Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Så herlig det må være å blitt kvitt gjelden :hoppe: Vi ble kvitt det meste i fjor sommer, endelig!!!! er noe dritt å ha gjeld hengende over seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det skal nok liiitt mer til før jeg er gjeldsfri.. hehe. men jeg håper å få et lån i banken, så jeg kan bruke det å betale all gjeld; og heller ha en fast sum å betale hver mnd.

god morgen forresten.

idag: jobbe, trene, spise noe med laks til middag, vaske tøy, superonsdag på tv, legge meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn:

spiser lunch som jeg har lagd meg. wraps med salat, tomat, kalkunpepperskinke, pesto og balsamico.

nam nam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det var godt det! veldig kjapt og enklet å lage også, bare sørge for ha ingrediensene i hus :nigo:

det nærmer seg slutten her. deilig. må gå litt før i dag for skal innom posten ogsånn.. så synd :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i knooow! og i dag er det superonsdag! TV øker virkelig livskvaliteten min med flere hakk!

og nå er brad pitt på Oprah også :skya: stygg var han faktisk. skuff.

har akkurat spist ovnsbakt laks med agurksalat, kokte amadinepoteter og beurre blanc. namnam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brad Pitt hadde fått ekkel bart :grine: Sånn hadde pappa på åttitallet, liksom! Æææsj!

Kjempeekkel! :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da var superonsdag over :(

har lagd meg en smoothie med skogsbær og mango og eplejuice, men den ble litt i sureste laget gitt.

utover det har jeg trent i dag, og får fortsatt vondt i kneet.. får se litt på det i morgen.

bør vel legge meg snart, jobb i morgen tidlig.. og fredag morgen.. og SÅÅ begynner jeg 12 både lørdag og søndag. det skal bli uberskjønt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Grafica

Det er bare snakk om en spiseskje youghurt, det gjør ingenting med konsistensen, men gjør det litt søtt. Evt. kan du bruke honning.

Men youghurt er jeg enig i :spy: Nå er jeg allergisk og da, så det gjør at jeg hater det enda mer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg elsker vanlig yoghurt, og banan, men ikke i smoothie :ler: vrien jeg? neeida.

ja hei dalieo.. er overalt jeg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...