Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

:klemmer:

Du får komme med Barcelona-rapport senere da :)

Håper det går bra med deg og at du kommer med oppdateringer om ikke altfor lenge. Savner deg på KG vet du! :jepp:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

:klemmer:

takk til dere alle som er innom her. det er veldig koselig.

er tilbake på plass i Bergen nå, og har det litt bedre. det er ingen som har dødd og det har ikke blitt slutt ellernoe altså, jeg "bare" gikk på en veldig smell selv og mistet helt motet og følte meg helt ja.. ute.

orker ikke gå så veldig inn på det.

jeg faller fort og hardt ned, men er også flink til å komme meg relativt raskt opp "på hesten" igjen.

hadde en veldig fin tur til barcelona, som jeg sikkert kommer til å skrive mer om og jeg skal skrive litt deltajert referat i shoppingboka mi for spesielt interesserte.

håper dere alle har hatt en fin påske, skal samle litt krefter de neste dagene og ta meg noen turer rundt i bøkene og se hva dere har gjort :)

og til Frigg, Kit, Lucy, Nòtt og ikke minst Enigma og eventuelt andre som hadde tenkt seg på det lille treffet, jeg hadde virkelig gledet meg til å treffe dere og det var ikke meningen å gi beskjed så sent, det beklager jeg virkelig. jeg håper jeg får muligheten til det når jeg er på østlandet igjen.Eller hvis og når noen kommer til Bergen?

takk for at dere er vennene mine.

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du har det litt bedre og at det "bare" var det at du gikk på en smell (med fare for at det høres veldig feil ut). Gleder meg masse til å høre om Barcelonaturen din :)

Skjønner godt at du avlyste, det var ikke noe problem det. Er ikke noe kult å skulle treffe en gjeng fremmede når man har det kjipt. Håper å kanskje få muligheten til å hilse på deg når jeg er i Bergen seinere denne måneden, selv om jeg ikke er der så lenge. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Godt å høre fra deg vennen :hug: Har vært bekymret for deg, men "godt" å høre at det ikke var noe "verre". Håper det går bedre med deg nå, og jeg er alltid her om du trenger noen å prate med :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hug: Bare å si ifra om du er i Oslo og vil møtes :) Jeg busser jo stadig vekk utenfor Oslo og tror jeg ser søsteren din :tunge1:

Håper du får en fin dag vennen min :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) dere er så greie alle sammen.

nå er jeg tilbake på jobb da. solen steker utenfor og jeg kan ikke vente med å bare bli ferdig! gleder meg til å slutte her også. lei av å stå opp 8 når E ligger og sover, og lei av å stå her og ikke gjøre en dritt. skjer jo ingenting! da vil jeg heller være på B&M hvor det faktisk er litt å gjøre..

imorgen kommer muggsoppmenneskene for å ta prøver for å se graden av helseskadelighet som muggsoppen i leiligheten vår gir. hvis den er ille nok så må vi flytte ut :dåne: det blir stress. men får bare ta det som det kommer.

trøtt i dag, var vanskelig å sovne igår, er gjerne sånn etter ferier.

så i dag blir det hjem etter jobb for å få litt stell på leiligheten og pakke ut, og så har jeg lyst å få gått en liten tur. i morgen skal jeg trene igjen, det gleder jeg meg til, er så UTROLIG klar for å gå ned i vekt nå! og jeg vet jeg kan klare det!

merket godt i påsken at jeg var flink og bevisst; tok mindere porsjoner, spiste meg ikke stappmett, droppet dessert og godterier for det meste og ja.. tenkte over hva jeg puttet i meg da :)

selvom det ble noen is i barca, jeg fant nemlig en is som er min nye favoritt (og som såklar ikke fins i Norge). den er fra Magnum, det er en is med bringebærsorbet inni, og mørkt sjokoladetrekk utenpå. Dødsgod!! :sikle:

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh den isen hørtes digg ut! :is:

Jeg har ikke vært særlig sunn og flink i påsken, har bakt ostekake og sitronkake (spiste selvfølgelig en god del av begge kakene), og i tillegg har jeg hatt et stoooort påskeegg jeg har spist av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

isen er fantastisk. like greit den ikke fins her :ler:

årrr jeg kjeder meg på jobb altså. er jo ingen folk. solen skinner og jeg vil UUUUT uuut ut! skal gå tur med min kjære etter jobb, opp til fløien tenker jeg. det blir kjekt :tre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ting jeg har lyst å gjøre fremover:

- klikke meg inn på BBC Good Food og bruke databasen der litt mer, lage menyer osv. veldig spennende utvalg!

- samme med norske DinMat også.

- lage lister over viner jeg liker på vinmonopolet.no

- lage et oppskriftshefte med oppskrifter jeg liker godt. selvom jeg ikke helt vet hvordan jeg skal gjøre det.. føler det blir litt rot å bare printe ut og sette inn i perm :klø:

også lage en mer detaljer liste over ting jeg skal/vil/må gjøre i nær fremtid:

ToDo April 2009:

- søke på samordna

- snakke med rådgiver på jussen ang innpass av fag

- skaffe vitnemål fra VGS og FHS

- begynne å lese til Markedsføring 1 og 2 som jeg skal ta i slutten av mai

- rydde på badet, vårrengjøring!

- vaske kjøkkenskapene

- avrime kjøleskap og fryser

- trenetrenetrene

- bytte bank og opprette nytt kundeforhold (hvilken bank bruker dere? er dere fornøyd, evt. hvorfor?)

- få fikset sykkelen min til våren, trenger nytt sete

- rydde klesskapet og pakke vekk vinterklær

- pakke opp sommerklær

- gå over alle klær og være streng med meg selv, fjerne det som ikke brukes

føyer sikkert til mer etterhvert!

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike "smeller" og downperioder skjer av og til.

Det er no herk, men med tid og stunder kommer man seg ovenpå igjen, bare man tar tida til hjelp.

:kose:

Du er go du Lekis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke skaffe deg en fin bok som du kan skrive ned oppskriftene i? Evt. klippe de ut og lime de inn i boken :)

Jeg har en veldig søt fransk oppskriftsbok med morsomme bilder som jeg fører opp alle de beste oppskriftene i! Men om du har mange så kan det bli litt jobb og skrivekrampe :sjenert:

Det letteste er kanskje enten å kjøpe en mappe med mange små lommer hvor man sorterer etter hva slags type matrett det er bakverk/dessert/suppe etc.. eller evt. kjøpe løse plastmapper og sette i ringperm, så kan du bare stappe oppskriftene i plastmappene ;)

Jeg "henger" mye på BBC Good Food om dagen, om du tester noe så må du gjerne gi tilbakemelding på om det er noe tess :jepp:

Lemon drizzle cake var veldig god :sikle:

og du må gjerne dele viner du liker, så kanskje jeg skal bli litt flinkere til å drikke vin igjen om jeg får noen gode tips - liker både hvit, rød og rosé ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...