Mischa Skrevet 28. april 2009 #1941 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Menysmaking? Å nei... det hørtes skikkelig kjipt ut! At du gadd! ja stakkars LekeHusmor, men men noen må gjøre the dirty job Får håpe lønnen er bra om ikke annet! Endret 28. april 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 28. april 2009 #1942 Del Skrevet 28. april 2009 Hørtes ut som en deilig dag igår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 28. april 2009 Forfatter #1943 Del Skrevet 28. april 2009 ja det var ikke plagsomt akkurat.. smakte på så mye godt altså! og en veldig syndig sjokoladeterte med syltede jordbær til dessert.. blæ, jeg driver å registrerer meg på vektklubb nå.. jeg får overhode ikke i meg nok kcal.. skal ha 1800 hver dag, men kommer meg ikke høyere enn 1200, kanskje 1300 og det er tilogmed før jeg har trukket fra trening, som i dag var å sykle 1 mil på sykkel i middels intensitet, ute da.. i kuper terreng eller hva det heter. det ser ut som for meg at jeg må bli flinkere til å spise litt ordentlig lunsjer, ikke bare et knekkebrød osv. men et helt måltid liksom :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 28. april 2009 #1944 Del Skrevet 28. april 2009 Det var rart :klø: Det høres jo ut som du spiser sunt og variert ellers synes jeg da.. Da er det jo bare å øke på litt da og det burde vel ikke være så vrient, du er jo så flink til å lage mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 28. april 2009 #1945 Del Skrevet 28. april 2009 Det er jo også bare å prøve å spise litt større porsjoner til middag og sånt også Øke på lunsjen med en banan eller noe også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 28. april 2009 #1946 Del Skrevet 28. april 2009 Synes kanskje et knekkebrød til lunsj høres litt lite ut? Hvor mange måltider spiser du pr dag da? Du bør ha minst 4 måltider pr dag. Kan du ikke si litt mer om hva du spiser, så kan jeg se over for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. april 2009 #1947 Del Skrevet 28. april 2009 ja det var ikke plagsomt akkurat.. smakte på så mye godt altså! og en veldig syndig sjokoladeterte med syltede jordbær til dessert.. blæ, jeg driver å registrerer meg på vektklubb nå.. jeg får overhode ikke i meg nok kcal.. skal ha 1800 hver dag, men kommer meg ikke høyere enn 1200, kanskje 1300 og det er tilogmed før jeg har trukket fra trening, som i dag var å sykle 1 mil på sykkel i middels intensitet, ute da.. i kuper terreng eller hva det heter. det ser ut som for meg at jeg må bli flinkere til å spise litt ordentlig lunsjer, ikke bare et knekkebrød osv. men et helt måltid liksom :klø: hiv på en sjokolade og.... vips... problemet løst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. april 2009 #1948 Del Skrevet 28. april 2009 På matforumet leste jeg hva dagens middag hos dere ble. Kyllingburgere osv... Ha'kke løst te å dele oppskrift med deg'a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 28. april 2009 #1949 Del Skrevet 28. april 2009 Hei du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. april 2009 #1950 Del Skrevet 29. april 2009 Aldri skjønt hvordan man får til å regne ut kalorier jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 29. april 2009 #1951 Del Skrevet 29. april 2009 Aldri skjønt hvordan man får til å regne ut kalorier jeg. Det beste er å la være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. april 2009 #1952 Del Skrevet 29. april 2009 Ja, jeg blir sikkert helt besatt hvis jeg ført begynner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 29. april 2009 #1953 Del Skrevet 29. april 2009 Aldri skjønt hvordan man får til å regne ut kalorier jeg. Man må vite hvor mange kcal pr 100 g hver ting du putter i deg har, og deretter gange det med hvor mye du spiser. Eks. hvis du spiser 150 g ytrefilet, som ligger på 110 kcal så ganger du 110 med 1,5 = 165 kcal. Evt. kan du bruke kalkulatorer og andre verktøy, f.eks vektklubb som LH og jeg bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 29. april 2009 Forfatter #1954 Del Skrevet 29. april 2009 jobbet fra 11-21. nå ser jeg på Brothers and sisters, og så skal jeg sette på en vask i timen og så skal jeg se på Dirty Sexy Money. E er ute på "date" .. med en venninne som er i byen med noe jobbgreier hehe. neida.. vet det ikke er noe som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. april 2009 #1955 Del Skrevet 29. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 30. april 2009 Forfatter #1956 Del Skrevet 30. april 2009 nå står jeg da p jobb. offisielt siste dagen på Mexx. godt er det, jeg holder virkelig på å forgå av kjedsomhet. tips: ALDRI begynn å jobb i klesbutikk! ellers sliter jeg med å aktivisere meg/kose meg om dagen da vi har litt dårlig råd.. føler ALT koster penger! og at det eneste vi blir til å gjøre er å sitte å trøkke sammen hjemme.. alle ting jeg kunne tenke meg å gjøre; cafe, spise ute, kino, leie film osv koster jo penger. og mye annet som er "gøy" og kos er jo usunt - bake ting osv. er det noen som har noen forslag til koselige ting å gjøre med kjæresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 30. april 2009 Forfatter #1957 Del Skrevet 30. april 2009 På matforumet leste jeg hva dagens middag hos dere ble. Kyllingburgere osv... Ha'kke løst te å dele oppskrift med deg'a? med meg selv eller med deg? klart du skal få oppskrift! skal legge den inn når jeg kommer hjem, har den bare på papir. kan jo fortelle så mye som at jeg brukte en oppskrift fra denne månedens Elle som basis! Man må vite hvor mange kcal pr 100 g hver ting du putter i deg har, og deretter gange det med hvor mye du spiser. Eks. hvis du spiser 150 g ytrefilet, som ligger på 110 kcal så ganger du 110 med 1,5 = 165 kcal. Evt. kan du bruke kalkulatorer og andre verktøy, f.eks vektklubb som LH og jeg bruker. jeg bruker Vektklubb ja, men jeg må søren meg si at jeg syns det er et forbannet mas iblant.. jeg følger ikke de menyene de setter opp, og når jeg da lager en suppe f.eks fra bunnen av med alt mulig av grønnsaker osv, så er det et strev å skrive opp hvor mye jeg har spist altså. men jeg prøver så godt jeg kan da.. selvom det er dager hvor jeg kjenner at jeg bare ikke orker, f.eks etter jeg hadde vært på menysmakingen.. "35 g steinbit, 10 g oliven osv.." i saw the siiign, it opened up my eyes i saw the siiign melder meg rett på Singin' Bee jeg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 30. april 2009 #1958 Del Skrevet 30. april 2009 er det noen som har noen forslag til koselige ting å gjøre med kjæresten? pule? Er litt ute etter tips selv faktisk! Ikke bare litt heller, vanskelig med ting som ikke er for dyre Gratulerer med siste dag på mexx, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. april 2009 #1959 Del Skrevet 30. april 2009 Så deilig at du nå er ferdig med Mexx. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 30. april 2009 #1960 Del Skrevet 30. april 2009 kjenner til billige aktiviter.. Favoritttingen som jeg og kjæresten gjør er å mate ender i parken! Et kneippbrød koster omtrent 5 kr og da drar vi og mater ender.. Synes det er kjempekoselig jeg Mater som regel kråker, ender, måser og småfugler i samme slengen Kjæresten synes det er kjempearti å kaste en brødskive å se på 30 måser angripe samtidig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå