Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kriteriet skjønner jeg, Mannen hadde også det kriteriet når vi så på leiligheter. Synd at den ikke passet dere da. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilket kritere var merkelig, grafica?

han vil bo i høyere etasje fordi vi har bodd på bakkeplan en evighet nå, og det er igrunn litt kjedelig når folk kan se rett inn, man kan liksom ikke ha opp vinduet og må ha persiennene igjen alltid osv..

så jeg er igrunn litt enig, hadde vært skjønt med litt form for utsikt også.

det er jo lenge til vi skal flytte ut uansett, så har absolutt ikke mistet håpet, bare hadde vært så deilig å bare overta leiligheten liksom, slippe å gå på visninger og styre. men men :)

forøvrig må jeg bare le over at jeg kom over noen bilder på facebook av min jævlige eks, som jeg har et mildt anstrengt forhold til, som tydeligvis henger med venninner av min lillesøster. han er 23 og de er... 17? :ler:

:djevel:

OG! når jeg begynte å trene, hadde jeg et magemål på 101 cm på det tykkeste. i dag målte jeg meg for gøy, for jeg følte noen av buksene begynte å bli litt løsere, og nå er jeg altså 93 cm på det tykkeste! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG! når jeg begynte å trene, hadde jeg et magemål på 101 cm på det tykkeste. i dag målte jeg meg for gøy, for jeg følte noen av buksene begynte å bli litt løsere, og nå er jeg altså 93 cm på det tykkeste! :hoppe:

Oh my God!!

:dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

må bare presisere at det var på det tykkeste på vommen jeg var 101 cm altså. ikke rundt midjen!

men fornøyd uansett! vil jo tro jeg har gått ned litt andre steder også da, men har ikke målt meg. vekten viste ingen forskjell hvertfall. men jeg stoler ikke helt på wii'en uansett :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du huske på at muskler veier mer enn fett, og når du da trener så bygger du jo muskler... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg bryr meg ikke så mye om vekta, bare om målene!

jeg gleder meg sånn til å bli superfit, er så klar for å trene i morgen! skal presse meg selv til the max!

må jo forbrenne mye kcal om dagen også, jobber jo stort sett 10 timers dager og går i et! i går f.eks jobbet jeg 12 timer og jeg sto i ro i max 15 min og jeg satt i max 5 min i løpet av hele dagen! :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Herregud Lekis, det er 8 cm ned det! Woooow! Og det er jo rundt magen som er det området du vil ha bort, ikke sant? :jepp: Gratulerer :strix:

Og det var det med første etasje jeg mente ja, men jeg skjønner hvorfor når du sier det sånn :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller ikke bo i 1.etasje :sjenert: Hvertfall ikke nå som vi skal kjøpe bolig! Skjønner samboeren din godt.. Men det dukker sikkert opp flere muligheter. Vil tro at en del studenter flytter ut og vekk etter endt semester, og da må dere skynde dere å få snappet opp en leilighet før neste kull studenter kommer til Bergen og trenger krypinn!

:)

Grattis med resultater! Det er klart du forbrenner mange kalorier om dagen så mye som du jobber!! Bare pass på å få i deg nok næring i løpet av dagen så du ikke blir helt utslitt og kroppen sier stopp :jepp:

Jeg føler jeg trener og trener og aldri går ned.. og det er jo begrenset hvor mye muskelvekt man kan ha også - hvertfall når musklene ikke synes :lol: Jeg har ikke målt meg jeg da, men føler fortsatt de fleste klærne sitter ganske stramt. Æsj er så lei magen min, sommeren er jo her sånn ca nå og jeg føler meg helt blæh :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

dæven så trøtt jeg er da..

kommet noen fra ISS her som skulle ta noen prøver av fukten i veggene og installere en avfukter osv i kjelleren. jeg trodde de bare skulle være her i 10-15 min og så kunne vi legge oss igjen, men det er visst et dagsprosjekt dette :klø:

så nå sitter jeg her og vet ikke helt hva jeg skal ta meg til. blir vel litt råflott og ta inn på hotell for noen skarve timer søvn :ler:

bare er såå trøtt.. sov så dårlig i natt :(

kanskje jeg skal dra å trene. må bare få i meg noe mat først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jesus så kaldt det er! føles nesten som det er høst!

nå skal jeg gå til byen, skal farge vippene mine og så shoppe bittelitt, trenger bl.a noen store og deilige sommerskjerf!

men jeg vil ha noen som er avlange i formen, er så lei av de firkantede som skal brettes i trekant og blabla. :ler:

så skal jeg møte noen venner til sushi kl 12:30. det blir kos! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Vanskelig å finne skjerf synes jeg, jeg liker de som er tynne og lange... Men alt er enten firkantet eller kjempebreidt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan forresten meddele at både Petter Stordalen og Sturla Berg Johanessen er drittsekker begge to.. Sturla har egentlig gjort ting som ikke kan tilgis.. møkkamann! :dry:

Det var dagens sladder fra Mischa..

Jeg måtte le litt av kommentaren om Harr, sa han virkelig det?! :rolleyes: Trodde han var superjordnær .. jeg hadde aldri visst hvem han var hadde det ikke vært for at jeg har møtt han og familien noen ganger for herrens år siden.. B-kjendiser altså :fnise:

Har du forresten møtt noen ordentlig snille og gode kjentfolk da? :)

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG!!! så mye ned?????? gi meg råd da!! det vil jeg og!!!!

Og forstår E, jeg ville heller ikke bodd i første etasje i byn, vi bor i kjeller leilighet nå, men ingen har innsyn, vi er på en måte det siste huset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å finne skjerf synes jeg, jeg liker de som er tynne og lange... Men alt er enten firkantet eller kjempebreidt.

jeg vil ha brede, store, deilige sommerskjerf! men de må være avlange.. men ja; var vanskelig å finne.. fant bare et i mintgrønt som jeg ville ha; men det var allikevel ikke helt sånn jeg ahdde sett for meg :klø:

Sushi :sikle:

:jepp:

Jeg kan forresten meddele at både Petter Stordalen og Sturla Berg Johanessen er drittsekker begge to.. Sturla har egentlig gjort ting som ikke kan tilgis.. møkkamann! :dry:

Det var dagens sladder fra Mischa..

Jeg måtte le litt av kommentaren om Harr, sa han virkelig det?! :rolleyes: Trodde han var superjordnær .. jeg hadde aldri visst hvem han var hadde det ikke vært for at jeg har møtt han og familien noen ganger for herrens år siden.. B-kjendiser altså.

Har du forresten møtt noen ordentlig snille og gode kjentfolk da?

vel nå ble jeg en smuule nysjerrig! :jepp:

trodde liksom Sturla var en god fyr jeg. virker jo sånn!

Og Harr ja.. jeg hadde heller ikke sett for meg at han var sånn :ler: altså, han var ikke frekk og fæl, bare alt for full of seg selv :gjeiper:

snille kjendiser.. hm. brannspillerene er veldig greie, og forsvarsministeren var hyggelig :ler: herman friele er også hyggelig! skikkelig hollywoodliste, hehe..

OMG!!! så mye ned?????? gi meg råd da!! det vil jeg og!!!!

Og forstår E, jeg ville heller ikke bodd i første etasje i byn, vi bor i kjeller leilighet nå, men ingen har innsyn, vi er på en måte det siste huset...

hmm. jeg har bare trent egentlig, og gått inn for å være fysisk aktiv de dagene jeg ikke har fått tid til å trene. og prøvd å være bevisst på hva jeg putter i munnen.

og ikke minst; blitt flink til å spise mindre posjoner, ikke spise meg stappmett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...