Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei favoritt husmoren! Hvordan er livet om dagen?

Håper du har det super fint og koser deg i vårsola (om Bergen har slikt for tiden da!)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh milla, det var kjempe fint :hug: tusen takk!

det er herved kopiert og skal skrives over i boken min. jeg har en sånn minnebok/dagbok variant ting nemlig :nigo:

jobbet 13-23 i går og 10-17:30 i dag, og så har jeg vandret litt rundt i byen og handlet litt og tittet endel. mer om det i shoppeboken.

spiste på jobben men kjenner jeg er sulten igjen.

hadde tenkt å gjøre noe kjekt ikveld men det begrenser seg visst stadig. så nå sitter jeg på dataen og E ser på family guy på sin data.. gøy. merkelig det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lagde litt god kveldsmat; sashimi av laks med en "saus" av soya og lime. namnam. og så koser vi oss med litt prosecco :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

Du, jeg kom på en ting istad. Driver dere noengang og masserer hverandre? Å gi og motta massasje er en utrolig fin og intim ting, uten at det er noe seksuelt over det. En god massasjeolje er et must. Det er en ting som vi har "mistet" og gjorde igjen istad, nesten et år siden sist. Og jeg hadde helt glemt hvor utrolig fint det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

trøtt jeg, våknet kl 10 men er trøtt likevel.

skal på jobb kl 14 og jobbe til 01-02.. så hele dagen går med til det. derfor ville jeg ikke sove så lenge heller, ville få litt ut av tiden før jeg skal på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjemme fra jobb!

Servert mat til DronningSonja som Geir Skeie har laget! :jepp: moro!

E ahr også jobbet i dag, hjulpet til å servere. koselig å dra hjem sammen og ta et glass champis og en skive før vi skal legge oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skikkelig høstvær i bergen i dag. hadde vært den perfekte dag å være inne på.. men jeg skal på jobb igjen!

gud det føles ikke som man har noe liv når man legger seg, sover, står opp, går på jobb, legger seg, sover står opp osv osv :ler:

ha en fin fredag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her var det lite liv!

straffer seg vel når jeg er så lite hos dere også.. må bare beklage altså, bare er mye jobb om dagen så er ikke så mye tid.men jeg er stort sett inne og leser!

vært på jobb fra 11:30 til 22:30, godt å komme hjem nå. så i morgen er det jobb 13-02 og så 12-19 søndag og så FRI mandag og tirsdag.

ønsker alle en god helg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med et par dager fri snart da. Jeg har ordnet meg fri 22.mai og får da en 4 dagers helg, det ser jeg veldig frem til. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hug:

skal se paradise på nettet nå og kose meg med et glass valpolicella. nam nam..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

god morgen. nå skal jeg stå opp og kle på meg og ned til byen og kjøpe et par nye sko som jeg må ha til jobb.

så blir det en laaaang dag på jobb. hurra.. :roll:

håper alle får en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...