Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Hva skjer den 12 april????

vi skal kanskje møtes en liten gjeng i oslo..! bare å bli med, hadde vært hyggelig å møte deg :jepp:

Ha en suuuper ferie, både på østlandet og i Barcelona :danser:

thank you! :kyss:

Gratulars med ferie! :nigo:

:fnise:

Let meeeeeeee eintertain you!!!!

Let meeeeeeee eintertain you!!!!

come on come on (come on come on)

come on come on (come on come on)

:bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

:danser:

--

vært å spist med venninne C. veldig koselig, spiste kalv. riktignok på min egen arb.plass, så er ikke så mye til anmeldse å få ut av meg :ler: men må jo si at 99 kr for 1 glass champis, to glass vin og en hovedrett med kalve er en gunstig pris :fnise:

nå har jeg pakket, som vanlig redd for å ha glemt noe, og føler meg egentlig ikke forberedet at all. men samtidig, jeg har med klær til å stå og gå i, lader+data+ipod+toalettmappe osv blir pakket ned i morgen. må ha med dataen likevel, for jeg ska jo se på på toget :ler:

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Give me give me more, give me more, give me give me more, give me give me more, give me more, give me give me!

Natta favoritt husmoren!! Gleder meg til å treffe deg jeg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dumme nsb!!

var noe krøll på bergensbanen så vi hadde måttet ta buss fra voss til oslo.. :sur:

så da fikk vi heller refundert pengene og bestilte fly isteden!

men flyet går ikke før 14:05, så nå sitter vi på B&M og nyter en sløv frokost.. cæsarsalat til frokost, ikke å forakte :nigo:

fin start på ferien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med fly da! Og b&m lunsj er heller ikke å forakte :nigo:

Tyvärr er det skikkelig kjipt vært i Oslo, men jeg har prøvd å bestille sol til i ettermiddag! Bare for deg :jepp: (og litt for meg når jeg skal på jobb :ler: )

Kos deg videre da! Både på flyet og i Oslo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Buss for tog er en røten erstatning iallefall. Men Bølgen og Moi-erstatningsmat høres ikke helt ueffent ut! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi skal kanskje møtes en liten gjeng i oslo..! bare å bli med, hadde vært hyggelig å møte deg :jepp:

Kanskje jeg skal det. Du får holde meg oppdatert på når og hvor og hvem pr pm så skal jeg se om jeg kan få det til. :klem: Ha en riktig fin påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fantastisk ferie LekeHusmor! Gleder meg til å få full rapport fra Barcelona!!

Skal dere møtes 12.april? :)

Igjen - gooooood tur! Heldiggrisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja de som vil får bare slenge seg på den 12! skal bare møtes uformelt og ja.. si hei :ler:

bli med du og mischa! :jepp:

så langt er det meg, enigma, lucy og kit.

nå er vi hjeme hos Es foreldre, koselig! spist middag og nå ser vi på tv. snart skal E kjøre meg hjem, hvor mye vi enn vil så blir det bare klønete å sove sammen når jeg skal opp kl 5 i natt :dry:

gleder meg til å reise i morgen! føles helt surrealistisk! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

:jolie: Nå er det liksom ikke skummelt å skulle på treff lenger nå som jeg ikke skal, hmmm? Hrmpfh! :jolie:

Ha en kjempefin tur søta!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Grafica
Er du på fjellet grafics? :dry::(:sukk::grine: I will miss you sooo much!

GOD TUR LH! :hug: :hug:

Ja vi reiser på fjellet på onsdag :sukk:

Nå er du sikkert i Barcelona allerede og nyter sola :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...