Nótt Skrevet 10. mars 2009 #1141 Del Skrevet 10. mars 2009 Nótt, jepp litt av et sted! sluttet etter tre måneder da, fordi jeg ikke fikk lønn. Husker jeg spiste der en god del i en periode - det var faktisk godt der. Men skjønner at du sluttet om du ikke fikk lønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dylan thomas Skrevet 10. mars 2009 #1142 Del Skrevet 10. mars 2009 Hva slags treretters måltid lager du til frokost, mon tro? *slummer med en yoghurt** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. mars 2009 #1143 Del Skrevet 10. mars 2009 Hva slags treretters måltid lager du til frokost, mon tro? *slummer med en yoghurt** egg, brød og yoghurt? pannekaker. sirup, frukt`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #1144 Del Skrevet 10. mars 2009 god morgen allesammen! her står jeg på jobb igjen da. klar for en ny dag, og vi er en dag nærmere helgen. som egentlig ikke er noe helg for meg, fordi jeg skal jobbe nesten 24 timer til sammen av den har egentlig en litt dårlig dag, for jeg føler meg så utrolig stygg i dag av en eller annen grunn. har fine klær og sminket meg og alt, men når jeg ser meg i speilet er alt jeg klarer å tenke 'æsj'.. håper jeg føler meg bedre etter jeg har fått trent i dag, skal trene etter jobb. gleder meg skikkelig, har savnet det i helgen når jeg ikke har hatt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dylan thomas Skrevet 10. mars 2009 #1145 Del Skrevet 10. mars 2009 Pfft, du passerte jo utenfor her i sted. Rene, skjære baben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #1146 Del Skrevet 10. mars 2009 var maten god? oi du sneik deg inn du ja det var veldig godt. taco er jo som regel det, syns jeg. hehe. Besteste Lekehusmor Tacopai hørtes digg ut! Søren at jeg ikke har paiform. Men det minner meg på, har du noen god moussaka-oppskrift? hvordan ildfast form hra du da? det kan gå an å lage det i det også! jeg har faktisk en veldig god moussakaoppskrift, men bare på papir, så kan skrive den inn til deg når jeg kommer hjem Husker jeg spiste der en god del i en periode - det var faktisk godt der. Men skjønner at du sluttet om du ikke fikk lønn. jaa jeg syns det var knallgodt jeg. har aldri spist så mye nachos som jeg spiste de tre mnd! varme sprø nachos med varm salsa på. nammmm. Hva slags treretters måltid lager du til frokost, mon tro? *slummer med en yoghurt** når jeg begynner tidlig på jobb, blir ikke frokosten så voldsom. jeg sniker med meg noen brødskiver og en boks leverpostei, og så smører jeg de på jobb og spiser de. sambo ligger nemlig og sover i stuen, eller vi sover der begge to pga fukt på soverommet, så jeg prøver å ikke vekke han. men de dagene jeg har fri derimot, klinker jeg gjerne til med posjerte egg eller sandwicher og alltid skogsbæryoghurt fra Tine. elsker yoghurt! hvilken spiser du? egg, brød og yoghurt? pannekaker. sirup, frukt`? ja takk! men pannekaker til frkokost.. urk. i USA i høst spiste vi alltid pannekaker, hash browns osv til frokost. det er godt det altså, men deilig å komme hjem til skive og leverpostei også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #1147 Del Skrevet 10. mars 2009 Pfft, du passerte jo utenfor her i sted. Rene, skjære baben! det var snilt av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dylan thomas Skrevet 10. mars 2009 #1148 Del Skrevet 10. mars 2009 når jeg begynner tidlig på jobb, blir ikke frokosten så voldsom. jeg sniker med meg noen brødskiver og en boks leverpostei, og så smører jeg de på jobb og spiser de. sambo ligger nemlig og sover i stuen, eller vi sover der begge to pga fukt på soverommet, så jeg prøver å ikke vekke han. men de dagene jeg har fri derimot, klinker jeg gjerne til med posjerte egg eller sandwicher og alltid skogsbæryoghurt fra Tine. elsker yoghurt! hvilken spiser du? Jeg er stort sett vokst opp på skogsbæryoghurt med knekkebrød. Var ekstremt vanskelig i matveien som barn. Er mye bedre nå. Smaker i det minste ting. Bortsett fra løk. takler ikke løk. Den siste tiden har det vært mye molteyoghurt, men nå var det Yoplaits vaniljeyoghurt med bjørnebær. En slik bitteliten boks og jeg er stappmett. Magen min er blitt skikkelig rar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #1149 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg er stort sett vokst opp på skogsbæryoghurt med knekkebrød. Var ekstremt vanskelig i matveien som barn. Er mye bedre nå. Smaker i det minste ting. Bortsett fra løk. takler ikke løk. Den siste tiden har det vært mye molteyoghurt, men nå var det Yoplaits vaniljeyoghurt med bjørnebær. En slik bitteliten boks og jeg er stappmett. Magen min er blitt skikkelig rar... du mente vel ikke skogsbæryoghurt MED knekkebrød oppi? bra at du smaker - jeg har litt issues med folk som bare sier æsj og ikke gidder å smake men løk kan jeg være enig i, løk må være varmebehandlet for at jeg skal like det. men da elsker jeg det til gjengjeld skulle gjerne blitt mett av en boks yoghurt gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #1150 Del Skrevet 10. mars 2009 siden vi er inne på temaet, kan jeg jo lage en liten liste over ting/retter jeg har lyst å bruke/lage i nærmeste fremtid: - couscous - bulgursalat - mer paier - mer salater, som "hovedrett" - tom kha gai - Boeuf Bourgouignon - noe med lam, lager alt for lite lam. men det er så dyrt! - blåskjell - pasta med hvitvinssaus - pasta med steinsopp - beurre blanc med lime til asiatisk fiskerett - won tons - hel kylling, roasted - fylte kyllingfileter - rose di Parma og det var alt jeg kom på til nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. mars 2009 #1151 Del Skrevet 10. mars 2009 Å, så mye godt! Ha det gøy på trening etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 10. mars 2009 #1152 Del Skrevet 10. mars 2009 Inspirerende matliste! Mye godt der ja Det finnes en Taco Bell-lignende kjede - hvertfall i Oslo! Mexi heter den. Ikke helt som Taco Bell, men liker den jeg Har bare spist der en gang da Ingenting slår varme nachochips.. åh det er digg det! Mange som serverer det, men det er veldig få som klarer å servere de varme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #1153 Del Skrevet 10. mars 2009 Inspirerende matliste! Mye godt der ja Det finnes en Taco Bell-lignende kjede - hvertfall i Oslo! Mexi heter den. Ikke helt som Taco Bell, men liker den jeg Har bare spist der en gang da Ingenting slår varme nachochips.. åh det er digg det! Mange som serverer det, men det er veldig få som klarer å servere de varme! aha!! den kjeden vil jeg ha til bergen også - det er akkurat noe sånt jeg snakker om! skal søren meg sende mail til de og be de åpne i Bergen. akkurat som jeg har gjort til Zara og Mango også lurer på hva de gjør for å få de varme. har de i en sånn varmemaskin?? for hvis man tar de i ovnen blir de jo stekt :klø: tror jeg skal lage nachos i dag av tacorestene fra igår! eller quesedillas.. ikke enkelt :klø: må bare huske tacosaus også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #1154 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) blæ. jeg føler meg så fæl og ekkel i dag. æsj. haken min er feit og jeg ser ut som jeg veier 100 kg jeg hater den stygge lille nesen min som gjør at jeg ser ut som en 9 åring. de ekle knærne mine som går innover, så jeg ser ut som en nyfødt kalv. magen min som buler ut som jeg skulle vært gravid. øynene mine som har en grågrønnblæ farge, isteden for en fin klar farge. håret mitt som er tynt. de tjukke overarmene mine. den urene huden i fjeset mitt. neglene mine som er sprukne og stygge. kroppen min generelt som er så lav og lubben. Endret 10. mars 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 10. mars 2009 #1155 Del Skrevet 10. mars 2009 Vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. mars 2009 #1156 Del Skrevet 10. mars 2009 Også du som er så nydelig! Men skjønner hvordan du føler det da, så skal ikke si noe. Vil bare gi deg en og håper de dumme tankene og følelsene går over i løpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #1157 Del Skrevet 10. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dylan thomas Skrevet 10. mars 2009 #1158 Del Skrevet 10. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #1159 Del Skrevet 10. mars 2009 nei på tide å ta seg sammen. snart ferdig på jobb, så skal jeg trene. blir godt, håper å få ut litt frustrasjon. så skal jeg da til K etterpå... og jeg har selvfølgelig ikke lyst. jeg bare ja. passer liksom ikke så godt sammen med de jentene, og jeg syns det blir så kunstig. klart det er jo hyggelig, men jeg hadde hatt mer lyst til å dra hjem og rydde klesskapet mitt. og det sier vel litt men men.. merkelig egentlig at jeg føler at jeg MÅ, men jeg har jo ikke sett de på evigheter (de har ikke akkurat ringt meg ned heller) .. så burde vel. ja.. kjenner jeg har skikkelig lyst til å komme opp med en unnskyldning! men det skal jeg ikke. det blir sikkert kjekt. men først, jobbe ferdig, kjøpe minihudpleie, trene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 10. mars 2009 #1160 Del Skrevet 10. mars 2009 Du behøver jo ikke å være der så lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå