hvertfall sove :gjeiper: høres jo ut som jeg er på god vei til AA, men det er jeg altså ikke.

jobb i morgen, og så må jeg gjøre et eller annet på kvelden. ender vel opp med å gå ut :ler: jaja. godt å leve litt og. men håper egentli det blir en rolig kveld, så jeg kan trene på søndag. søndag har jeg fri, skal ingenting, bortsett fra å få leiligheten på stell. håper det er meldt regn regn regn! Så kommer E på mandag. det blir godt å få han tilabke hit, jeg er lei av å være alene :sur:

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagen i dag har vel for det meste bestått av jobb. jobbet fra 12:30 til 22:30! nesten som old times :ler: var mye å gjøre, er skikkelig sliten nå.. og har slått lillefingeren min/hånden på en eller annen måte, gjør utrolig vondt nedover i fingeren når jeg prøver å bøye den! :klø: håper det går fort over.

jeg tenker og funderer på hva det skal bli av meg her i verden, skulle gjerne betalt noen for å fortelle meg fasiten :ler: velvel. i morgen har jeg fri, og igrunn ingen planer. men jeg skal hvertfall gå tur og rydde og støvsuge leiligheten. kanskje jeg skal se en film med noen på kvelden. jobb på mandag, og så mandag kveld kommer E tilbake :strix:

igrunn er jeg ganske trøtt, så jeg håper jeg klarer å sovne fort.. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Arbeidet adler mannen :enig:

Håper du får en god natts søvn, og i morgen er du en dag nærmere din kjæres tilbakekomst :hjerte:

FBen din er forresten frisk igjen, så nå har jeg snoket og fått tilfredsstilt nysgjerrigheten :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, jeg hadde glemt å legge deg til i bloggen JS, det var ikke meningen! du er på plass nå :nigo:

takk forøvrig :)

nå får jeg sove litt ja! huttetu.. dårlig på å legge meg gitt. sikker på jeg hadde sovnet som en dupp om jeg la meg kl tolv, men akk.. nattetimene er så deilige!

:sove: sov godt alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jack Sparrow

Null problem! Har det jo på facebook :fnise: Men takk :)

Sov godt, her skal jeg tvinge meg selv til å skru av pcen straks.. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

våknet 10:30 av meg selv, uthvilt og solen som stråler gjennom vinduet gjør meg glad! :nigo:

skal bare legge inn litt nye sanger på ipoden og presse i meg noe frokost, og så setter jeg kursen mot parken! husarbeid kan jeg gjøre i kveld, og så har jeg tenkt å gå til fløien i ettermiddag når solen har "roet" seg litt :hoppe: dette skal bli en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei nå sitter jeg her og trøkker mens jeg lar solen gå vekk ute! :nei:

kan jeg ikke ha noe av. får gjøre meg i stand! men må bare sjekke hvor varmt det er ute først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forøvrig, last ned demi lovato, for de av dere som liker sånn musikk :nigo: litt marit larsen, litt kelly clarkson, litt ja.. jente musikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...