Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

:flagg: :flagg: :flagg: :flagg: :flagg: :flagg: :flagg: :flagg: :flagg: :flagg:

GRATULERER MED DAGEN OG HA EN FLOTT 17 MAI

:flagg: :flagg: :flagg: :flagg: :flagg: :flagg: :flagg: :flagg: :flagg: :flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

joda.. jeg jobbet fra 10-19. var et sabla trøkk på jobb altså, folk blir jo helt gærne på 17 mai.. men fikk 100% da, dvs at jeg tjente over 2500 kr igår! det kan jeg leve med :jepp:

etter jobb skiftet vi og dro opp til C og grillet og drakk litt vin. var helt ok, ikke så hyggelig egentlig,f or det ene paret som var der kranglet sånn, det var helt flaut.. hun kjeftet og smelte på han foran alle osv. save it altså, sånt kan man gjøre på tomannshånd. hvis man ikke klarer å oppføre seg, så får man heller bare dra hjem.

føltes også litt som vertskapet var litt slitene og ikke helt gira på besøk egentlig, så vi dro hjem i tolvtiden. da satt jeg og E, pluss M og K som er kolleager av meg fra jobb og delte en flaske vin. så gikk K til byen, og M sov over her, siden hun bor så langt utenfor byen.

veldig koselig med M, hun har nettopp begynt igjen på bølgen etter å ha vært borte i to år.. kjente hun ikke fra før av, men vi har funnet tonen veldig. kjempesøt jente, og utrolig koselig å kjenne "begynnelsen" av et vennskap! høres sikkert litt teit ut, men har jo skrevet før at jeg sliter litt med at jeg føler jeg har få venninner på en måte.

i dag har vi vært og spist frokost/lunsj på Zupperia i byen, var veldig godt.. etter det har jeg bare sløvet hjemme med min kjære, og det er planen resten av kvelden også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sløvings her og du! resten av kvelden skal tilbringes foran tv'en :nigo:

Akkurat det samme skal jeg og.

Tror jeg er post17.maisløv idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Forstår akkurat hva du mener med begynnelsen av et vennskap :) Det er noen mennesker man klikker ordentlig med, og det er såå godt å se at det er gjensidig. At folk virkelig liker deg og vil bli kjent med deg, liksom. For det kan være vanskelig å få venninner, det er liksom så mange som har sine gjenger fra før og ikke gidder å bruke tid på nye mennesker.. det er litt dumt egentlig.

Men ja, kos deg idag med din sjæære ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til "Lille måltrost"-melodien:

Lekehusmor, Lekehusmor, hvorfor er du så søt?

Lekehusmor, Lekehusmor, hvorfor er du så søt?

Fordi jeg har vokst opp på Freia fabriiiiikk...

Laaaangt inni skogen den grøøøøøønne.

Nuvel. Jeg har hatt den på hjernen i hele dag. Nå måtte den ut.

Da vet jeg ihvertfall at det er noe oppi der. Puh!

Apropos dustete kjæreste-krangling... Måtte overhøre en slik en på banen idag, og jeg holdt seriøst på å gå av. Om man ikke kan oppføre seg i det offentlige rom, så holder man seg hjemme. Det er i ingens interesse hvorvidt Vidar satt stille på ræva hele kvelden, eller om han danset, og dermed satte seg selv i intens fare for å bli sjekket opp av andre damer.

No offence, Vidar, men... Lille frøken: Du får ham nok for deg selv. Mer underkuet tøffel har jeg aldri sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en grei 17.mai, altså penger i kassa er jo bra ;)

Folk er virkelig helt gærne på 17.mai :Nikke: Alle skal spise og drikke ute, det var helt fullt på hvert eneste bar og restaurant i Oslo, sykt opplegg. Til og med de styggeste små steder fikk fullt med gjester. Er nok en veldig bra for restaurantbransjen :jepp:

Koselig med nye vennskap.. Jeg har egentlig ikke skaffet meg nye venner siden studietiden.. Hadde håpet på å komme til en jobb hvor miljøet var bra og det var noen likesinnede, men vi er alle så forskjellige og på forskjellig stadier i livet, så selv om folk er hyggelige så stopper det egentlig der! Men grattis med nytt bekjentskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

God natt Lekehusmor :klem: Håper du har det fint, det virker i allefall som om 17.mai var en bra dag.

Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Huker deg opp på mine innlegg igjen*

Er skikkelig dårlig på å legge igjen spor om dagen,men jeg leser :sjenert:

Å,så koselig med nye venner! :nigo: er ofte greit å få nye impulser gjennom nye mennesker. Sånne dårlige venner som du har hatt (som kutter kontakt og sånn om jeg ikke husker feil....?) trenger man ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

milla: :ler: haha! for en fantastisk sang :) det er like koselig hver gang du er innom her hos meg :hug:

i dag har jeg jobbet fra 13-21. masse folk og røre. hjemme nå, spise kyllingvinger og deilig salat og se prison break med min kjære.

begynner ikke før to imorgen så skal sitte oppe litt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:dåne:

jobbet fra 13:30 til 02:00.. vært et helvetes kjør i dag!

gleder meg til å sove..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjemme nå, spise kyllingvinger og deilig salat og se prison break med min kjære.

begynner ikke før to imorgen så skal sitte oppe litt :jepp:

Jeg vet en spoiler om PB...

broder'n har sett alt ferdig og buste ut med serieavslutninga.

:slår:

Jeg ville jo ikke vite enda at.... og at da de.... så....men da....

Men...åssen er det me deg?

Sovet godt og klar for en helligdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...