Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

det var ikke mye mat....

Har lest det du har skrevet, jeg skulle gjerne sagt noe fint, noe trøstende og klokt.

Men, jeg er så lite flink til slikt, finner aldri de rette ordene og skriver bare mye surr.

Uansett: :hug:

takk for klemmen. det er bare koselig at du er innom og bryr deg.

vet det er lite mat, har ikke hatt matlyst. får prøve å få i meg noe mer etterpå.

imorgen får jeg lønn hvertfall, skal bli godt å få kjøpt inn litt ting jeg trenger; shampo, renseprodukter og så har jeg lyst å kjøpe meg en kjole jeg har sett på cubus.

og så skal jeg handle, fylle opp fryseren litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke så mye glupt å si akkurat nå. Vil bare gi deg en :klem:

takk :hug:

den veldig overveldende leiseg-heten har gått litt over.. jeg er mer litt ettertenksom nå, prøver å finne ut hva jeg virkelig vil og ønsker. og ikke minst hvordan jeg kan få det frem uten at det blir en stor krangel av det..

saken er vel litt som dette: jeg blir sur/lei meg for jeg føler at vi ikke har nok "nærhet" og f.eks ikke kysser nok osv. men allikevel går ikke jeg bort og gjør det med han, fordi jeg er redd for å bli avvist eller ja, føle meg til bry. og noen ganger når han f.eks kommer bort og kysser meg på pannen ellernoe (han gjør det når jeg sitter i sofaen i blant) så blir jeg bare irritert og syns det er masete.. :klø: forstå det den som kan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig teit, blir så irritert på meg selv, og så blir jeg usikker og lurer på om jeg er sånn fordi jeg kanskje er lei av han ellernoe? :klø:

men jeg kan jo umulig være lei av han når jeg samtidig blir lei meg fordi han skal noe annet, og jeg har konstant lyst å være med han og finne på ting med han ogsånn..

going crazy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forøvrig fant jeg ut nå at jeg har glemt nøkkel, jeg måtte klatre ut av vinduet når jeg gikk til jobb i dag fordi E hadde tatt med seg min ved en feil.. og jeg har ikke fått den tilbake. og jeg har sendt han melding tidligere i kveld som han ikke har svart på, så jeg er stolt og sær og gidder ikke ringe for å høre når han kommer hjem fra møtet sitt.

så jeg ser frem til en god time ute på trappen etterpå. blir gøy :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da, det her var ikke så bra :troest:

For å være ærlig så høres det ikke ut som det går så veldig bra mellom deg og din kjære. Jeg får inntrykk av at du bryr deg mer om forholdet enn det han gjør.. Har dere vært sammen lenge?

Jeg skal ikke si at det rette er å skille lag, men jeg syns det er trist at du ofte er trist og lei pga. krangling og uenigheter. Og noen ganger synes jeg rett og slett han virker litt hensynsløs, særlig med den festingen og ikke komme hjem som avtalt.. :dry: Vet ikke om du trenger å stille han et ultimatum jeg eller komme deg litt bort.

Vil bare at du skal ha det bra :klemmer:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har virkelig ikke dagen i dag, du :klem: Håper ting ordner seg for deg, og at du finner ut av ting :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saken er at han er en veldig fin fyr, han er ikke en drittsekk. klart han har sine sider han og.. men problemet er liksom ikke det at jeg føler han behandler meg dårlig og er slem osv, det er det at det liksom bare ikke funker helt alltid. og jeg blir så usikker.. "er det sånn det skal være?" "kaster jeg bort tiden min?" osv.. vi er jo så unge også føler jeg, så er så dumt å bruke masse tid på noe som ikke fungerer. men samtidig så får jeg noia av å tenke på å være uten han, vil ikke miste han, han er virkelig verdens flotteste fyr og vi har noe som er veldig bra.

vi har jo vært i en mildt sagt litt kjip periode i det siste, med leilighetsproblemer, dårlig råd og stress med jobb osv.. så jeg har bestemt meg for inni hodet mitt å ikke ta noen store avgjørelser før ting har blitt "normalt" igjen.. at hverdagen vår er som den skal da liksom. for jeg vet at jeg elsker han, og jeg vet han elsker meg. og jeg håper og tror at det vi har er så bra og sterkt at vi klarer å komme oss opp av dette.. og så må vi isåfall jobbe mye sammen om å la fortid være fortid og la ting ligge. nytter ikke å dra med seg gammel, tung bagasje overalt.. men lettere sagt enn gjort :sukk:

slapp å vente ute da, E kom å møtte meg på jobb. så handlet vi på vei hjem og har spist spaghetti nå. typisk nok så ble den ikke så god i dag, hadde for mye tomatpure i og for mye vann, så ble litt sånn vannete-kjip-tomatsmak. så ja.. ikke min dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica
så jeg har bestemt meg for inni hodet mitt å ikke ta noen store avgjørelser før ting har blitt "normalt" igjen.. at hverdagen vår er som den skal da liksom.

Det tror jeg er det helt rette å gjøre :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

saken er vel litt som dette: jeg blir sur/lei meg for jeg føler at vi ikke har nok "nærhet" og f.eks ikke kysser nok osv. men allikevel går ikke jeg bort og gjør det med han, fordi jeg er redd for å bli avvist eller ja, føle meg til bry. og noen ganger når han f.eks kommer bort og kysser meg på pannen ellernoe (han gjør det når jeg sitter i sofaen i blant) så blir jeg bare irritert og syns det er masete.. :klø: forstå det den som kan...

Jeg forstår hva du mener.

Er der sjøl om dagen føler jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Do not spoil what you have by desiring what you have not; but remember that what you now have was once among the things you only hoped for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Do not spoil what you have by desiring what you have not; but remember that what you now have was once among the things you only hoped for..

:hjerte:

Håper dagen din kommer seg snart, Lekehusmor! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Oi, det der var som å lese om meg selv. Sånn kunne jeg også være i det forrige forholdet mitt.. Når han ga meg mye oppmerksomhet ble det klengete, men når han var fraværende kunne jeg bli sutrete og desperat. Kunne finne såå mye som var feil.. Jeg tror kanskje det bare er sånn enkelte av oss jenter er? Ser at det er flere som har kjent seg igjen i denne også.

Men kan jeg spørre deg om en ting, som hjalp meg veldig å avgjøre om det skulle bli slutt med eksen? Kommer du til å savne han, eller kommer du til å savne å ha kjæreste og oppmerksomheten, kosen og alt det fører med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...