LekeHusmor Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #2321 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) - betale regninger - vaske opp - sette på tøyvask - henge opp tøyvask - sette på ny tøyvask - gå på butikken (tror ikke jeg gidder lage middag. brødskive isteden) - rydde - rydde på badet og lage system - sortere skittentøy (delvis gjort) - finne ut om jeg er på nett med den ep av Brothers and Sisters som de viser ikveld, eventuelt laste ned (tv2 funker ikke så har ikke noe å si) - se på priser på hotell i krsand - se på reiser til kreta og finne ut når vi skal dra og nå orker jeg ikke gjøre mer for i dag. nå skal jeg lage meg to brødskiver med jordbær på, gud det går hardt utover matlagingen min når E ikke er her. gidder ikke lage bare til meg selv har ikke spist en eneste middag denne uken her. så skal jeg vaske håret, rense huden min og ta på meg en sjokolademaske som jeg kjøpte på Åhlens i går. så skal jeg den doble episoden av Brothers & Sisters som jeg nettopp er ferdig med å laste ned! så skal jeg legge meg tenker jeg, og lese videre på Øya frem til jeg sovner.. så er det å sprette opp i 10 tiden i morgen, så dusje og så dra for voksing kl 11:15, så rett på jobb. håper det klaffer med tiden, jeg kan IKKE være for sen i morgen. men hun voksedamen sa det skulle gå greit, tok bare sånn 20 min. og det tar bare 5 min å sykle fra salongen til jobben min så. får satse på det går greit Endret 3. juni 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 3. juni 2009 #2322 Del Skrevet 3. juni 2009 Hva er en sjokolademaske? Kan man spise den? Du er så tøff som tørr å vokse deg altså! Da blir nok E glad Men hvis du også overlever, så tror jeg at jeg skal tørre det.. en eller annen gang i fremtiden før jeg dør! Men jeg tror jeg trenger litt tid på å vende meg til tanken av at noen vokser meg down there Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #2323 Del Skrevet 3. juni 2009 forstår ikke helt på ansiktsmasker :klø: de kommer jo i sånn pose som jeg oppfatter som engangs, men det er jo massse igjen etter jeg har tatt på! hvor stort ansikt tror de folk har liksom? og hva skal jeg gjøre med den? det står man bare skal bruke den 1 gang i uken så jeg kan jo ikke ta det imorgen igjen, og da tørker den vel bare ut? on that note, jeg ELSKER brothers and sisters!! åååh jeg vil gifte meg med scotty! synd han er homo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 4. juni 2009 #2324 Del Skrevet 4. juni 2009 Hvis bare bretter posen sammen, så kan du fint vente en uke og påføre resten da, er ment som det. Jeg vet det- jeg absolutt elsker Scotty! Lykke til på voksing i dag, og bare slapp av. Det gjør IKKE vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 4. juni 2009 #2325 Del Skrevet 4. juni 2009 Venter spent på voksingrapport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #2326 Del Skrevet 4. juni 2009 nå skal jeg gå og vokse meg! wæææ! kryss fingrene for at jeg ikke begynner å grine! haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 4. juni 2009 #2327 Del Skrevet 4. juni 2009 KRYSSKRYSSKRYSS! :bolldeig: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 4. juni 2009 #2328 Del Skrevet 4. juni 2009 Oooooh, nå som du allerede er der, og det likevel ikke ødelegger noe å si det her: Fytti helvete, det er så vondt! Men det går heldigvis veldig fort, da. Det der med ansiktsmasken skjønner jeg forresten ingenting av... Jeg synes alltid det er for lite i de posene der, jeg. Jeg vil at hele ansiktet mitt skal være knallgrønt/rødt/brunt/whatever, så jeg dynger jo på alt som er, og vil alltid helst ha litt mer når det er tomt. Men nå har jo jeg vannhode, så det er kanskje litt større enn vanlige hoder? (Neida). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. juni 2009 #2329 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har visst like stort ansikt som milla-mor. Håper du har overlevd voksingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 4. juni 2009 #2330 Del Skrevet 4. juni 2009 Haha, ja nå som det er unnagjort så kan jeg vel nevne at det er jo helt forjævlig vondt! Jeg begynte nesten å grine, men sjokket var for stort til å klare det! Men jeg måtte jo lyve, ellers hadde du kanskje ikke turt å gjøre det.. Håper du ikke hater meg, jeg løy fordi jeg mener det er verdt smerten (den er trossalt ganske kortvarig).. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. juni 2009 #2331 Del Skrevet 4. juni 2009 Hvordan gikk voksingen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 4. juni 2009 #2332 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg og lurer på hvordan det gikk.. Klarer du å gå???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 4. juni 2009 #2333 Del Skrevet 4. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #2334 Del Skrevet 4. juni 2009 jeg lever! i beste velgående faktisk. det er klart, det var ikke noe deilig opplevelse, men det var snakk om 5-6 minutter med hiv og hoi og AU og så var det hele over! og det er såå verdt det, nå trenger jeg ikke barbere mer! det som var litt trist var at behandleren min ikke var noe spesielt flink syns jeg. ikke særlig nøye heller.. så selve resultatet er jeg ikke superhappy med, litt slurvete. så neste gang bytter jeg salong. jeg hadde jo trodd de skulle ta med seg alt som var i området, hvis dere skjønner, og at jeg måtte rundt på magen osv. men trengte visst ikke det, øh ja. nå ble det vanskelig å forklare her men hvertfall, til alle dere som vurderer å gjøre det, DO IT! det er ikke noe godt, men syns ikke igrnun det var sånn helt forjævlig heller. er bare sånn smerte du har lyst å si AU FY FAEN til, ikke sånn at det gjør vondt lenge ogsånn.. så får vi se om det blir flere som liker resultatet i morgen blir koselig å få han hjem nå, har vært alene en uke og det har igrunn vært deilig også, få litt tid for meg selv. men soverytmene mine blir mongo uten han, jeg har fått det for meg at jeg ikke tør å sovne før det begynner å bli lyst ute-altså ligger jeg oppe til 4tiden hver morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 4. juni 2009 #2335 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Venter spent på rapport!!! Og der kom den mens jeg skreiv ja Jeg ble overraska når jeg voksa beina i fjor hvor langt innpå bikinilinja hun skulle jeg da... Begynte å lure litt når hun begynte å dra i trusekanten min for å komme ordentlig til Endret 4. juni 2009 av Grafica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 4. juni 2009 #2336 Del Skrevet 4. juni 2009 Da vil jeg og tørre altså! Hørtes jo ikke så ille ut det der! Så får vi håpe han godeste blir fornøyd med resultatet Sov godt søta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #2337 Del Skrevet 5. juni 2009 nei jeg trenger nok å få min kjære tilbake. denne soverutinen er ikke sunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. juni 2009 #2338 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Nå fikk jeg (nesten) lyst til å vokse bikinilinjen også. Må vel la det gro litt først. Det blir så rød-nuppete og stygt med barbering. Endret 5. juni 2009 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. juni 2009 #2339 Del Skrevet 5. juni 2009 forstår ikke helt på ansiktsmasker :klø: de kommer jo i sånn pose som jeg oppfatter som engangs, men det er jo massse igjen etter jeg har tatt på! hvor stort ansikt tror de folk har liksom? og hva skal jeg gjøre med den? det står man bare skal bruke den 1 gang i uken så jeg kan jo ikke ta det imorgen igjen, og da tørker den vel bare ut? Tror du får føre på et skikkelig tjukt lag, og så gå med en påmontert oppsamler under haka siden det da sikkert vil renne av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #2340 Del Skrevet 5. juni 2009 jeg har nå spart resten jeg. masken var veldig bra. lukta godt og. i dag skulle jeg slutte 17, men måtte være til 18 fordi det var mye å gjøre. dermed kom jeg helt skeivt ut med tiden og nå kommer E hjem i løpet av den neste timen og jeg må innen da ha: -dusjet -heng opp klær -brettet og ryddet vekk en haug med klær -re opp sovesofean -rydde generelt såå.. igrunn burde jeg ikke sitte her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå