Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Den er super morsom!

Lurer på va som hadde skjedd om vi gjorde det samme den gangen.

Hvem av de gamle i familiene ville besvimt først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Very sexy indeed! :sexy:

Jeg kommer ikke inn på profilen din da :grine: Fra den yppereste lykke til den dypeste sorg :fnise:

:ler:

det er noe bøll, jeg har tydeligvis blitt usynlig.. ingen som finner meg og relationship'et mitt til E har blitt borte! :vetikke:

jeg prøver å fikse det nå.. stay tuned.

Blogg! :tommelsmil:

Kan jeg se? :hoppe:

du skal ligge på listen over De Utvalgte!

kommer du ikke inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
:ler:

det er noe bøll, jeg har tydeligvis blitt usynlig.. ingen som finner meg og relationship'et mitt til E har blitt borte! :vetikke:

jeg prøver å fikse det nå.. stay tuned.

Jeg venter med den største andel av tålmodighet ;)

Hopper bare til home når jeg klikker meg inn på deg..Jaja, du får kose deg med min side så lenge :fnise:

Og med den nye dagboka mi :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter med den største andel av tålmodighet ;)

Hopper bare til home når jeg klikker meg inn på deg..Jaja, du får kose deg med min side så lenge :fnise:

Og med den nye dagboka mi :lur:

funker det ikke nå heller?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ombestemte meg, kommentaren er lagt inn i bloggen i stedet for. :)

Endret av -Englefjes-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan får jeg til å sperre bloggen min?

får bare til å enten gjøre den helt privat så bare jeg ser den, eller åpen for alle? selvom jeg har lagd privat klubb og alt :klø:

håper ikke for mange kom seg inn der.. isåfall er jeg ikke veldig anonym lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg lagd klar guacamolen og salsaen som vi skal ha til tacoen senere. skal ha fullkornstortillas med ordentlig kvernet oksekjøtt, dvs hjemmelagd kjøttdeig på en måte, blir godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg rigget meg til i sofaen her hos E, mens E, kamerat K og lillebroren til E ser på Family Guy - og jeg skal se nyeste episoden av Entourage :nigo: planlegger også å se mer Greek når de skal se fotball. jippi! det er akkurat ting som dette regndager er til. se på serier, lage god mat og kose seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønte jeg det med bloggen, trodde jeg måtte få en link eller noe fra deg, men nå skjønte jeg det ja :jepp:

edit: legger inn kommentaren i bloggen i stedet! :)

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

obladi oblada, da er det taco time!

guacamolen har tydeligvis fått nok hvitløk i seg, for det lukter hver gang jeg åpner kjøleskapet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

obladi oblada, da er det taco time!

guacamolen har tydeligvis fått nok hvitløk i seg, for det lukter hver gang jeg åpner kjøleskapet :ler:

Det hørtes da akkurat riktig mengde ut? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Bloggtilgang????

sånn går det når du skal ha sånne rare tegn i navnet ditt :gjeiper:

hadde skrevet ´en feil vei :rolleyes:

Det hørtes da akkurat riktig mengde ut? :nigo:

oh yes indeed! den var nesten litt vel spicy, men slang oppi en klatt rømme så ble det bedre. godt var det!

Det har skjedd en feil! :tongue:

hva for feil?? I'm not following! :klø:

--

sovet lenge idag, deilig altså..

er hjemme alene hos E sine foreldre, de er i Bergen og vi er her - men E er på jobb. koooser meg :nigo: skal lage meg frokost/lunch, grovt brød med spekeskinke, brie, cherrytomater og balsamciocreme. nammis!

og så skal jeg se mer på Greek. Et trykk og jeg var hekta! :ler:

hadde vært gøy å prøve å bo i sånn sororitygreier altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syte litt jeg.

skulle ønske jeg skulle begynne å studere i høst :grine:

ser E regsitrere fag og få mailer om studiestart osv, og blir så misunnelig. savner faktisk å studere.. og jeg må vente enda et helt år til :cry:

men jeg skal ta opp en del fag i høst da, som privatist, men likevel. B&M er jo stengt hver mandag, så det skal bli min faste lesedag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studentlivet er herlig! kunne tenkt meg å vært evig student hadde det ikke vært for eksamene..

Smakte blåskjell her for noen dager siden, og syns det var godt. Har du noen godt, har du ei god oppskrift til meg? kan gjerne være "blandet" med noe annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaa det er herlig, det er derfor jeg skulle ønske jeg skulle studere nå :grine:

blåskjell er nam ja!

du kan jo ha blåskjell i paella, fiskesuppe (lagt ut oppskrift tidligere, skal prøve å lete den frem!), blåskjellsuppe og ikke minst risotto!

jeg liker også å lage Thai-blåskjell, da freser jeg finhakket hvitløk, finhakket chili, finhakket vanlig løk, finhakket fersk ingefær og sitrongress i litt olje, så har jeg på en boks kokkosmelk og en spiseskje med currypaste (best med rød syns jeg) og skviser en lime oppi, pluss en klunk hvitvin. så bare smaker du til etterhvert, om du må ha mer lime eller mer currypaste osv. så damper jeg da blåskjellene i dette, lar lokket stå på til de åpner seg og litt til etter det, for da blir de ikke så løse i konsistensen. server i dype skåler med brød og aioli til :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...