Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

uff. våknet i 6 tiden og så sovnet jeg igjen, hadde verdens værste drøm.. jeg er så utsatt når jeg våkner sånn og sovner igjen altså, drømmer alltid om så mye rart.

i dag drømte jeg at E og jeg begynte å krangle, og så tok det til uante høyder, og så sa han at han like gjerne bare kunne være ærlig; han hadde prøvd lenge nå å holde ut, men han var dritt lei av hele meg, og grunnen til at han aldri vil ha sex måtte jeg jo se selv, hadde jeg hatt lyst til å ha sex med meg så tjukk som jeg har blitt? og jeg gråt og gråt og prøvde å få forklart hvordan han kvelden før kunne holde rundt meg og si at han gledet seg til høsten med meg, men da bare fnøs han det vekk, og når jeg spurte om Kreta turen så sa han at den dreit han i, jeg fikk bare dra.. osv osv. helt iskald var han. og jeg reagerte voldsomt på det. det var skikkelig vondt å våkne, klarte nesten ikke se på han. klarte ikke si at jeg hadde drømt grusomt og virkelig trengte å bli holdt rundt og høre at han var glad i meg. jeg gikk bare inn i meg selv og mumlet noe om at jeg hadde drømt noe og var litt trøtt.. så nå har han dratt på jobb, og jeg skal snart reise til bergen, og vi sees ikke før på mandag.. og jeg trenger han nå :sukk:

drømmen viser vel hvertfall tydelig at jeg har litt problemer med å stole på at han liker meg og elsker meg.. det plager meg sånn, for jeg føler at han gjør alt han kan, men så strekker det ikke til liksom.

dustestart på dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dustedrøm ja :sur:

Det er så fælt å drømme triste eller vonde ting, og så våkne opp med en sånn uggen følelse.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, utrivelig drøm. Det er så teit når man egentlig trenger å bli holdt rundt, også går man bare inn i seg selv og trekker seg unna i stedet. Håper humøret stiger litt utover dagen og at den vonde følelsen forsvinner :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir så frustrert av meg selv, det er utrolig slitsomt. hvorfor må jeg være sånn her, så komplisert i hodet mitt?

jeg har en flott kjæreste, så klart har han sine mangler han også, men han er en bra kar. allikevel så må jeg tvile, vurdrer, undre på om det er det rette, være usikker på hans følelser og aldri ta det han sier til meg. jeg trenger jo så sterk og så mye bekreftelse at jeg kommer til å gjøre han gal til slutt.. blæ!

ellers er humøret OK, blir greit å komme seg tilbake på jobb og i trening igjen også. lurer på hvor mye forskjell jeg klarer å se på 40 dager.. :klø: alle forslag og tips tas i mot med takk! planen så langt er rett og slett å spise fornuftig og prøve å være så aktiv og trene så mye som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med skikkelig bra kosthold og god trening kan man gjøre veldig mye på 40 dager. :)

Håper dagen kommer seg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med skikkelig bra kosthold og god trening kan man gjøre veldig mye på 40 dager. :)

Håper dagen kommer seg! :klem:

og hva legger du i veldig mye? :lur:

og skikkelig bra kosthold?

syns det er vanskelig å vite hva som er sunt/usunt, fordi alle sier jo så mye forskjellig. og jeg er ikke spesielt glad i lettprodukter som er stappet fulle med E-1543534 og annet lureri :nei:

er det igrunn rent kjøtt og mye grønt + trege karbohydrater som er tingen?

hvor mye skal du ha for å bli min faste kostholdsekspert? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rent kjøtt og fisk, trege karbohydrater og masse, masse grønnsaker! :Nikke: Pass på å få i deg sunt fett (fisk og avokado f.eks) i passe mengder også. Husk at mengden også er viktig. Bruk magre varianter av mat, alt som er "lett" er ikke proppfult av lumske tilsetningsstoffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og hva legger du i veldig mye? :lur:

Hehe, det er jo ikke så lett å si, men jeg merker stor forskjell på meg selv når jeg setter inn høygiret på kosthold og trening.

syns det er vanskelig å vite hva som er sunt/usunt, fordi alle sier jo så mye forskjellig. og jeg er ikke spesielt glad i lettprodukter som er stappet fulle med E-1543534 og annet lureri :nei:

Urk, nei, vik fra meg. Lettprodukter etc. holder jeg meg langt unna (rent bortsett fra de som er naturlig og lette, som skummet melk, lettrømme etc.)

Jepp! Eller fisk i stedet for kjøtt, evt. andre gode proteinkilder.

Mengde har selvfølgelig veldig mye å si, men jeg synes veldig ofte at den type mat overspiser man seg sjelden på, i motsetning til fluffy pastaretter og pizza. Men om man er usikker, er det ikke så dumt å veie maten og finne ut omtrent hva man får i seg, spesielt i starten. Jeg gjør ofte det med pasta, siden jeg har en stor tendens til å lage alt for mye pasta. Og er det pasta igjen, spiser jeg det opp. :sjenert:

Som de fleste andre som er glad i å lage mat, så kan jeg også være litt for glad i smør (som smakshever), olivenolje og ting som parmesan, så der må jeg være påpasselig om jeg skal ned i vekt. Jeg kutter det aldri helt ut (og fett er ikke farlig, man trenger litt av det også), men jeg må følge ekstra med. Det er så lett å slenge oppi 1 ss olivenolje (ca 100 kcal) ekstra pastasalaten.

:ler:

Selvfølgelig. *smigret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, pretty! Fine kjolebildet :hjertesmil:

Sånne dumme teitedrømmer har jeg flust av. Jeg drømmer generelt altfor mye for mitt eget (og alle andres) beste.

Du har jo vært litt forvirret angående E lenge nå, så er ikke så rart at det blir bearbeidet i søvne. Trenger ikke å bety noe som helst. Det er jo helt kjernetypisk at man i et forhold kommer til det punktet hvor man tenker "er dette alt?", og så begynner å sette spørsmålstegn til alt mulig. Vet E at du trenger mer bekreftelse? Forteller du ham at du ikke føler deg så veldig høyt elsket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Gjesp:

drømmen slapp taket etterhvert ja. ble jo distrahert når jeg var på jobb.. og ja libe, han vet vel det, og han prøver nok så godt han kan. iblant er han jo som de andre mannebeina der ute og forsvinner av bekreftelses-radaren men han sier ofte at han er glad i meg og holder rundt meg og sier at det beste han vet er å være med meg og han hvisker i øret mitt før vi skal sove at han har det så fint med meg osv. men det er liksom ikke bra nok :dåne: eller så går det liksom ikke inn.

i dont know. i'll leave it to the shrink :ler:

jeg har jo fått ny fastlege nå, så skal ringe dit i morgen og bestille time slik at jeg endelig kan få en ordentlig psykologtime. jeg hadde jo fått en, men det var 30 min utenfor byen og det vet jeg bare at jeg ikke kommer til å få til/gidde (jada jeg er utakknemlg osv) og da er det bare tull. jeg sa jo til den forrige legen min at jeg måtte ha en i byen :klaske: vel. ellers er i morgen Den Store Ryddedagen, jeg har et soverom stappet fullt av klær, og det må ryddes! og det må skje før helgen, for da bare flyr tiden. Begynner ikke før 17 på jobb i morgen, så har et hav av tid :ler:

dæven, jeg er trøtt jeg. nesten så jeg tror jeg kunne sovnet hvis jeg la meg nå. men det kan jeg da ikke :ler: må jo se litt Greek!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gud så godt jeg har sovet! jeg sovnet før halv 1, det er tidlig for meg! og så sov jeg til halv ti, og lå og slumret litt. godt å være uthvilt! :nigo:

har handlet litt og ryddet litt, og nå skal jeg spise frokost (grove knekkebrød med makrell i tomat og agurk) og så skal jeg lage en oversikt over dagens ToDo.. :) er ikke jobb før kl 17 så jeg bør rekke å få unna litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åå jeg har funnet en leilighet på finn som jeg viil ha! det er innflytting 1 oktober, noe som hadde passet oss perfekt siden da har vi litt tid på å få orden på sakene her.. noe jeg igrunn ikke orker å tenke på, aner ikke hvordan vi skal gå frem!

vi må få revet veggen her slik at ISS kan gå frem for å se om virkelig er skadelig sopp her og hva som må gjøres for å fjerne det. men samtidig må vi vente på svar fra forsikringsselskapet, og det er så vanskelig å vite hvordan vi skal gå frem :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mongodrit! jeg får ikke til å sette opp mailen min!

skal ha en POP3 konto på, det ar alltid funket før, men det funker tydeligvis ikke nå pga tele2, de har sperret en eller annen port! utrolig irriterende, er så lei av å bruke webmail :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...