*Enigma* Skrevet 14. mars 2009 #1281 Del Skrevet 14. mars 2009 Husk at dette bare er midlertidig da, LekeHusmor. Snart reiser du jo til Barcelona, og så tar du fatt på jusstudiet. God jobbehelg da, håper dagene på jobb tross alt ikke blir alt for kjipe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dylan thomas Skrevet 14. mars 2009 #1282 Del Skrevet 14. mars 2009 pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 14. mars 2009 #1283 Del Skrevet 14. mars 2009 HELLO ikke-pizza-likende-raring HOw's your day? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #1284 Del Skrevet 14. mars 2009 du har helt rett enigma. jeg er nok bare utålmodig.. har snakket litt med mamma også, en av de få som forstår meg - den veldig rare meg - som på en side vil si farvel til alt og alle og legge ut på tur jorden rundt alene, være fri og føle at jeg gjør noe med livet mitt, og på den andre side vil studere juss, kjøpe leilighet og få meg hund og være med min kjære samboer; ha venner på middag og drikke god vin og ha det stabilt da. men ja, føler meg litt lettere til sinns nå. jeg jobber jo mot mål hele veien - nå jobber jeg mot ferie til påsken, så jeg kan shoppe i barcelona, og så jobber jeg mot å flytte dit og gå på skolen, og så mot å begynne på jussen. må bare prøve å ha det litt klart for meg så ikke de tunge tankene kommer. småkjeder meg litt på jobb, men plukket opp Spirit og Natt&Dag i lunsjen isted, så har hvertfall noe å lese på. bare halvannen time igjen, så bærer det bort på bølgen for mer jobb! gleder meg litt egentlig, er i "humør" til å jobbe der borte i kveld. bare håper det ikke blir helt kaos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. mars 2009 #1285 Del Skrevet 14. mars 2009 Her regner det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 14. mars 2009 #1286 Del Skrevet 14. mars 2009 Enigma sa det jeg skulle si Glad i deg snupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. mars 2009 #1287 Del Skrevet 14. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mia_ Skrevet 14. mars 2009 #1288 Del Skrevet 14. mars 2009 Hei, er innom og leser litt og ville bare legge igjen en liten hilsen. Har selv lest hele Millennium-trilogien av Stieg Larsson og syntes den var helt genial. Var litt usikker på om jeg skulle se filmen, men føler jeg må se den siden du sier den var verdt å se.. Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #1289 Del Skrevet 15. mars 2009 :dåne: sliiii-teeeen! men gud det føles godt også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. mars 2009 #1290 Del Skrevet 15. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #1291 Del Skrevet 15. mars 2009 har kost meg med to glass nydelig vin på jobb. jobbet med restaurantsjefen i dag, som forøvrig påpekte at han syns jeg var veldig flink og igjen spurte hva som "måtte til" for at jeg skulle komme å jobbe fulltid hos de fra mai og utover, og når vi var ferdig åpnet han en utrolig god vin, en spansk hvitvin og så tok vi noen glass og pratet litt. veldig hyggelig var det! men nå skal jeg bruke litt tid på min kjære som jeg ikke har sett i hele dag, og så sove. natta! :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. mars 2009 #1292 Del Skrevet 15. mars 2009 Innom og litt på vår alles favoritt husmor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 15. mars 2009 #1293 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg er så sykt imponert over all denne jobbingen din jeg Håper du får en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 15. mars 2009 #1294 Del Skrevet 15. mars 2009 Så hyggelig med sånne komplimenter fra sjefen da Håper du får en riktig fin søndag, men du skulle vel kanskje på jobb i dag også du :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. mars 2009 #1295 Del Skrevet 15. mars 2009 Våååååkeeeen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. mars 2009 #1296 Del Skrevet 15. mars 2009 Håper du har en fin dag på jobb Så koselig med mase skryt fra sjefen og at han tydeligvis vil beholde deg da. Det er jo et kjempekompliment. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #1297 Del Skrevet 15. mars 2009 de tankene jeg har i hodet nå er så vonde å bare tenke at jeg overhode ikke klarer å skrive de ned her på KG. blæ. jeg er frustrert og lei meg og forvirret og savner noen å snakke med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. mars 2009 #1298 Del Skrevet 15. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. mars 2009 #1299 Del Skrevet 15. mars 2009 de tankene jeg har i hodet nå er så vonde å bare tenke at jeg overhode ikke klarer å skrive de ned her på KG. blæ. jeg er frustrert og lei meg og forvirret og savner noen å snakke med Det hørtes overhodet ikke bra ut. Håper du får eh.... orden på hodet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mia_ Skrevet 15. mars 2009 #1300 Del Skrevet 15. mars 2009 håper ting blir bedre for deg snart. Sender deg en klem jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå