LekeHusmor Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #1241 Del Skrevet 13. mars 2009 det er offisielt over - i'm going to bed :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. mars 2009 #1242 Del Skrevet 13. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. mars 2009 #1243 Del Skrevet 13. mars 2009 God morgen du lille flittige arbeidsmaur. Ha en riktig så fin fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dylan thomas Skrevet 13. mars 2009 #1244 Del Skrevet 13. mars 2009 Hvorfor er det ikke lenger mulig å sove lenge, selv om man kan!? Hei og hopp, for en fredag med sopp. Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 13. mars 2009 #1245 Del Skrevet 13. mars 2009 Hei og hopp, for en fredag med sopp. Hvem har sopp, du eller Lekis?! Sorry - fredagshumor........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 13. mars 2009 #1246 Del Skrevet 13. mars 2009 Så heldig du er som har fri i dag Jeg gleder meg til jeg er ferdig - da skal jeg hjem og slappe av, se på American Idol og 24 + kanskje Lost og Grey's Anatomy (tv-slave ja..) Og så skal jeg bake sjokoladecupcakes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #1247 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) for en natt..ble vekket av melding kl 4 i natt fra sjefen som enda var syk og trengte at jeg kunne dra å åpne butikken kl 9 jeg hadde jo gledet meg sånn til å sove lenge.. så ble jeg liggende å skrive frem og tilbake med henne til kl 6, da sovnet jeg litt, og så våknet jeg av en ny melding kl 7, til en melding om at en annen kunne åpne, men bare stå til kl 12 osv. men hun skulle finne ut av det. dere tenker sikkert at det var dårlig gjort av meg å ikke bare si "jeg kan åpne, jeg kan jobbe".. og det var det kanskje også. men jeg jobbet 15 timer igår og skal jobbe 13 i morgen, og i dag er den eneste fridagen jeg har før 3 april. OG igår formiddag ringte jeg til H, sjefen min, og sa ifra at jeg ikke kunne jobbe i dag, så om hun var syk måtte hun sørge for å få inn noen andre. da sa hun at hun regnet med å være frisk, så det var ikke noe problem. men så får jeg jo denne meldingen i natt og ja.. blæ. nå har jeg litt dårlig samvittighet. men jeg sa jo liksom fra igår, veldig tydelig, og syns kanskje hun kunne tenkt på å ha noen som backup siden hun hadde vært syk hele uken dermed ble hvertfall ikke den deilige sløve morningen som jeg hadde gledet meg til, helt sånn.. har halvsovet og drøm at de ringte meg fra jobben og sa jeg måtte komme og at det var så dårlig gjort av meg ogsånn så jeg våknet kl 11 til slutt, og følte meg mer trøtt enn jeg har gjort hele uka. nå lader jeg opp ipoden og så skal jeg komme meg på trening. utrolig støl så det blir gøy.. blæ. jeg hadde gledet meg sånn til denne dagen Endret 13. mars 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 13. mars 2009 #1248 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Du har da lov til å si nei! Dessverre er det slik at de som ofte sier ja blir mast på mest og de andre forventer at du sier ja hver gang, like greit å begynne å sette foten ned! Sende melding kl 04:00 om natten!?! Fy søren, det er ekstremt uhøflig! Vi hadde policy der jeg jobbet før om ingen meldinger mellom 23:00 og 07:00! Synes fryktelig synd på deg jeg nå.. du som hadde gledet deg og greier. Endret 13. mars 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #1249 Del Skrevet 13. mars 2009 jaa.. men hun måtte jo liksom, hvem andre skulle hun sendt til. hun trodde jo det bare var jeg som hadde nøkkel også, men det var en ekstranøkkel inne hos nabobutikken da. bare syns det var så dumt, for jeg sa jo liksom fra i går at jeg ikke kunne jobbe i dag. var liksom bare det.. sa fra, nettopp for å slippe en sånn situasjon blæ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #1250 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) you selfdestructive, little girl.. pick yourself up, don't blame the world so you screwed up but your gonna be ok... now call your boyfriend and apologize you pushed him pretty far away last night he really loves you you just don't always love yourself.. Endret 13. mars 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 13. mars 2009 #1251 Del Skrevet 13. mars 2009 Du skal ikke ha dårlig samvittighet for at du sa nei til idag. Jeg er irritert på dine vegne for at hun sendte melding MIDT på natta... Herregud. Hun kunne hvertfall ventet til 6.30, klokka 4 er uakseptabelt altså. Og ikke gå i forsvarsposisjon sånn; selvfølgelig tenker vi ikke at det var dårlig gjort av deg, vi vet hvor mye du jobber igår og hvor mye du har gledet deg til en fridag Håper dagen blir bedre vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 13. mars 2009 #1252 Del Skrevet 13. mars 2009 Ikke tenk på oss da Vi støtter jo deg 100 % Greit nok at du hadde nøkkel, men man sender ikke melding 04.00! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. mars 2009 #1253 Del Skrevet 13. mars 2009 Man sender ganske enkelt ikke melding kl 04 om natten med mindre det brenner. Det var utrolig frekt, og hadde det vært meg så hadde jeg sagt nei om så bare av prinsipp. Er det noen som har fortjent en fridag så er det deg, og du skal da ikke ha dårlig samvittighet for at du sier nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #1254 Del Skrevet 13. mars 2009 nei dere har rett jenter. jeg gidder ikke ha dårlig samvittighet. bare kjipt at det ble sånn, jeg hadde gledet meg sånn til å sove ut litt men våknet mer utslitt enn jeg har vært noen av dagene tidligere i uken. har igrunn bare lyst å sitte under pleddet og trykke på dataen og se på ting, men jeg må komme meg på trening. bare for å få gjort det liksom. så er det kino kl 7 i kveld. tror egnetlig at jeg ikke får så mye ut av trening i dag, blir bare svimmel og sånn når jeg er så trøtt. men det hjelper hvertfall litt på formen, og så skal jeg dusje og fikse meg litt etterpå. det føles alltid bedre da. får bare komme meg opp av sofaen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 13. mars 2009 #1255 Del Skrevet 13. mars 2009 Huff, det må da finnes regler mot sånne meldinger kl 4 om natta Hadde blitt ordentlig irritert hvis noen gjorde det med meg ja, med mindre det brant eller kanskje mer reelt i min jobb at noen plutselig havnet på legevakta Uansett, håper ikke den dårlige starten ødela resten av dagen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. mars 2009 #1256 Del Skrevet 13. mars 2009 Du har da lov til å si nei! Dessverre er det slik at de som ofte sier ja blir mast på mest og de andre forventer at du sier ja hver gang, like greit å begynne å sette foten ned! Sende melding kl 04:00 om natten!?! Fy søren, det er ekstremt uhøflig! Vi hadde policy der jeg jobbet før om ingen meldinger mellom 23:00 og 07:00! Synes fryktelig synd på deg jeg nå.. du som hadde gledet deg og greier. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #1257 Del Skrevet 13. mars 2009 takk jenter! nå sitter jeg å legger inn masse ny musikk på ipoden, og så skal jeg komme meg på trening. sikker på jeg kommer til å føle meg mye bedre etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #1258 Del Skrevet 13. mars 2009 nå har jeg lastet inn masse gamle westlife sanger. jeg kan ikke hjelpe for det, jeg elsker westlife. syns de har så mange fine tekster, perfekte lovesongs rett og slett. loove loooove loove! jeg tror virkelig jeg kunne deltatt i sånn kvitt eller dobbelt om westlife-sanger jeg kan samtlige utenat! og da mener jeg ikke bare hit'ene, men ALLE som er akkurat nå hører jeg på Love Crime, den er fantastisk :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #1259 Del Skrevet 13. mars 2009 Michael Bublé er også herlig! Spesielt Everything Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Eden Skrevet 13. mars 2009 #1260 Del Skrevet 13. mars 2009 Michael Bublé er også herlig! Spesielt Everything Ah! Så enig! Jeg trodde det var kun med som likte han, ingen andre jeg kjenner gjør det Den første cdn hans er best! Håper du får en fin helg da Lekis, selv om den ikke ble slik du hadde tenkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå