Gå til innhold

oh happy days

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper du får en fin dag, og at du benytter deg av muligheten til å snakke med psykologen i det minste. :klem:

Skrevet

Også du som er så søt og snill og nydelig da! :klemmer:

Syns du skal gi psykologen en sjanse jeg også. :)

Skrevet

ble ikke noe time idag fordi jeg måtte jobbe. fikk jo ikek fri på så kort varsel. men skal ringe å booke en ny en.

lite å melde, har ikke gjort så mye spess i dag.. jobbet i kveld bare, og før det fikset bare småting.

håper alle sover godt.

Skrevet

God morgen LekeHusmor! Håper du får en fantastisk dag :strix:

Skrevet

FavorittLekisen min!

:hug:

Skrevet

Hei søte, kjære Lekehusmoren min :klem:

Jeg tenker på deg om dagen, og jeg håper du har det bra. :) Jeg ville bare få ønske deg en kjempe fin sommer, jeg satser på å komme innom kg i løpet av sommeren, men det kan ta litt tid og isåfall ville jeg bare få sagt det før jeg drar :)

Håper du får en sommer med masse sol og kjempe fine opplevelser! Og så håper jeg virkelig at det ordner seg med leiligheten, er ikke noen god situasjon å være i.

Masse :klemmer: til deg søta!

Skrevet

jævla faenskap.

jeg er så utrolig sur, irritert og opprørt nå.

bedritene jobb!! :sur: drittsjef!!!

Gjest lucy d-.-b
Skrevet
jævla faenskap.

jeg er så utrolig sur, irritert og opprørt nå.

bedritene jobb!! :sur: drittsjef!!!

:troest: Hva har skjedd?

Skrevet

vanskelig å forklare for dere som ikke kjenner rutinene og opplegget der. men sjefen min var bare utrolit teit og urettferdig mot meg igår.

jeg har jobbet tolv dager i strekk nå, og allikevel skal jeg visst ikke få noe igjen for det. han er en utrolig rar fyr, som allikevel alltid har vært en jeg har prøvd å "tilfredsstille" ved å si ja, smile, stille opp og være fleksibel. har gått på akkord med meg selv mange ganger for å "tekkes" han. men nå er det bare nok, gidder ikke mer. jeg liker ikke å bli behandlet på den måten der. akkurat nå tenker jeg bare at jeg aldri har lyst å gå tilbake dit.

heldigvis skal jeg ikke det før tirsdag.

i dag skal jeg passe søte I i noen timer før jeg skal hjem, hente bagen min og dra til flyplassen. gleder meg sånn til å komme hjem en tur. blir utrolig deilig.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

God Tur hjem, håper du får slappet av å kost deg!

Vet hvordan det er med urimelige sjefer som man prøver å tekkes fordi de tross alt er sjefen din. Håper det ordner seg :klem:

Gjest Ansjoni
Skrevet

God tur hjem!

:slår: på dumme sjefen, håper det ordner seg!

:klem:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Vanskelig med sjefer som oppfører seg slik! :riste:

Håper du får en fin reise hjem og får kost og slappet litt av de nærmeste dagene :hug:

Gjest skorpio
Skrevet

Æsj, dumme sjefer så utrolig umotiverende og uinspirerende! Etterhvert har man ikke lenger lyst å gjøre en god innsats. Håper han skjerper seg snart, eller at du finner deg noe annet.. :Nikke:

Ellers god helg, og god tur hjem! Kos deg!! :hjerte:

Skrevet

Usj, dessverre er det mange ledere der ute som ikke burde vært ledere/sjefer. Tror vi alle kommer borti noen sånne i løpet av livet.

Du får nesten vurdere om du kan holde ut med han eller om det beste for deg er å finne en ny jobb hvor sjefen forhåpentligvis er dyktigere!

For som sjefen min så "fint" sa det "Om man er misfornøyd med sjefen så har man to muligheter - gjøre sjefen bedre eller finne seg en ny jobb". Sjefen kommer altså ikke til å forandre seg uten videre.. det vet jeg av erfaring også :rolleyes:

Ingenting er mer umotiverende enn en sjef som ikke vet å sette pris på sine ansatte!

God helg LekeHusmor! :)

Skrevet

Håper du får en fin helg og at du får slappet av litt i helga. Prøv å bare koble av, og ikke tenke på vanskelige sjefer og andre tunge ting. Kos deg hjemme, tenker masse på deg om dagen :klem:

Skrevet

jeg innser at jeg er nødt å gjøre noe med meg selv altså.

jeg blir jo helt obsessed og gal og klarer ikke tenke på noe annet når det er sånne ting som det med jobben nå. jeg tolker, overanalyserer og står på, lager suppe på spiker og overdramatiserer ting. har en vond klump i magen som jeg bare ikke KLARER å stagge, håpløst altså, jeg er 22 år og burde være stor nok til å klare å kontrollere meg selv.

snakket med den andre sjefen min nå, som forøvrig forsto meg veldig godt, og fått litt perspektiv på ting. men så avslutter hun samtalen med å si at jeg må kose meg hjemme, og så får vi ta en prat når jeg kommer tilbake på tirsdag ogsånn.

ta en prat? om hva da? hvor dårlig jeg er, og jeg må skjerpe meg?

jeg begynner nesten å grine bare av tanken. ikke av tanken på å få kritikk, men å skulle sitte i en sånn prat og høre alt jeg gjør galt og at jeg ikke er bra nok. det sliter meg, for jeg føler virkelig jeg har stått på i det siste.

fuck det dumme hodet mitt, iblant skulle jeg ønske jeg kunne kappe det av.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Det var helt sikkert ikke det hun mente. Hun ville sikkert bare at dere skulle ta en prat, slik at du fikk ordnet opp i arbeidssituasjonen.

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...