Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

oh happy days

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det var helt sikkert ikke det hun mente. Hun ville sikkert bare at dere skulle ta en prat, slik at du fikk ordnet opp i arbeidssituasjonen.

:klem:

:Nikke:

Lekis: Jeg tolket det også som at dere skulle ta en prat for å ordne opp i det som plager deg..

Ordner seg! :klem:

Skrevet

Alt ordner seg til slutt! :hug::kose:

Skrevet

kommet hjem til mor, og godt er det. snakket masse i går, fikk virkelig ut masse som har plaget meg.. det var utrolig godt altså. D, den andre sjefen min, ringte meg også og vi hadde en fin prat hvor hun sa at jeg ikke var alene, og jeg hadde helt rett å reagere som jeg gjorde. og jeg måtte ikke ta meg nær av det,hun var veldig fornøyd med meg og syns jeg gjorde en fabelaktig jobb, og nå syns hun at jeg bare skulle kose meg hjemme. så det er akkurat det jeg har tenkt å gjøre!

i dag skal vi ha selskap for min søster som blir 18 år, skal lage "tapas" med div. innslag fra andre kjøkken.. litt av det jeg skal lage:

lime og soyamarinert sashimi av laks

scampispyd med mangochutney

enigmas couscous

grillede biter av ytrefilet

grillede biter av kylling

grillede biter av laks

ovnsbakte poteter med timian

aioli

tzatziki

thaidampede blåskjell

foccaciabrød med rosmarin og oliven

mozzarella og tomatsalat med basilikum

patatas bravas

gazpacho

osteboller

sitronterte med yoghurtis

sjokolademousse med bringebær

..og så er det vel litt mer som kommer til på veien :)

så jeg har igrunn nok å gjøre i dag! gleder meg, terapi for meg å kunne stå og lage mat en hel dag, på et stort og deilig kjøkken med råvarer betalt av mamma :fnise:

ellers har jeg gått ned 4 kg siden jeg var hjemme sist, altså 24 mai. det kom som en overraskelse på meg, for jeg har ikke merket det så mye på kroppen egentlig. veide meg igår kveld og i dag morges og vekten viste det samme så. hurra! :hoppe:

så gjelder det bare at jeg ikke spiser opp alle de 4 kg i dag :ler:

takk alle dere som er innom og støtter meg. det betyr mye for meg :hug:

Skrevet

Så moro å faktisk ha gått ned 4 kilo. Ellers er jeg bare innom og oppdaterer meg. :klemmer:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Herregud så mye mat du skal lage, glad det ikke er meg jeg, men bra matlaging er terapi for noen. Du må bare si fra hvis du er innom Oslo og vil lage mat for noen altså, sånn for litt terapi mener jeg :laugh:

:klemmer:

Gjest skorpio
Skrevet

Wow, så gøy! :klappe: Kan du si meg hemmeligheten? :lol: For jeg klarer virkelig ikke gå ned i vekt..

Du er virkelig en j*vel på kjøkkenet altså! Lage SÅ mye mat! :dåne:

Skrevet

4 kg er kjempebra!! Da har du vært ordentlig flink.

Maten høres nydelig ut. Håper du koser deg masse! :klem:

Skrevet

Kos deg masse hjemme! :kose:

Og herregud, så imponert jeg er over all maten du skulle lage! :dåne:

:ler:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

4 kg?? MAAAAAN, så bra :bolledeig: SER DU, det hjelper, du er flink, fantastisk, dødsbra, WEEEEEEEEEHA!!!

Virker som det blir et skikkelig gilde, høres deilig ut med all den maten :jepp:

Håper du får en fin dag! Nyt solen vennen :hug:

Skrevet

i :hjerte: østlandet!!!

været er så mye bedre her!

og maten igår ble supervellykket. utrolig koselig kveld med hele familien! i dag skal vi også grille, om enn i litt mindre skala.

og vekten viser fortsatt 4 kg mindre, så jeg er happy :jepp:

skikkelig motiverende, skal stå på som F fremover nå for å gå ned enda mer. skal til kreta i september, og da skal jeg føle meg vel!! YEAH! :trene: jeg vet jeg kan klare det!

Skrevet

Ble det noen rester igjen, eller?

:fnise:

Gjest Grafica
Skrevet

Gratulerer med 4 kilo ned vennen! Det er jo fantastisk! :klemmer:

Skrevet

mye rester ja :ler:

veldig god mat da.

nå har jeg sett VGlista på NRK, morsomt altså!

i den anledning vil jeg lage en liste med de jeg kunne tenke meg å gå på konsert med:

- AHA

- Robbie Williams

- Aqua (Vært det før, dødskuult :fnise:)

- The Killers

- Mika

- Britney

- Beyonce

- Justin Timberlake

- Michael Buble

- Gavin DeGraw

- John Mayer

- Kanye West

- De nye gitarkameratene

- Kings of Leon

- Black eyed peas

- Michael Jackson

- Roxette

ja.. jeg har ikke så god musikksmak :ler:

Gjest Grafica
Skrevet (endret)

Pfft tull! God musikksmak meg her og der. Hvem bestemmer hva som er GOD musikksmak? Hvem bestemmer hva som er GOD musikk? Om alt man hører på er "Absolutt trance", klassisk operamusikk eller Michael Jackson er virkelig ett fett, så lenge man selv koser seg med musikken! Alle er kanskje ikke enige i at de liker den samme musikken, men det betyr ikke at man har "dårlig" musikksmak. Bare at man liker forskjellige ting!

Endret av Grafica
Annonse
Skrevet

sant det.

dessuten så syns jeg ikke det trenger å være sånn at man MÅ ha en musikksmak.. jeg føler ikke jeg har noen spesiell musikksmak, jeg liker nå litt her og der :rolleyes:

Gjest Grafica
Skrevet (endret)

Du har DIN musikksmak :happy: Jeg hører på alt fra Kylie Minogue til Sisters of Mercy (goth) til Justice (elektropop), jeg syns det er mye mer cred å høre på mye variert enn kun én sjanger. Men det er egentlig ikke noe galt i det heller. Æsj, jeg sier som jeg gjør om alt sånt, det være seg bøker, filmer eller hva nå enn: Så lenge du liker det, er det alt som betyr noe! :jepp:

Endret av Grafica
Gjest dalieo
Skrevet

Synes det var mye bra i den lista di jeg :hoppe: Har også kjempelyst til å se John Mayer (:hjertesmil:), Kanye West eller Kings of Leon! Og Grafica har helt rett i at ingen musikksmak er dårlig, det er bare individuelt!

Bra du koser deg hjemme :klem:

Skrevet

koser meg så mye hjemme at jeg har slettes ikke lyst å dra tilbake i morgen...

gruer meg til å se sjefen igjen og. håper bare det ikke blir noe snakk om det. orker ikke snakke om det.

nå prøver jeg å se på nettet etter en kuul bikini, jeg har jo klare tanker om hva jeg vil ha :ler: vil ha bandeumodell med ring i midten, UTEN stropper.. og jeg vil gjerne ha en bukse med en form for ring på eller noe, syns det er så stilig. og gjerne i en fin farge, evt. mønster.

og så skal jeg bestille meg sånn spa-wrap fra VS, sånn håndklekjole. perfekt å ha på ferie! :nigo:

vi reiser til kreta 10 september, med M og G, vårt beste vennepar. håper og tror det blir great! og frem til det skal jeg trene, være sunn og gjøre min solide innsats for å gå ned og føle meg vel!

hvor mye tror dere det er mulig å gå ned på 2 mnd? eller hvor fit kan jeg bli?

Gjest Grafica
Skrevet

Har de ingen slike på Victorias secret? De har jo alle slags mulige typer bikinier!

Hvor mye som er mulig å gå ned vet jeg ikke, men jeg tror ikke du bør sette deg noe kilo-mål. Sett deg heller mål på hvor mange ganger du skal trene! Sånn som Ansjoni sitt 100 før 4-prosjekt :) Jeg vil nesten tro det er enda mer motiverende. F.eks. 30 treninger før 10.09.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...