LekeHusmor Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #1261 Del Skrevet 13. mars 2009 ja det var dumt at dagen i dag ble sånn.. jeg ligger bare som et slakt på sofaen i dag jeg. er så trøtt.. må handle og gå på polet, men har ikke lyst og så må jeg dusje.. men har ikke lyst til det heller. frister ikke en gang å gå på kino, vil bare sove. kanskje jeg burde ta meg en lur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dylan thomas Skrevet 13. mars 2009 #1262 Del Skrevet 13. mars 2009 Takk for hilsen. I will most likely abuse your offer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 13. mars 2009 #1263 Del Skrevet 13. mars 2009 *kommer ut av skapet* Jeg er gammel Westlife-fan. Bemerk gammel, frem til jeg var 16 eller noe. Det var vel siste gang mamma greide å dra meg med på konsert Men jeg er skikkelig glad i de gamle cd-ene deres. *krysser alle fingre for at Sondre aldri ser dette* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. mars 2009 #1264 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg må si at jeg ble ganske så opprørt på dine vegne over melding fra sjefen kl 0400 om natta. DET hadde ikke jeg godtatt - da tror jeg faktisk at jeg hadde latt vær' med å svare, rett og slett fordi man sover på den tiden. Jeg har en sånn regel med meg selv at etter kl 22 og før kl 0700 tar jeg ikke kontakt med kolleger. Rett og slett pga at de skal få sove. på en dag som fikk helt feil utfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 13. mars 2009 #1265 Del Skrevet 13. mars 2009 Oooh Gordon Ramsay på American Idol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. mars 2009 #1266 Del Skrevet 13. mars 2009 Du har lov til å si nei! Det er ikke sånn at bare fordi man er ansatt et sted, så er man automatisk pliktig til å si ja til å jobbe døgnet rundt! Bra du satte foten ned Westlife og Buble er Håper du har en herlig kveld med din kjære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dylan thomas Skrevet 13. mars 2009 #1267 Del Skrevet 13. mars 2009 Godkjent middag, Husmor? Pain des alpes mozzarella cherrytomater nykvernet pepper Soave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #1268 Del Skrevet 13. mars 2009 DT, jeg kommer ASAP!! fantastisk! og det sier jeg selvom jeg er stappmett på herlig pasta carbonara! Menn som hater kvinner var fantastisk. Super film! boken var jo selvfølgelig 10000 ganger bedre, fordi filmen (nødvendigvis) var ganske komprimert. Skuespillerene var ikke slik jeg hadde sett personene for meg når jeg leste, men jeg hadde ingen problem med å "adaptere" de. Rett og slett knallbra, anbefales! men jeg ville nok ha lest bøkene først. til dere som ikke har lest de, jeg misunner dere. de er fantastiske.. litt valpolicella i glasset, mett på deilig pasta (og meeengder parmesan) og nå skal vi se ukens ep av Paradise Hotel på dataen koblet til tven. dagen ble ikke så ille after all Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dylan thomas Skrevet 13. mars 2009 #1269 Del Skrevet 13. mars 2009 Hvordan klarer folk se Paradise Hotel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #1270 Del Skrevet 13. mars 2009 nei si det. det er skikkelig crap-tv. gøy å se på sank min sosiale status nå? hehe. kanskje vi skal sette på noe David Lynch isteden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. mars 2009 #1271 Del Skrevet 13. mars 2009 DT, jeg kommer ASAP!! fantastisk! og det sier jeg selvom jeg er stappmett på herlig pasta carbonara! Menn som hater kvinner var fantastisk. Super film! boken var jo selvfølgelig 10000 ganger bedre, fordi filmen (nødvendigvis) var ganske komprimert. Skuespillerene var ikke slik jeg hadde sett personene for meg når jeg leste, men jeg hadde ingen problem med å "adaptere" de. Rett og slett knallbra, anbefales! men jeg ville nok ha lest bøkene først. til dere som ikke har lest de, jeg misunner dere. de er fantastiske.. litt valpolicella i glasset, mett på deilig pasta (og meeengder parmesan) og nå skal vi se ukens ep av Paradise Hotel på dataen koblet til tven. dagen ble ikke så ille after all Å, jeg gleder meg sykt til å se den!! Her begynte den ikke før halv ti og de beste billettene var solgt, så jeg venter til mandag. Jeg drikker også Valpolicella. Ripasso! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. mars 2009 #1272 Del Skrevet 13. mars 2009 Så bra du likte filmen! Jeg vet ikke om jeg kommer til å se den selv om jeg har utrolig lyst, men jeg leste den første boken for 4 år siden så jeg har ikke noe lyst til å ødelegge min forestilling av karakterene! Dilemma! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #1273 Del Skrevet 13. mars 2009 reka - se den. den er garantert annerledes enn du hadde trodd, men den er absolutt verdt å se. jeg hadde helt samme inntrykk som deg, og jeg ble ikke skuffet! bare vær innstilt på at det du skal se er mer komprimert, råere og tøffere enn boken. wham bam thank you mam liksom. men bra! loffen - bare å glede seg! valpolicella classico her. nam nam, og skåål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. mars 2009 #1274 Del Skrevet 13. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. mars 2009 #1275 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg kommer nok sikkert til å se den Men jeg liker ikke at det er hun Naomi som spiller! Syntes hun var litt for rå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 14. mars 2009 #1276 Del Skrevet 14. mars 2009 Bør man ha lest alle bøkene? Jeg trodde filmen bare var basert på den første boken og det er den eneste jeg har lest Men jeg har ikke noe valg nå da, skal på kino i kveld og se den! Paradise Hotel er jo bare herlig trash-tv, elsker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 14. mars 2009 #1277 Del Skrevet 14. mars 2009 Ha en super lørdag, skal vel på jobb du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #1278 Del Skrevet 14. mars 2009 Bør man ha lest alle bøkene? Jeg trodde filmen bare var basert på den første boken og det er den eneste jeg har lest Men jeg har ikke noe valg nå da, skal på kino i kveld og se den! Paradise Hotel er jo bare herlig trash-tv, elsker det neieni, trenger ikke ha lest alle! bare første kos deg massssse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 14. mars 2009 #1279 Del Skrevet 14. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #1280 Del Skrevet 14. mars 2009 jeg vil ha fri. solen skinner og det er VÅR i bergen.. hvorfor må jeg da stå inne og glo blæ. idag er en sånn dag hvor jeg begynner å tenke sånn "gjør jeg det rette med livet mitt?" "er jeg lykkelig, er det dette jeg virkelig vil?" blir sprø av sånne dager.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå