Mischa Skrevet 12. mars 2009 #1221 Del Skrevet 12. mars 2009 Merkelig det med drømmen din.. Pussig for jeg drømte om min eks i natt.. Mareritt! Jeg drømte at jeg og samboeren min skulle spise middag med han og hans dame (eller kone er vel den riktige beskrivelsen) - jeg nektet å se på han eller snakke med han Til slutt ble jeg så lei av at han var i drømmene mine at jeg tvang meg selv til å våkne slik at jeg fikk avbrutt drømmen, og det er ikke ofte jeg greier! Husj.. Drømmer er creepy! Hvordan trener du nå? Mye styrke? Flink er du hvertfall! Digg å være litt støl da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #1222 Del Skrevet 12. mars 2009 uff.det plager meg skikkelig gitt. går å lurer på om jeg skal sende han en melding eller ikke eller hva jeg skal gjøre.. men han er så stygg mot meg alltid når jeg tar kontakt, later som han ikke vet hvem jeg er, spør hva jeg vil og hvorfor jeg tar kontakt ogsånn.. sier han angrer på at vi var sammen og at han egentlig aldri var forelsket meg. saklig, vi var sammen i 4 år liksom.. og når han da er så stygg mot meg, så syns jeg det vitner om at det fortsatt er noe der, siden han er så bitter.. jeg har en venninne I, som treffer han iblant via venner osv på fester, og hun fortalte at han stort sett alltid spør i en sånn spydig tone hvordan det går med meg og om jeg fortsatt er sammen med han idioten ogsånn... åååå. blæææ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #1223 Del Skrevet 12. mars 2009 jeg lurer på om jeg skal sende N en melding. bare høre hvordan det står til. mest sannsynlig får jeg noe dritt-crap til svar men.. da kan jeg hvertfall få det inn i hodet og slutte å drømme om han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. mars 2009 #1224 Del Skrevet 12. mars 2009 Ikke bry deg om teite ekser Det er egentlig hans problem at han oppfører seg sånn, det slår jo bare tilbake på ham selv. Kan virke som om han er bitter ja. Ikke gidd å ha mer kontakt med ham enn nødvendig, men hev deg over oppførselen hans, ikke snakk dritt om ham, men vær hyggelig når dere har kontakt. At du er støl tyder jo på at du fikk tatt ekstra godt i går, sånn skal det være. Du er kjempeflink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #1225 Del Skrevet 12. mars 2009 men vi har aldri kontakt, er liksom det. han har blokket meg fra msn og alt, HAN stenger liksom meg ute! utrolig irriterende. har ikke sett han på snart 3 år heller.. og.. på en måte så.. savner jeg han? eller.. hm. jeg gjør vel egentlig ikke det. jeg blir bare forvirra av sånne drømmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dylan thomas Skrevet 12. mars 2009 #1226 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg skulle tidvis ønske jeg kunne det. Det ville vært j.. mye mindre vondt enn å stå rett ved siden av og se henne bygge et nytt liv. Klart, hos meg gjør det seg mest utslag i at Afghanistan lokker mer og mer da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. mars 2009 #1227 Del Skrevet 12. mars 2009 men vi har aldri kontakt, er liksom det. han har blokket meg fra msn og alt, HAN stenger liksom meg ute! utrolig irriterende. har ikke sett han på snart 3 år heller.. og.. på en måte så.. savner jeg han? eller.. hm. jeg gjør vel egentlig ikke det. jeg blir bare forvirra av sånne drømmer. Da er det bare å kutte ut. Vil han ikke ha kontakt med deg, så la være å ta kontakt. Det blir bedre og lettere etterhvert. Har selv mistet all kontakt med min første eks, og jeg tenker på ham i blant og han lurer seg med i drømmene mine noen ganger også, og vi har ikke vært sammen på nesten 7 år, men jeg lar ham være. Klart det er dumt at det skal være sånn, men det er bedre at du bare "glemmer" det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #1228 Del Skrevet 12. mars 2009 ja du har helt rett. idiotisk av meg egentlig, å i det hele tatt tenke på meg. for å være med han igjen, og bli en del av det fæle miljøet, oslo vest-deluxe, er ikke noe jeg drømmer om eller higer etter. nå var akkurat min kjære innom her, og jeg ser jo så tydelig hva jeg vil ha og hva jeg ønsker. det er han, oss og vårt liv. jeg ønsker å ha et fint hjem, med han, gode venner som jeg kan gjøre ting jeg liker med, gå ut og drikke vin, spise sushi og ha det koselig, jeg ønsker meg en hund med tiden, og jeg ønsker å ikke ha så utrolig mye gjeld. så jeg kan ha god råd til å faktisk reise en helg hit og dit ogsånn. det er det jeg vil. innerst inne.. og jeg tror på en måte at problemene vil løse seg litt selv - jeg jobber jo masse nå og tjener penger, så gjelden vil bli mindre. jeg skal begynne på jussen, så jeg vil garantert få venner der. jeg skal til barcelona og ta forberedende, så da vil litt av rastløsheten min bli tilfredsstilt også, pluss at jeg håper og tror jeg skal få følelsen av å være en del av noe igjen, ha venner å gjøre ting med ogsånn. og jeg har jo begynt å trene, så håper at selvfølelsen bare vil bli bedre og bedre også. og så håper jeg at jeg får psykologtime snart.. har fått brev om at jeg har fått tildelt psykolog, men har ikke hørt noe mer. det er snart to mnd siden jeg fikk brevet tror jeg. selvfølgelig fikk jeg en mann i 50 årene, når jeg egentlig hadde ønsket meg en dame.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dylan thomas Skrevet 12. mars 2009 #1229 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) aaaargh, Husmor. Svar på pm. Jeg sprekker jo snaaart! Edit: dette hørtes enormt mye mer tvilsomt ut, enn jeg mente det... Endret 12. mars 2009 av dylan thomas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. mars 2009 #1230 Del Skrevet 12. mars 2009 Har du og DT pmer dere a Uuuuu! Unnskyld meg, jeg er i et mega teit humør fordi jeg er så sulten og vet jeg kommer til å kjede vettet av meg senere i kveld med alt skolearbeidet jeg må få gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 12. mars 2009 #1231 Del Skrevet 12. mars 2009 Rart når sånne gamle spøkelser plutselig dukker opp i drømmer altså. Her for litt siden drømte jeg om en kamerat av meg som det aldri ble noe mer med da vi gikk på videregående, og som jeg vel knapt har sett siden da. Plutselig skulle vi liksom ha et forhold å greier i mine drømmer, jada Utrolig sært hva underbevisstheten driver å jobber med. Men jeg tror ikke du skal ta det så tungt, og utfra det du skriver tviler jeg på at det er så mye vits i å kontakte han... Håper du får en fortsatt fin kveld på jobb, og ikke minst at du har en fantastisk fridag i morgen, det har du absolutt fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 12. mars 2009 #1232 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg driver stadig og drømmer om en gammel flamme og tar meg selv i å tenke på ham, hva han driver med, og hvordan livet ville vært om vi var sammen nå. Men jeg vet jo med meg selv at det aldri ville vært i nærheten av så fantastisk eller fint som det jeg har nå. Og jeg vet jo at han ikke egentlig er den personen jeg fantaserer om. Men jeg forstår frustrasjonene din om kontaktgreiene nå og sånt, det er utrolig frustrerende å være den som blir stengt ute. Det er mye lettere om man selv er den som stenger ute, på en måte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. mars 2009 #1233 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg drømmer innimellom om eksen min jeg også. Det er ekkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 12. mars 2009 #1234 Del Skrevet 12. mars 2009 Ikke heng deg opp i drømmer! drit i det, ikke send sms. Bare kos deg meg E! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. mars 2009 #1235 Del Skrevet 12. mars 2009 Ja, jeg håper du ikke sendte sms! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 12. mars 2009 #1236 Del Skrevet 12. mars 2009 Nei, så utrolig drittsekk han hørtes ut! Herregud, jeg satt her og måpte mens jeg leste altså! Men du veit jo - vi jenter vil ha det vi ikke kan få (nå vet jeg ikke om du akkurat vil HA eksen din, men noe er det jo?) Hmm.. Håper du får en kos kveld i morgen på kino og gullrekka og alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dylan thomas Skrevet 12. mars 2009 #1237 Del Skrevet 12. mars 2009 Husk nå det jenter, at dette med å sperre dere ute etterpå, vel så ofte er en beskyttelsesmekanisme for oss selv, som ment drittsekkfakte mot dere. Jeg kan ikke svare for han fyren der, men jeg kjenner selv hvor desperat jeg trenger å gjøre det i egen situasjon, men kan ikke pga felles barn. Whoop-dee-doo...ISAF here I come... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #1238 Del Skrevet 12. mars 2009 hehe. DT, du har helt rett. jo jeg sendte mld i dag og vi har vekslet litt frem og tilbake. og jeg er 100% sikker på at han sperrer meg ute for å beskytte seg selv. for jeg ser at fortsatt kan jeg trykke på de samme knappene, og vite hvordan han reagerer. så ja.. men det ble ikke noe mer ut av det, like greit. jeg trengte det bare for å få litt closure, få det ut! men nok om han; har brukt nok tid på han i dag JEG ER SLITEN! :dåne: i dag har jeg jobbet i 15 timer! kun avbrutt av 20 min "pause", mens jeg gikk fra jobb 1 til jobb 2 men jeg kom meg gjennom det, min kjære spanderte taxi på meg hjem fra jobb, det var deilig.. pøsregner ute. har renset huden og dusjet, og nå sitter jeg og koser meg med et glass vin og gleeeder meg til å sove og å slippe å ha på alarm i morgen skal bli utrolig godt med en dag fri! selvom jeg må komme meg innom Mexx, fordi jeg klarte å ta med meg nøkkelen til toalettet og lageret hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 12. mars 2009 #1239 Del Skrevet 12. mars 2009 Oooops sånn skjer Skjønner ikke at du greier jeg altså. Helt ærlig, jeg skjønner ikke hvordan du greier å jobbe sånn, jeg ser jo for meg at det må gå veldig utover forholdet deres, det at du jobber så mye kveld/natt. For E jobber vel ikke, såvidt jeg har fått med meg? Dere mister jo utrolig mye tid sammen. Veit hvertfall vi sleit veldig den perioden hvor vi bare så hverandre 3 hele kvelder i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #1240 Del Skrevet 12. mars 2009 det er klart det er slitsomt, men jeg velger det jo selv. og njaa.. klart det gjør jo at vi ikke får vært sammen den kvelden, men føler egentlig ikke det er noe problem, vi ser hverandre "nok som det er" på en måte ikke sånn ment da. men det går fint igrunn.. men jeg liker å ha en kveld fri i helgen hvertfall da, så vi kan gjøre noe hyggelig sammen. og jeg jobber aldri mer enn tre kvelder i uken egentlig uansett, når jeg tenker meg om. det er hvertfall ytterst sjelden :klø: på hverdager når jeg slutter 8, så er som regel E på skolen like lenge, så da går det jo opp.. og de dagene jeg slutter sånn tolv-et på natten, ja.. da gjør han noe annet ååååh det dunker i bena mine. er så glad jeg har friii i morgen bare kose meg og gjøre ting jeg liker; være med E, trene, gå på kino og spise god mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå