Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Bare litt etter dere andre;

Ja, Brad Pitt var kjip med bart!!

Usj... jeg synes ikke bart er mye sexy for å si det sånn.

:snurt:

Meeen....

Åssen er det med Lekehusmora vår idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nok den eneste som ikke skjønner greia med Brad Pitt - med eller uten bart.. Har aldri latt meg fascinere av den mannen :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin dag! :klem:

nei det var lenge siden du ! :hug:

Bare litt etter dere andre;

Ja, Brad Pitt var kjip med bart!!

Usj... jeg synes ikke bart er mye sexy for å si det sånn.

:snurt:

Meeen....

Åssen er det med Lekehusmora vår idag?

:Gjesp: hun er litt trøtt. og litt LEI av regninger..

men ellers bra - snaaart helg jo!

(merkelig at jeg gleder meg til helg når jeg skal jobbe 24 timer av den :ler:)

men det er liksom bare noe med følelsen..

Jeg er nok den eneste som ikke skjønner greia med Brad Pitt - med eller uten bart.. Har aldri latt meg fascinere av den mannen :klø:

har du sett fight club? :sikle:

--

her står jeg på jobb da. budsjetterer og styrer (med privatøkonomien altså)..

ikke lett å få alt til å gå i hop! men jeg klarte hvertfall å redde noe som holdt på å gå til namsfogden, og diskutere meg ned til å betale 8000 isteden for 10800. (ja, jeg er økonomisk idiot :dåne:)

akkurat nå føler jeg det som at jeg burde droppe barcelona til høsten, for jeg har igrunn ikke råd. eller det føles sånn nå hvertfall :klø: ikke lett alltid.

vi har hvertfall bestemt oss for å bli boende i leiligheten - såfrem muggsoppen blir fikset da. nå som renten er på vei ned betaler vi faktisk 1500 hver for å bo der - det er utrolig billig. og ingen av oss har egentlig råd til å betale 4000 for et fancyfancy sted. så da blir det sånn. om sommeren er det uansett deilig der, fordi da er det så svalt. og det er jo et fint sted, bare litt lite. men når det blir varmere i været er man jo mest ute uansett. så gjenstår bare naboen da.. vi snakket litt om at hvis taket på soverommet uansett skal "tas" opp pga muggsoppen, så kunne vi tenkt oss å bruke penger på å legge inn ekstra isolasjon der. hvis det i det hele tatt ER noe isolasjon der da :rolleyes:

nei nå ble jeg sulten. B R B :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Eden
akkurat nå føler jeg det som at jeg burde droppe barcelona til høsten, for jeg har igrunn ikke råd. eller det føles sånn nå hvertfall :klø: ikke lett alltid.

:grine: Nei! Det får du ikke lov til, du må jo bli med! :sjenert:

Jeg har teknisk sett ikke råd jeg heller, men pappa og mamma lånte meg

til turen, også har jeg feriepenger + penger jeg har spart til selve oppholdet. (Og aller helst burde jeg spart de pengene til bryllupet til meg og min kjære som skal stå neste sommer)

Går det ikke an at du betaler ned litt gjeld med feriepenger elns da? Eller om du er som meg, så trenger du nok hver ei krone i Barcelona :fnise:

Endret av Lille Eden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :) joda jeg skal nok dra. må bare se litt på finansene, hvordan jeg skal organisere de ;)

:ler: jeg får jo studielån der nede, så lommepenger er ikke noe problem.. egentlig.

jeg må bare ta meg sammen og få ringt banken og hørt om disse mulighetene for lån. hvis jeg får lån, så er alt i boks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme:

jeg står på jobb og aner fred og ingen fare, så kommer en bergensk versjon av blomster-finn inn i butikken med en kjempehøy bukett med tre store røde roser i. så ser han på meg og sier: er du Lekehusmor??

så svarer jeg ja, og så sier han: det er tydeligvis noen som er veldig glad i deg.

det fulgte med et lite kort hvor det sto:

Du betyr mer for meg enn du aner,

Jeg føler meg som verdens heldigste,

har det så utrolig fint, trygt og godt med deg.

Jeg elsker deg jenta mi..

Alltid.. E

den med alltid er en litt sånn intern.. sånn din for alltid.

herreguuud! :hjerter_rundt:

jeg bare går å gliser jeg :fnise:

rosene ER så nydelige, de er seriøst like lange som bena mine!!

og 10 cm i diameter...

åh.. han er virkelig verdens beste :hjerte:

edit: ..men jeg trenger jo ikke navngi han av den grunn ;)

og ikke meg selv heller av den grunn. hehe.

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det var utrolig koselig altså..

lite avbrekk fra en hverdag som har vært litt grå i det siste pga muggsopp og annet ræl.

godt å kjenne at jeg fortsatt får sommerfugler i magen etter tre og et halvt år :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer på hvor lenge rosene kan stå før jeg bør ta de i vann :klø:

jeg hadde jo tenkt å gå å trene rett etter jobb.. hmmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Er det ikke noe vann rundt stilken på de da?

Så utroooooolig nydelig :dåne: Du må gi E et stort kyss på kinnet fra meg for det der altså, for en kar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

for en koselig dag :) dro hjem etter jobb, var sliten. så var E hjemme og vi gikk å handlet inn til middag. var en veldig koselig stemning mellom oss. følte meg helt nyforelsket.. :rødme:

så gikk vi hjem og la oss litt på sofaen og sløvet.. sovnet vel litt tror jeg, forhåpentligvis ikke så lenge at jeg ikke får sove i kveld. så lå vi bare og koste lenge, snakket og ja.. hadde det veldig koselig :lur:

etterpå lagde vi en deilig salat til middag, med masse godt oppi.. feta, oliven, dulcitatomater, forskjellige typer salat, revet parmesan, balsamico og masse store, krydrede kyllingbiter. foccaciabrød til. det var godt det! :sikle: tok et glass vin sammen til maten og så litt på Paradise Hotel på nettet, og så gikk han. skulle på fest med noe studentgruppe greier :)

og for første gang på lenge, så føler jeg overhode ikke noe "dritt" med at han skal ut.. jeg har jo før slitt litt med å få litt sånn ja.. "angst" og syns at det er kjipt når jeg vet han skal ut å drikke. men i dag føles det bare ikke sånn. og det er så deilig! :nigo:

jeg sitter å koser meg med et glass vin, og har hatt en meget koselig samtale med min mor på telefonen. i morgen skal hun låne meg penger så jeg kan betale vekk betalingsanmerkningene mine! :hoppe: det blir en helt fantastisk følelse, jeg klarer ikke sette ord på det.

i morgen er også sistse dag med tidlig opp før helgen, så begynner jeg 12 lørdag og søndag. det blir skjøøønt! skal trene etter jobb i morgen, så hjem og lage deilig biff til middag og så skal vi ha "kjærstekveld" :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig!

Kose med E, god mat og vin, også snille mamma'n din!

:danser:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Mammaen din er så god! Jeg merker jeg er skikkelig glad i henne :ler:

Håper i morgen blir en like god dag vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) ja hun er helt fantastisk. at hun gidder! :ler:

hvis jeg blir en brøkdel så god mor som hun har vært for meg, så kommer mine barn til å være satans heldige.

faktisk, så syns jeg at jeg har fortjent å endelig ha en god dag. ikke at jeg har hatt det så grusomt i det siste, men det har vært mye ja.. gråsone-dager da. og i dag har bare vært BRA. god følelse i magen, hode og hjertet :hjerte: det er lenge siden sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...