Gjest Grafica Skrevet 11. mars 2009 #1201 Del Skrevet 11. mars 2009 No doubt - Hella good Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 11. mars 2009 #1202 Del Skrevet 11. mars 2009 John Mayer som Reka anbefalte har masse bra ja Litt sånn avslappet og behagelig god-musikk! Jeg får foreslå noe jeg også da.. No Halo - Put Your Hands On Star Pilots - In the heat of the night Lady Gaga - Just Dance Kelly Clarkson - My life would suck without you Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 11. mars 2009 #1203 Del Skrevet 11. mars 2009 Den Star Pilots sangen var kul Mischa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dylan thomas Skrevet 11. mars 2009 #1204 Del Skrevet 11. mars 2009 Barenaked Ladies - If I had a million dollars http://www.youtube.com/watch?v=rjvapPF8wlg Strengt tatt alt av BNL. Syke tekster og morsom rytme i musikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #1205 Del Skrevet 11. mars 2009 takk for masse tips folkens! driver å legger inn alle som en på spotify'en min si fra hvis det er noen av dere som har spotify og vil dele lister! kom gjerne med mer tips - sånn alphabeat - fascination-feelgood. men jeg tar egentlig i mot andre tips også, fine sanger, triste sanger, koselig sanger.. alt utenom stygge sanger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #1206 Del Skrevet 11. mars 2009 grafica, ah den har jeg lett etter! takk! mischa, ja det var kule! skikkelig feelgood, som jeg mente har helt dilla på Kelly Clarkson sangen, du bør også sjekke ut If i cant have you og I want you. ellers har jeg lagt inn på listen min: boney m barry white sanger fra mamma mia sexual healing wholehearted av madcon endel britney endel beyonce endel the killers endel fall out boy ashlee simpson - lala og LOVE endel rhianna endel dashboard confessional sugarcult - memory (bør sjekkes ut!!) butterflies av tone damli (skyt meg) noen sanger fra slumdog millonaire natasha bedingfield - unwritten daniel bedingfield - gotta get through this og meire ska det bli! ryddet klesskapet har jeg og! nå skal jeg bare dusje, og så begynne på middagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dylan thomas Skrevet 11. mars 2009 #1207 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg spotifyer. Og er en evig musikkmisjonær. Her er en bedre lydversjon av Barenaked LAdies. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 11. mars 2009 #1208 Del Skrevet 11. mars 2009 I gotta get trough this give me just a second and it will be alright Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. mars 2009 #1209 Del Skrevet 11. mars 2009 Bare innom og avlegger et aldri så lite besøk og og litt på favoritt husmoren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #1210 Del Skrevet 11. mars 2009 Bare innom og avlegger et aldri så lite besøk og og litt på favoritt husmoren. nåååh Nótt. så koselig! litt tilbake da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 11. mars 2009 #1211 Del Skrevet 11. mars 2009 Superonsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 11. mars 2009 #1212 Del Skrevet 11. mars 2009 I gotta get trough this give me just a second and it will be alright Åhh I love that song Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #1213 Del Skrevet 11. mars 2009 Superonsdag! jeg elsker brothers and sisters! min absolutte yndlingsserie, etter OC trøtt kjenner jeg idag.. begynner 9 på jobb i morgen, og skal jo jobbe til 23:30, så greit å ikke være helt dau. blir vel å legge seg etter DSM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. mars 2009 #1214 Del Skrevet 11. mars 2009 Håper du får en god natt, ikke slite deg helt ut nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. mars 2009 #1215 Del Skrevet 12. mars 2009 God morgen superhusmor!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. mars 2009 #1216 Del Skrevet 12. mars 2009 Har lite å skrive om, men en fordi det snart er helg.... det får vi da alltids til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dylan thomas Skrevet 12. mars 2009 #1217 Del Skrevet 12. mars 2009 En engelsk frokost takk. Med ekstra efedrin, så jeg kommer meg ut av huset og til barnehagen med hun frøken fisefin som kommanderer her... Du skal gjøre i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. mars 2009 #1218 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg vil og ha mat Og te! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #1219 Del Skrevet 12. mars 2009 jada jada folkens. da er det hash browns, pancakes og eggs på vei! hadde det bare vært så vel, her jeg står med mitt tørre rundstykke med leverpostei på. jeg har spist tre bokser leverpostei denne uken :dåne: la meg tidlig igår, men brukte litt tid på å sovne og så ble jeg vekket kl 6 fordi E drev å styrte med et eller annet, og så sovnet jeg ikke før nærmere 7 og det er alltid herlig når man skal opp 8. i tillegg avrundet jeg det hele med en drøm om at jeg og eksen fant tilbake til hverandre og han var sååå søt og vi var lykkelige. gudene vet hva det skal bety, men det plager meg kjenner jeg.. blir liksom gående å tenke på han etter noe sånt. er ikke det at jeg vil ha han tilbake, han har verdier og holdninger til ting som jeg ikke klarer å respektere, men det plager meg (egentlig veldig) at han liksom er den som ikke vil snakke med meg og "hater" meg. plager meg at vi ikke kan ha et OK eks-forhold, hvor vi hvertfall kan si gratulerer med dagen til hverandre ogsånn. syns det at vi er så barnslige og ikke snakker sammen og snakker dritt om hverandre osv vitner om at hvertfall en av oss ikke er heeelt ferdig. og jeg elsker jo E og ville ikke byttet han ut, men før jeg møtte E så tenkte jeg liksom alltid at jeg og N (eksen) skulle møtes igjen, en gang i fremtiden liksom.. merkelige greier dette her. plager meg, gnager i magen min. og heldig som jeg er så har jeg 14 timer med jobb foran meg til å gå å gnure på det ps: JEG GLEDER MEG TIL I MORGEN! jeg og E skal sove til vi våkner, så skal vi spise en god frokost, så dra å trene hver for oss, så skal vi lage kyllingsandwicher til lunch mens vi ser på Paris-Nice (sykkel) og så skal vi gjøre oss istand og gå på kinopremiere kl 19, og så skal vi hjem og kose oss med god mat og vin og gullrekka i tillegg begynner jeg ikke før 12 på lørdagen, så jeg trenger ikke å hive meg i seng så tidlig heller. gud det blir herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #1220 Del Skrevet 12. mars 2009 dumme eks! jeg savner deg ikke og vil ikke ha deg tilbake, så hvorfor skal du plage meg i drømmene mine og oppta tankene mine!! urk. det plager meg altså. men det er vel litt det at det irriterer meg sånn at HAN liksom skal være sånn "åh jeg angrer på at vi var sammen" osv. det er jeg som har grunn til det - ikke han. såret stolthet heter det vel kanskje... blææ. hvorfor må han komme her og blande seg inn og ødelegge livet mitt? og hva betyr disse drømmene, vil jeg egentlig ha han tilbake bare at jeg ikke skjønner det selv ellernoe? kjenner at jeg trente litt hardt igår altså. skikkelig støl i de "dype" magemusklene og i ryggen. godt er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå