Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ble faktisk ikke trening - har gått til fløien isteden. det var deilig! er skikkelig mør i bena nå :dåne:

må legge til at det var ikke noe kosetur - gikk i raskt tempo og det er ganske så bratt.

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ble faktisk ikke trening - har gått til fløien isteden. det var deilig! er skikkelig mør i bena nå :dåne:

må legge til at det var ikke noe kosetur - gikk i raskt tempo og det er ganske så bratt.

Høres definitivt ut som trening for meg!

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

hei alle! ikke vært meningen å ikke skrive, men har vært uten nett.

søndag kveld var jeg i bursdag, det var veldig hyggelig. god tapas og godt lag :) ble litt sent, var ikke hjem før kl 2. så på mandag var det møte på B&M kl 12, og så menysmaking fra kl 15. veldig masse god mat :sikle:

etter det syklet jeg opp til farmoren til E, som bor ca 1 mil utenfor byen her. E var allerede der, og vi hadde en rolig kveld med en god salat, boklesing i sofaen og skravlet litt med farmoren hans. hun har altså ikke nett, så derfor ingen update ;) så overnattet vi der.. utrolig deilig og stille der ute! ble sittende å prate lenge i går, jeg og E, det var veldig fint.. han er ikke så flink til å sette ord på alt han føler, og jeg har skjønt han har vært ganske sterkt plaget av alle disse problemene med leiligheten i det siste.. så det var godt å høre at han åpnet seg litt og fikk det ut, koselig å kunne være der for han også. fine kjæresten min :hjerte: han er så fin og oppmuntrende mot meg når det gjelder treningen og all fysisk aktivitet. jeg har aldri vært noe glad i det, men i det siste har jeg gjort en ganske god jobb med å være positiv og bli med og det viser seg jo at jeg faktisk liker det :jepp: velvel.

opp 10:30 i dag, spiste frokost og så satt jeg litt ute og leste, før vi syklet inn til byen nå for en time siden. nå har vi nettopp kommet hjem og E har gått på skolen, jeg skal få stell på litt forskjellige ting i dag. lage en liste ja :jepp:

akkurat nå spiser jeg forøvrig en fruksalat med appelsin, grapefrukt, pære og eple, og en klatt vaniljekesam. utrolig godt, og kan absolutt anbefales for å stoppe et søtsug!

dagens sang: Dusty Springfield - I Only Want To Be With You

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
mandag var det møte på B&M kl 12, og så menysmaking fra kl 15. veldig masse god mat :sikle:

Menysmaking?

Å nei... det hørtes skikkelig kjipt ut!

At du gadd!

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått handlet inn litt hvertfall.

i kveld blir det mexicansk burger med hjemmelagd guacamole, verdens beste salsa og spicy poteter.

må forøvrig dele oppskriften på salsaen med dere; den er fantasisk:

4 vårløk

1 mango

1 papaya

1 liten rød paprika

1/2 rød chili

1/2 lime

2 ss olivenolje

salt og pepper

Skjær vårløk i tynne skiver, og kutt mango, papaya, paprika og chili i terninger. Press limesaften over og bland alt godt sammen. La stå i hvertfall 30 min så alt får blandet seg og tatt smak av hverandre.

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er supergod til hvit fisk forresten, for å spice opp litt ;)

pleier bare å ovnsbake fisken og så legge salsaen over, servere med poteter og en salat f.eks. godt å krydre fisken litt også, med litt cayennepepper eller andre litt sterke krydder som man liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...