Gjest Grafica Skrevet 9. mars 2009 #1101 Del Skrevet 9. mars 2009 Vennen Hva er galt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 9. mars 2009 #1102 Del Skrevet 9. mars 2009 Har det skjedd noe? Håper litt søvn gjorde humøret litt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 9. mars 2009 #1103 Del Skrevet 9. mars 2009 Ha en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dylan thomas Skrevet 9. mars 2009 #1104 Del Skrevet 9. mars 2009 det er sånn jeg føler meg nå. Hva er galt, frøken husmor? Kom inn for å ønske en god uke, men dette ser jo ikke ut som en god start. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. mars 2009 #1105 Del Skrevet 9. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #1106 Del Skrevet 9. mars 2009 hei alle.. så koselig at dere er innom og bryr dere. var vel egentlig ikke noe stort, var litt sliten og lei bare og føler iblant at vi er inne i en litt tøff periode jeg og E. men vi fikk pratet litt før vi la oss og det var koselig. så får man bare ta en dag litt av gangen! klarer ikke sette fingeren på hva som er galt, bare føler det er mye småting stadig vekk.. men absolutt ikke noe sånn at vi vil gjøre det slutt altså. bare mer det at vi begge har mye om dagen, og det kanskje går litt på bekostning av forholdet vårt. men snart er det vår og lysere tider, og da blir nok alt mye bedre har sovet godt i natt, hjalp det også ja. vi så de de Usynlige igår. rar film.. har dere sett den? :klø: likte den jo, den var jo bra, men ja.. likte ikke slutten. planer for denne uken: - jobbe - rydde klesskapet - trene 3 ganger (tirsdag, torsdag, fredag) - få gått gjennom alle regninger og lage avtaler på de eller betale de (begynne såvidt i dag) - lage et budsjett for de neste mnd med tanke på betaling av skolen i Barcelona - vaske ferdig tøy - sende en pakke med klær hjem til mamma - prøve å gjøre det til en god uke, være blid og positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dylan thomas Skrevet 9. mars 2009 #1107 Del Skrevet 9. mars 2009 klarer ikke sette fingeren på hva som er galt, bare føler det er mye småting stadig vekk.. men absolutt ikke noe sånn at vi vil gjøre det slutt altså. bare mer det at vi begge har mye om dagen, og det kanskje går litt på bekostning av forholdet vårt. Usj, kjenner den. Den er ingen god følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #1108 Del Skrevet 9. mars 2009 nei det er ikke det altså.. men heldigvis klarer vi å snakke om det da, og hverfall finne ut hva vi vil gjøre for å bedre det! nå står jeg på jobb. sjefen min ble syk og gikk hjem så jeg står nå her og diller for meg selv skal jobbe til 8, så skal jeg hjem og spise fiskegrateng før vi skal opp til noen venner for å se på Paradise Hotel. blir spennende! skal dere se på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #1109 Del Skrevet 9. mars 2009 hvis KG er bibelen, er tydeligvis jeg trend-gud!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 9. mars 2009 #1110 Del Skrevet 9. mars 2009 Leit når det er sånn, men fint at dere klarer å prate om det da. Man har jo gjerne sånne følelser når man har vært sammen en stund, noen ganger over lenger perioder enn andre. I blant er det da mer tid sammen som trengs og av og til er det litt tid borte fra hverandre som hjelper. Det som er viktigst er at dere ønsker å ta tak i det og gjøre noe med det. Du har virkelig lagt planer for uka, er stolt av deg som har blitt så ivrig på å trene Du får kose deg med Paradise Hotell i kveld, jeg kunne nok blitt sittende og se på det hvis jeg hadde vært alene, rett og slett for å koble helt ut, men jeg sier ikke til K at jeg ser på sånt møl altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #1111 Del Skrevet 9. mars 2009 Leit når det er sånn, men fint at dere klarer å prate om det da. Man har jo gjerne sånne følelser når man har vært sammen en stund, noen ganger over lenger perioder enn andre. I blant er det da mer tid sammen som trengs og av og til er det litt tid borte fra hverandre som hjelper. Det som er viktigst er at dere ønsker å ta tak i det og gjøre noe med det. Du har virkelig lagt planer for uka, er stolt av deg som har blitt så ivrig på å trene Du får kose deg med Paradise Hotell i kveld, jeg kunne nok blitt sittende og se på det hvis jeg hadde vært alene, rett og slett for å koble helt ut, men jeg sier ikke til K at jeg ser på sånt møl altså ja, akkurat nå tror jeg vi trenger å gjøre ting sammen, ha positive opplevelser. men det er jo ikke så lett når vi begge jobber så mye, han med skole og jeg som sjonglerer to jobber. så vi får gjøre det beste ut av det. samtidig trenger vi også å oppleve det å gjøre ting på hver vår front og at det "går bra".. merkelige greier begge har hvertfall et ønske om at vi skal ha det bra, og det har vi jo egentlig også. vi trenger rett og slett bare fler solskinnsdager hvertfall; jeg gleder meg skikkelig til å trene imorgen, det er det beste av alt! skulle gjerne rukket å trent i dag også.. kan bare ikke vente med å se resultater savnet å trene i helgen og har fundert mye på om jeg skal prøve å få lagt inn en trening på onsdag før jobb også, da begynner jeg nemlig kl 13. men vårt kjære hjem trenger definitivt litt omsorg, det ser ikke ut. så får se hva det blir til * det minner meg på at jeg må huske å ta mål osv i dag, så jeg har noe å sammenligne med. Og ja, paradise hotel er absolutt møl jeg syns bare det er så gøy å følge med på! så er vi en liten gjeng som skal se det også, er jo kjekt å ha noe å følge med på. i dag har jeg veldig lyst på grønnsaksdip kjenner jeg! agurk, gulerøtter, mais og paprika, dippet i en rømmedip av noe slag. liker den tortilla-smaken så godt, men klarer ikke helt å gjenskape den gitt :klø: og dere kjenner meg, jeg vil ikke ha pose-varianten :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. mars 2009 #1112 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg har laget sjokoladecroissanter! Vil du smake? De ble kjempegode. Paradise hotell tror jeg jeg skal hoppe over gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #1113 Del Skrevet 9. mars 2009 JA TAKK! jeg vil gjerne ha! så deilig at jeg kan cyber-spise de, og ikke legge på meg et gram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. mars 2009 #1114 Del Skrevet 9. mars 2009 Sånn ser jeg ut nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #1115 Del Skrevet 9. mars 2009 sånn ser jeg ut hver dag forhåpentligvis er det borte innen de neste 3-4 mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. mars 2009 #1116 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg ER sånn jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. mars 2009 #1117 Del Skrevet 9. mars 2009 hvis KG er bibelen, er tydeligvis jeg trend-gud!! da er vi to.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #1118 Del Skrevet 9. mars 2009 så bra mariannee! nå kjeder jeg meg ja! huttetu. står å hører på en fin sang. "open up your eyes, tratata, never be denied, everlaaasting love".. lurer på hva den heter :klø: vi har nå etablert en taco og paradise hotel-mandagsklubb, sammen med et (kanskje to) vennepar av oss - det blir trivelig. noe å glede seg til på mandagen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 9. mars 2009 #1119 Del Skrevet 9. mars 2009 Hm, jeg må altså legge tilbake til midtskill :klø: Og jeg som la om til sideskill for mange år siden fordi min daværende kjæreste sa at midtskill var prektig... Hvordan han nå hadde fått det inn i sitt lille hodet at jeg var prektig, han burde jo absolutt vite bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #1120 Del Skrevet 9. mars 2009 Hm, jeg må altså legge tilbake til midtskill :klø: Og jeg som la om til sideskill for mange år siden fordi min daværende kjæreste sa at midtskill var prektig... Hvordan han nå hadde fått det inn i sitt lille hodet at jeg var prektig, han burde jo absolutt vite bedre jasså wolfmoon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå