loffen Skrevet 26. april 2009 #1921 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg hater å løpe! Kos deg med og solarium! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 26. april 2009 #1922 Del Skrevet 26. april 2009 Så flink du er som trener på en søndag For meg er helgene litt hellige ift trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 26. april 2009 #1923 Del Skrevet 26. april 2009 Håper du fikk en fin treningsøkt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 26. april 2009 Forfatter #1924 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) ble faktisk ikke trening - har gått til fløien isteden. det var deilig! er skikkelig mør i bena nå :dåne: må legge til at det var ikke noe kosetur - gikk i raskt tempo og det er ganske så bratt. Endret 26. april 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 26. april 2009 #1925 Del Skrevet 26. april 2009 Så flinke vi er Lekis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 26. april 2009 #1926 Del Skrevet 26. april 2009 å gå til fløien er vel trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. april 2009 #1927 Del Skrevet 27. april 2009 Gå til fløien må vel kunne regnes som trening det også Håper du får en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. april 2009 #1928 Del Skrevet 27. april 2009 Ha en super mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 28. april 2009 #1929 Del Skrevet 28. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 28. april 2009 #1930 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Hvordan går det med deg? Endret 28. april 2009 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. april 2009 #1931 Del Skrevet 28. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 28. april 2009 #1932 Del Skrevet 28. april 2009 Leeeeeeeeekis? *bekymre seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. april 2009 #1933 Del Skrevet 28. april 2009 ble faktisk ikke trening - har gått til fløien isteden. det var deilig! er skikkelig mør i bena nå :dåne: må legge til at det var ikke noe kosetur - gikk i raskt tempo og det er ganske så bratt. Høres definitivt ut som trening for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 28. april 2009 Forfatter #1934 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) hei alle! ikke vært meningen å ikke skrive, men har vært uten nett. søndag kveld var jeg i bursdag, det var veldig hyggelig. god tapas og godt lag ble litt sent, var ikke hjem før kl 2. så på mandag var det møte på B&M kl 12, og så menysmaking fra kl 15. veldig masse god mat etter det syklet jeg opp til farmoren til E, som bor ca 1 mil utenfor byen her. E var allerede der, og vi hadde en rolig kveld med en god salat, boklesing i sofaen og skravlet litt med farmoren hans. hun har altså ikke nett, så derfor ingen update så overnattet vi der.. utrolig deilig og stille der ute! ble sittende å prate lenge i går, jeg og E, det var veldig fint.. han er ikke så flink til å sette ord på alt han føler, og jeg har skjønt han har vært ganske sterkt plaget av alle disse problemene med leiligheten i det siste.. så det var godt å høre at han åpnet seg litt og fikk det ut, koselig å kunne være der for han også. fine kjæresten min han er så fin og oppmuntrende mot meg når det gjelder treningen og all fysisk aktivitet. jeg har aldri vært noe glad i det, men i det siste har jeg gjort en ganske god jobb med å være positiv og bli med og det viser seg jo at jeg faktisk liker det velvel. opp 10:30 i dag, spiste frokost og så satt jeg litt ute og leste, før vi syklet inn til byen nå for en time siden. nå har vi nettopp kommet hjem og E har gått på skolen, jeg skal få stell på litt forskjellige ting i dag. lage en liste ja akkurat nå spiser jeg forøvrig en fruksalat med appelsin, grapefrukt, pære og eple, og en klatt vaniljekesam. utrolig godt, og kan absolutt anbefales for å stoppe et søtsug! dagens sang: Dusty Springfield - I Only Want To Be With You Endret 28. april 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 28. april 2009 #1935 Del Skrevet 28. april 2009 Så koselig med oppdatering fra deg, og at det går så bra med deg og E Håper du får en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 28. april 2009 Forfatter #1936 Del Skrevet 28. april 2009 må gå å handle mat.. men føler meg så uinspirert idag :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. april 2009 #1937 Del Skrevet 28. april 2009 mandag var det møte på B&M kl 12, og så menysmaking fra kl 15. veldig masse god mat Menysmaking? Å nei... det hørtes skikkelig kjipt ut! At du gadd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 28. april 2009 Forfatter #1938 Del Skrevet 28. april 2009 da har jeg fått handlet inn litt hvertfall. i kveld blir det mexicansk burger med hjemmelagd guacamole, verdens beste salsa og spicy poteter. må forøvrig dele oppskriften på salsaen med dere; den er fantasisk: 4 vårløk 1 mango 1 papaya 1 liten rød paprika 1/2 rød chili 1/2 lime 2 ss olivenolje salt og pepper Skjær vårløk i tynne skiver, og kutt mango, papaya, paprika og chili i terninger. Press limesaften over og bland alt godt sammen. La stå i hvertfall 30 min så alt får blandet seg og tatt smak av hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. april 2009 #1939 Del Skrevet 28. april 2009 takk for at du delte oppskriften med oss! Nam.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 28. april 2009 Forfatter #1940 Del Skrevet 28. april 2009 den er supergod til hvit fisk forresten, for å spice opp litt pleier bare å ovnsbake fisken og så legge salsaen over, servere med poteter og en salat f.eks. godt å krydre fisken litt også, med litt cayennepepper eller andre litt sterke krydder som man liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå